MotorBike.gr

YAMAHA TRACER 700, 2020: Αγρίεψε το πολυεργαλείο

04/11/2019

Βελτιώσεις γύρω-γύρω, κι αλλαγές στα “ρούχα”

Ελάφρυνε” ως όγκος, φρεσκαρίστηκε, ομόρφυνε, βελτίωσε τις αναρτήσεις του. Οι αλλαγές για το μεσαίου κυβισμού crossover της γιαπωνέζικης εταιρίας δεν ήταν μεν μεγάλες, αλλά ήταν καίριες. Το νέο Yamaha Tracer 700 του 2020 μόλις έκανε ντεμπούτο και τον Φεβρουάριο της επόμενης χρονιάς θα βρίσκεται στην αγορά.

Ένα μοντέλο που τα κάνει όλα, ένα πολυεργαλείο με το έμβλημα της Yamaha και μια από τις πιο κατάλληλες μοτοσυκλέτες για την Ελλάδα ανανεώνεται για το 2020.

Το Yamaha Tracer 700 βελτιώνεται σε σημεία και μεταμορφώνεται σε κάτι πιο επιθετικό, πιο άγριο. Ταυτόχρονα, βελτιώνει τις αναρτήσεις και την εργονομία του.

Ξεκινάμε με το μπροστινό τμήμα του φέρινγκ που “θύμωσε” και έγινε πιο σπορ, ερχόμενο κοντά στα supersport R1. Έχουν λεπτύνει τα στοιχεία του και έχουν γίνει πιο δυναμικά, τα μπροστινά φωτιστικά σώματα είναι LED, με τους δυο προβολείς να είναι προτζέκτορες.

Λίγο πιο πάνω η ζελατίνα ρυθμίζεται πλέον εύκολα, με το ένα χέρι, σε ύψος. Πίσω από τη ζελατίνα υπάρχει μια νέα οθόνη LCD με μπλε φόντο.

Μετατροπές έχουν γίνει στην εργονομία και στη σέλα του αναβάτη, αλλά και στη θέση οδήγησης, που υπόσχεται περισσότερη άνεση, ενώ το τιμόνι έχει πλατύνει. Νέες είναι οι χούφτες με τα φλας από κάτω τους, ενώ βελτιωμένη είναι και η σέλα του συνεπιβάτη.

Οι αναρτήσεις έχουν δεχθεί βελτίωση, αφού και το πιρούνι – που δυστυχώς παρέμεινε συμβατικό – διαθέτει πλέον ρύθμιση της προφόρτισης των ελατηρίων του, ενώ το αμορτισέρ ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς, έτσι ώστε να προσαρμόζονται στις ανάγκες των επιβαινόντων.

Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι στα 130 mm για το πιρούνι και τα 142 mm για το μονό αμορτισέρ, ενώ το μεταξόνιο ανέβηκε στα 1.460 mm.

Το βάρος παρέμεινε ίδιο στα 196 κιλά με τη μοτοσυκλέτα γεμάτη, με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ και πάλι στα 17 λίτρα.

Τα φρένα παρέμειναν επίσης ίδια με δίσκους διαμέτρου 282 mm μπροστά και δαγκάνες των δύο εμβόλων. Ίδιος είναι και ο οπίσθιος δίσκος των 245 mm και την μονοέμβολη δαγκάνα.

Στο κομμάτι τώρα του κινητήρα των 689 cc, υπάρχουν αλλαγές στην τροφοδοσία του και στην ανάφλεξη και εξάτμιση, για να προσαρμοστεί στις νέες προδιαγραφές Euro5.

Ο γνωστός, δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας CP2 αποδίδει 74 ίππους στις 8.750 rpm -1,3 λιγότερους από πριν – και 6,93 kgm ροπής στις 6.500 rpm.

Ο ήχος έχει αλλάξει, όπως και η εξάτμιση από τους λαιμούς, μέχρι πίσω στο κοντό τελικό της, ενώ “κόντυνε” συνολικά το κιβώτιο ταχυτήτων/μετάδοση του 700 για καλύτερες επιταχύνσεις και ρεπρίζ.

Το νέο Yamaha Tracer 700 του 2020 θα είναι διαθέσιμο από τον Φεβρουάριο του 2020 σε τρεις χρωματισμούς: Κόκκινο, Γκρι και Μπλε.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!