MotorBike.gr

HONDA CB1000R, 2018: Παρουσίαση στην Ελλάδα

31/07/2018

Ο θαυμαστός, καινούργιος – γυμνός – κόσμος

Μια σύντομη βόλτα πάνω στη νέα – γενναίας εμφάνισης και χαρακτήρα – γυμνή 1000άρα της Honda είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε, κατά την επίσημη παρουσίαση της κατηγορίας των Neo Sports Cafe που έγινε στην Ελλάδα. Η μοτοσυκλέτα έχει φτάσει στις εκθέσεις, με τιμή 14.500 ευρώ. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Honda

Παρ όλη την άψογη, πλήρη παρουσίαση της αντιπροσωπείας της Honda στην Ελλάδα Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ που είχε προβλέψει για μια πλήρη τεχνική ανάλυση, για μοτοσυκλέτες, για διαδρομές και φωτογράφους, αλλά κι ένα άριστο press kit – που ξεπερνάει τα ελληνικά επίπεδα που ξέραμε μέχρι στιγμής – ο καιρός είχε διαφορετική άποψη.

Με δεδομένο τις τελευταίες μέρες στην Αττική να βρέχει μετά το μεσημέρι, μερικά χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση πάνω στη σέλα της Honda CB 1000 R Neo Sports Cafe οι ουρανοί άνοιξαν με πολλή όρεξη και μας σταμάτησαν τη σύντομη δοκιμή.

Οι πρώτες – και λίγες – εμπειρίες είναι πολύ θετικές, αυτό μπορούμε να πούμε μόνο, η μοτοσυκλέτα είναι ένα έργο τέχνης σχεδιαστικά, εργονομικά και από το ελάχιστο που είδαμε… και λειτουργικά. Περιοριζόμαστε προς το παρόν στην πλήρη επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτας από την εταιρία και επιφυλασσόμαστε αδημονώντας για να την οδηγήσουμε στο μέλλον.

Γενική περιγραφή

Η Honda CB1000R, η δημοφιλής, naked σπορ μοτοσυκλέτα της γιαπωνέζικης εταιρίας έρχεται ανανεωμένη με μοντέρνα, μινιμαλιστική εμφάνιση café racer, διαθέτοντας πλέον 15kW (20hp) περισσότερη μέγιστη ισχύ και αυξημένη ροπή στο μεσαίο φάσμα στροφών. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της είναι τώρα εφοδιασμένος με ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire με προγράμματα οδήγησης που προσφέρουν μοναδικούς συνδυασμούς Ισχύος, Φρένου Κινητήρα και λειτουργίας του συστήματος Honda Selectable Torque Control.

Ο κινητήρας φιλοξενείται σε ένα νέο πλαίσιο το οποίο συνδυάζεται με υψηλών προδιαγραφών αναρτήσεις της Showa και μπροστινά φρένα με ακτινικές δαγκάνες. Μία έκδοση “TBC” θα είναι διαθέσιμη από το εργοστάσιο με premium αξεσουάρ και σύστημα γρήγορων αλλαγών στο κιβώτιο (quickshifter).

Καθώς οι απαιτήσεις των αναβατών έχουν αλλάξει σημαντικά την τελευταία δεκαετία, καθώς ζητούν πλέον από τις μοτοσυκλέτες τους νέες δυνατότητες, διαφορετική εμφάνιση και συγκινήσεις στην οδήγηση, η Honda εφάρμοσε την τεχνολογία, τη μηχανολογία και τη φαντασία της για να δημιουργήσει μοτοσυκλέτες που τις καλύπτουν. Απόδειξη η νέα Honda CB1000R.

Η CB1000R του 2018 ξεχωρίζει σαν συνολική φιλοσοφία κατασκευής από τις άλλες naked μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, που βασίζονται στα αντίστοιχα μοντέλα supersport. Η Honda δημιούργησε μία μοτοσυκλέτα που συνδυάζει απολαυστική λειτουργικότητα με μία φρέσκια, οπτικά συναρπαστική αισθητική πάνω σε δύο τροχούς. Πρόκειται για μία μοτοσυκλέτα με εμφάνιση, αίσθηση και επιδόσεις που διαφέρει απ’ ό,τι έχει κυκλοφορήσει μέχρι τώρα.

Οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda, στο στάδιο δημιουργίας αυτής της νέας φιλοσοφίας, αναβάθμισαν το σκληροπυρηνικό, σπορ χαρακτήρα της streetfighter CB1000R, βελτίωσαν σημαντικά τις επιδόσεις της, ενώ της χάρισαν και κάποια πρωτόγνωρα στοιχεία.

