MotorBike.gr

Yamaha Ténéré 700 Raid Prototype 2022: Πρόβα για την παραγωγή

28/12/2021

Αγωνιστικές” βελτιώσεις και όνειρα

Παίρνεις δυο κορυφαίους αναβάτες, μια πετυχημένη και άκρως επιθυμητή από το κοινό μοτοσυκλέτα που τη γεμίζεις με αγωνιστικά after market εξαρτήματα τα οποία λέγονται GYTR επειδή είναι σχεδιασμένα από την εταιρία σαν “Genuine Yamaha Technology Racing” και δημιουργείς μια πρωτότυπη έκδοση του Yamaha Ténéré 700. Τραβάς μετά κι ένα άκρως εντυπωσιακό βίντεο, κι αφήνεις κάμποσες χιλιάδες ανθρώπους ανά τον κόσμο να ονειρεύονται…

Οι αλλαγές στο νέο Yamaha Ténéré 700 Raid Protoype που είναι βαμμένο σε στυλ Urban Camo (πυκνό καμουφλάζ πόλης…) ξεκινάει με μια επαναπρογραμματισμένη ECU της GYTR, μεγαλύτερο, διαφορετικού σχήματος φιλτροκούτι και φίλτρο αέρα, με το κομμάτι “αναπνοή-εκπνοή” να ολοκληρώνεται με μια πλήρη αγωνιστική εξάτμιση της Akrapovic.

Το πίσω γρανάζι είναι μεγαλύτερο με 48 δόντια, μεγαλύτερων διαστάσεων είναι και ψυγείο που διαθέτει τώρα δύο βεντιλατέρ.

 

Το καπάκι της αντλίας νερού είναι επανασχεδιασμένο για να προστατεύεται καλύτερα, υπάρχει νέο ψυγείο λαδιού, ο συμπλέκτης είναι ο γνωστός Rekluse που επιτρέπει τις εκκινήσεις από δύσκολα σημεία χωρίς να χρειάζεται να πατηθεί η μανέτα.

Στις αναρτήσεις τώρα έχει αυξηθεί η διαδρομή του πιρουνιού στα 270mm, με τα καλάμια να βρίσκονται στα 48mm διαμέτρου.

 

Η κάτω πλάκα του πιρουνιού είναι επεξεργασμένη σε CNC με τρεις βίδες από κάθε πλευρά και έχει αλλάξει το μοχλικό της πίσω ανάρτησης και το αμορτισέρ, που κι αυτό έχει πλέον μεγαλύτερη διαδρομή στα 260mm.

Αλλαγές-βελτιώσεις έχουν και τα τα φρένα, με δίσκο διαμέτρου 300mm με νέα τρόμπα και μανέτα. Στον πίσω τροχό συναντάμε έναν μεγαλύτερο δίσκο 267mm και δαγκάνα με νέα βάση.

Τα σωληνάκια, μπροστινά και πίσω είναι μεταλλικού πλέγματος για καλύτερη απόκριση.

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα από τη Yamaha  το πότε θα βγει το Ténéré 700 Raid Prototype στην –περιορισμένη – παραγωγή…  αφήνοντας έτσι πολύ κόσμο στο επίπεδο του ονείρου.

Κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά Yamaha Ténéré 700 Raid Prototype

Κινητήρας

  • Πλήρης αγωνιστική εξάτμιση τιτανίου Akrapovič
  • GYTR ECU
  • Κουτί φίλτρου αέρα και φίλτρο υψηλής απόδοσης
  • Τελικό γρανάζι μετάδοσης 48 δοντιών
  • Μεγάλων διαστάσεων ψυγείο
  • Δύο ανεμιστήρες ψύξης
  • Νέο κάλυμμα αντλίας νερού
  • Νέο ψυγείο λαδιού
  • Συμπλέκτης βαρέως τύπου Rekluse
  • Διμερές κάλυμμα συμπλέκτη
  • Νέος λεβιές συμπλέκτηΑνάρτηση
  • Μπροστινό πιρούνι μεγάλης διαδρομής 48 χλστ. – 270 χλστ.
  • Τριπλοί σφιγκτήρες CNC
  • Νέο πίσω αμορτισέρ μεγάλης διαδρομής – 260 χλστ.
  • Νέος σύνδεσμος πίσω ανάρτησης

          Φρένα

  • Μονό μπροστινό δισκόφρενο υψηλών προδιαγραφών – 300 χλστ.
  • Αγωνιστικά τακάκια φρένων
  • Αναβαθμισμένη τρόμπα μπροστινού φρένου

  • Νέα μανέτα μπροστινού φρένου
  • Πίσω δίσκος oversize διαμέτρου 267 χλστ.
  • Νέα βάση δαγκάνας
  • Σωληνάκια φρένων εμπρός και πίσω με πλεκτή ατσάλινη επένδυση

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!