MotorBike.gr

DAYTONA R-250, ABS: Έρχεται το οικονομικό γυμνό-σπορ 250

22/08/2017

Όμορφο, υγρόψυκτο και… φθηνό

Ένα σπορτίβικο, γυμνό 250άρι για καθημερινή χρήση με οικονομική τιμή και δυναμική εμφάνιση. Είναι το ολοκαίνουργιο Daytona R-250 το οποίο αναμένεται να έρθει σύντομα στην Ελλάδα, θα έχει τιμή 3.195 ευρώ.

Η ελληνική εταιρία Daytona για άλλη μια φορά προσφέρει μια οικονομική λύση, αυτή τη φορά στην κατηγορία των 250 κυβικών, που θεωρείται από τις καλύτερες και πιο “σοφές” για μετακίνηση μέσα στην πόλη, αλλά και σε διαδρομές έξω από αυτήν.

Η τιμή του Daytona R-250 έχει ανακοινωθεί λίγο παραπάνω από τις 3,0 χιλιάδες ευρώ, στα 3.195 ευρώ, μια τιμή “άπιαστη”, που κάνει τη μοτοσυκλέτα πολύ γοητευτική.

Καλαίσθητη είναι και η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας που κατασκευάζεται στην Κίνα, όπως είναι λογικό με τέτοια τιμή, ενώ αυτό που δεν είναι συνηθισμένο είναι ο κινητήρας, που είναι ο πρώτος 250άρης που βγαίνει από την ασιατική χώρα υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και με τέσσερις βαλβίδες!

Η απόδοσή του φτάνει τους 25 ίππους στις 8.500 rpm και η ροπή στα 2,3 kgm, στις 6.500 rpm, καθόλου άσχημα για μια μοτοσυκλέτα καθημερινής μετακίνησης, που διαθέτει σπορ στοιχεία στην εμφάνισή της.

Το βασικό χρώμα είναι το ασημί με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες να είναι βαμμένες είτε μπλε, είτε κόκκινες-πορτοκαλί, υπάρχει μονό αμορτισέρ, αεραγωγοί κάτω από το ντεπόζιτο, ένας προβολέας, ντεπόζιτο με γωνίες, μυτερή ουρά-τελείωμα.

Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και λόγω του η Daytona R-250 πληροί υποχρεωτικά τις προδιαγραφές Euro4 είναι εφοδιασμένη με ABS στα φρένα της, που είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω.

Το μπροστινό έχει διάμετρο 260 mm (δαγκάνα δύο εμβόλων) και το πίσω 200 mm.

Η ανάρτηση πίσω γίνεται με ένα αμορτισέρ και ένα περίτεχνης κατασκευής χυτό αλουμινένιο ψαλίδι που θυμίζει ευρωπαϊκή σπορ κατασκευή, ενώ το πιρούνι είναι ανεστραμμένο.

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, το ντεπόζιτο χωράει 10,5 λίτρα και το συνολικό βάρος δεν ξεπερνάει τα 159 κιλά που θεωρούνται πολύ λογικά για την κατηγορία.

Πάνω στο ίσιο τιμόνι της 250 διακρίνουμε φωτιζόμενους διακόπτες, ρυθμιζόμενες μανέτες και ένα ψηφιακό πολυόργανο με μεγάλες ενδείξεις.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον την ημερομηνία άφιξης της Daytona R-250 και μέχρι τότε… υπομονή

Περισσότερες πληροφορίες: www.daytonamotors.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!