Εμπνευσμένοι από το ρεύμα του λεγόμενου “βιομηχανικού μινιμαλισμού”, οι άνθρωποι της Honda έγδυσαν εντελώς τη μοτοσυκλέτα, παρέκκλιναν από τις επιρροές της (βλ. RR) για να της χαρίσουν ένα διαφορετικής άποψης φινίρισμα με μεταλλικά εξαρτήματα και μία εντελώς μινιμαλιστική εμφάνιση που η ίδια η Honda ονόμασε ‘Neo Sport Café’. Το αποτέλεσμα είναι ένα μηχάνημα με μοναδικό χαρακτήρα, ένα κράμα γυμνής σπορ μοτοσυκλέτας και μυώδους Café Racer.

Βασισμένη σε μία ολόφρεσκη ιδέα, η CB1000R σχεδιάστηκε για να συναρπάζει στην οδήγηση, να μπορεί να ανταγωνίζεται μοτοσυκλέτες με πιο σπορ προδιαγραφές σε δρόμους με στροφές, αλλά και να προσφέρει συναισθήματα υπερηφάνειας στον ιδιοκτήτη της. Από όποια σκοπιά και αν της δεις – αισθητική, συναίσθημα, επιδόσεις, τεχνολογία – η CB1000R είναι μία μοτοσυκλέτα που δεν περνά απαρατήρητη.

Τι λέει ο δημιουργός;

Να δούμε τι δηλώνει ο κ. S. Uchida, Επικεφαλής Προγράμματος CB1000R, όμως.

Σαν Honda, οι προθέσεις μας είναι πάντα να κοιτάμε προς το μέλλον και να είμαστε πάντα μπροστά. Ως εκ τούτου, με δεδομένο ότι οι απαιτήσεις των αναβατών στον τομέα των naked μοτοσυκλετών έχουν ωριμάσει, γνωρίζαμε ότι έπρεπε να κάνουμε πιο σημαντικά βήματα από το να χαρίσουμε απλά καλύτερες επιδόσεις στη νέα CB1000R.

Οι προσδοκίες και τα ενδιαφέροντα πλέον των αναβατών δεν περιορίζονται στο “πόσο γρήγορα” πηγαίνει μια μοτοσυκλέτα. Θέλαμε να χτίσουμε, όχι μόνο πάνω στην απόλαυση και στο συναίσθημα που ο αναβάτης μπορεί να αποκομίσει από την CB1000R, αλλά να του προσφέρουμε πραγματική ικανοποίηση στην καθημερινή χρήση όσο και με την εμφάνισή της, μια και πρόκειται για μία τόσο προσωπική μοτοσυκλέτα. Έτσι, ακολουθήσαμε νέα κατεύθυνση και είμαστε πολύ περήφανοι με το αποτέλεσμα – τόσο από πλευράς συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας στο δρόμο, όσο και για την εμφάνισή της όταν είναι παρκαρισμένη μέσα στο γκαράζ”.

Στην πράξη

Η Honda CB1000R του 2018 συνδυάζει με κομψό τρόπο περισσότερα, έχοντας λιγότερα. Προσφέρει στον αναβάτη της εκμεταλλεύσιμη απόδοση κινητήρα σε μεγάλες δόσεις και έλεγχο supersport μοτοσυκλέτας, ενώ η καινοτόμα, μινιμαλιστική σχεδίαση, της χαρίζει έναν εντελώς δικό της χαρακτήρα.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει εξελιχτεί έτσι ώστε να αποδίδει 16% μεγαλύτερη μέγιστη ισχύ λίγο πάνω από τις 10.000 rpm και 5% περισσότερη ροπή στο μεσαίο φάσμα, εκεί ακριβώς που είναι πιο χρήσιμη και απολαυστική. Επίσης, οι σχέσεις μετάδοσης έχουν κοντύνει κατά 4% για καλύτερη επιτάχυνση. Πράγματι, στις τρεις πρώτες σχέσεις και μέχρι τα 130 km/h η CB1000R είναι πιο ζωντανή από τη CBR1000RR. Ο υποβοηθούμενος, μονόδρομος συμπλέκτης δίνει επιπλέον έλεγχο στον αναβάτη.

Η αύξηση της ισχύος συνοδεύεται μάλιστα από την υιοθέτηση ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle By Wire (TBW) με τρία προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης συν το πρόγραμμα USER. Η ισχύς (P), το Φρένο Κινητήρα (EB) και το σύστημα κατ’ επιλογήν Ελέγχου Ροπής της Honda (HSTC) συνεργάζονται μεταξύ τους σε κάθε πρόγραμμα, προσφέροντας οφέλη στον αναβάτη ανάλογα με τις δεδομένες συνθήκες οδήγησης. Όσο για την εξάτμιση, εκπέμπει άγριο ήχο στο ανέβασμα των στροφών.

