MotorBike.gr

DAYTONA 310 R1, 2020: Γυμνό, μονόμπρατσο, με TFT και 3.995 ευρώ

27/02/2020

Με μοναδικά χαρακτηριστικά

Από το 2018, οπότε παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι Μοτοσυκλέτας της Αθήνας τα πρώτα Daytona 310 και εντυπωσίασαν το ελληνικό κοινό, μέχρι σήμερα έχουν δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις σε πλήθος σημείων τους. Το ίδιο συνέβη και στην Daytona 310 R1, το γυμνό μοντέλο της οικογένειας που απόκτησε μονόμπρατσο ψαλίδι και πολλά άλλα “καλούδια”.

Μοτοσυκλέτες με μονόμπρατσο ψαλίδι δεν είναι πολλές πλέον στην αγορά, ενώ σχεδόν καμία δεν έχει μείνει στους μικρούς κυβισμούς. Αυτή την τακτική έρχεται να μας θυμίσει η Daytona-Zontes με το νέο 310 που για το 2020 έχει φορέσει ένα καλοφτιαγμένο μονόμπρατσο ψαλίδι, το οποίο αφήνει τον τροχό από τη δεξιά του πλευρά “ελεύθερο”.

Για να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η εικόνα αλλά και η λειτουργικότητα, η νέα Daytona 310 R1 διαθέτει τώρα και μια έγχρωμη οθόνη TFT.

Εντυπωσιακή είναι η εμφάνιση, επιθετική και μοντέρνα, με τη μοτοσυκλέτα να αγγίζει υψηλά ποιοτικά στάνταρντ. Πρόκειται για μια “μυώδη” μοτοσικλέτα με ενδιαφέροντες συνδυασμούς πλαστικών τμημάτων στο μπροστινό τμήμα, και γοητευτική ουρά.

Ο κινητήρας της Daytona 310 R1 είναι μια σύγχρονη μονάδα με τεχνολογία χαμηλών τριβών και 312cc. Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, φέρει δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες. Ο κύλινδρος είναι από αλουμίνιο κι έχει λεπτά τοιχώματα, προσφέροντας ταχύτερη ψύξη του κινητήρα και υψηλότερες επιδόσεις.

Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, με την ιπποδύναμη τους να φτάνει τους 35.4 ίππους στις 9.500 rpm, η ροπή τα 30 Nm στις 7.500 rpm και η σχέση συμπίεσης να είναι 12.5:1.

Η λίπανση του κινητήρα γίνεται με ξηρό κάρτερ, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT και η κατανάλωση κυμαίνεται μόλις στα 3.6 l/100km (Euro4).

Όπως και σε όλες τις εκδόσεις των Daytona, ο εξοπλισμός και της Daytona 310 R1 είναι πολύ πλούσιος, κορυφαίος για την κατηγορία του… και όχι μόνο:

  • Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού
  • Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί. Ένας σένσορας ξεκλειδώνει τη μηχανή από το 1,5 μέτρο.
  • Διπλή χαρτογράφηση eco/sport κινητήρα
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Led φώτα
  • Χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ
  • Σέλα χυτής σχεδίασης
  • Αναδιπλούμενους καθρέφτες
  • Αντίβαρα τιμονιού

Το μονόμπρατσο ψαλίδι, γίνεται σημείο αναφοράς. Καλοφτιαγμένο και καλοσχεδιασμένο, προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού και υψηλότερη στρεπτική ακαμψία.

Η αποσυναρμολόγηση και η συναρμολόγηση του πίσω τροχού επιτυγχάνεται απλά και γρήγορα.

Το αναβαθμισμένο σύστημα φρένων αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας, προσφέροντας αποτελεσματικότερη και ασφαλέστερη πέδηση.

Η έγχρωμη οθόνη TFT διαθέτει ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Παρέχει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

Ο συμπλέκτης ολίσθησης κάνει το φρενάρισμα που προέρχεται από τον κινητήρα κατά το κλείσιμο του γκαζιού πιο ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Η θύρα φόρτισης USB που βρίσκεται κοντά στο τιμόνι, γίνεται πλέον διπλή. Mε έξοδο 2.1Α, προσφέρεται για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.

Η τιμή του Daytona 310 R1 δεν ξεπερνάει τις 4.000, αφού έχει ανακοινωθεί στις 3.995 ευρώ.

Περισσότερες πληροφορίες: www.daytonamotors.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!