Η νέα Honda CB1000R του 2018 είναι κατά 12 kg ελαφρύτερη από το απερχόμενο μοντέλο. Επίσης έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις και πιο αναπαυτική θέση οδήγησης.

Κάτω από τη ρηξικέλευθη εμφάνιση κρύβεται ένας κλασικός, ατσάλινος σκελετός με μονή ραχοκοκαλιά (Mono Backbone), η οποία συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function μεγάλου εμβόλου (SFF-BP) και με μονό αμορτισέρ πίσω, επίσης της Showa. Τα φρένα με ακτινικές ζάντες εμπρός και ABS και το πίσω ελαστικό 190 mm συμπληρώνουν τη βελτιωμένη μηχανική δομή της μοτοσυκλέτας.

Η εμφάνιση

Τα κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης είναι τα παρακάτω:

  • Μινιμαλιστική σχεδίαση Neo Sport Café που αναδεικνύει τα μεταλλικά μέρη
  • Συμπαγής σιλουέτα με τραπεζοειδές σχήμα
  • Νέος, ελαφρύς σκελετός μονής ραχοκοκαλιάς (mono backbone)
  • Ρυθμιζόμενη ανάρτηση Showa μπροστά και πίσω
  • Διπλές, 4πίστονες, ακτινικές δαγκάνες φρένων εμπρός
  • Διαθέσιμη και σε έκδοση ‘Name TBC’ με εργοστασιακά premium αξεσουάρ και quickshifter.

Η σχεδίαση της CB1000R του 2018 έχει πάρει μία εντελώς νέα, δική της κατεύθυνση που την διαφοροποιεί από τις συνήθεις γυμνές μοτοσυκλέτες. Ακόμη και η τελευταία σχεδιαστική λεπτομέρεια πάνω στη CB1000R έχει άψογο φινίρισμα ενώ η συνολική σχεδίαση, το στυλ και η δυναμική της εμφάνιση συνδυάζουν το ρετρό μινιμαλισμό με ένα πακέτο κινητήρα – πλαισίου υψηλών επιδόσεων.

Οι διαστάσεις της είναι τώρα πολύ πιο συμπαγείς και η σιλουέτα της έχει τραπεζοειδές σχήμα. Ο στρογγυλός προβολέας με το εντελώς χαρακτηριστικό στιλ είναι πιο συμπαγής κατά 90 mm ενώ το πίσω φτερό με τη βάση της πινακίδας, τα οποία βιδώνονται στο ψαλίδι για πρώτη φορά σε Honda, είναι το τελείωμα της εξαιρετικά κοντής και καλοσχεδιασμένης αλουμινένιας ουράς, στην οποία έχουν ενσωματωθεί διακριτικά οι χειρολαβές του συνεπιβάτη.

Χαρακτηριστική είναι η απουσία πλαστικών εξαρτημάτων στη μοτοσυκλέτα. Μόνο 6 εξαρτήματα είναι από πλαστικό (!) και το μεγαλύτερο από αυτά είναι το μπροστινό φτερό. Αντίθετα, αυτό που εντυπωσιάζει είναι τα υψηλής ποιότητας μεταλλικά εξαρτήματα σε όλο της το μήκος, σύμφωνα πάντα με την παράδοση των café racer μοτοσυκλετών. Εξαρτήματα όπως το κάλυμμα του ψυγείου και του φιλτροκουτιού του αέρα τα οποία είναι από καλογυαλισμένο αλουμίνιο, τμήματα του κινητήρα με ειδική κατεργασία, οι κυλινδροκεφαλές και τα κέντρα των γραναζιών, ενώ το εντυπωσιακά βαμμένο, ατσάλινο ρεζερβουάρ είναι χωρίς εμφανείς συγκολλήσεις (flangeless).

Όλα τα φώτα της μοτοσυκλέτας είναι τεχνολογίας LED. Ο εσωτερικός σχεδιασμός του λεπτού, στρογγυλού προβολέα με το μεταλλικής όψης στεφάνι, είναι σε σχήμα πετάλου με δύο χαρακτηριστικές φωτεινές γραμμές. Ο φωτισμός του πίσω φωτιστικού σώματος είναι ημικυκλικός και γεμίζει στο εσωτερικό του με το πάτημα του φρένου.

Ο πίνακας οργάνων σε σχήμα ‘Τ’ έχει μεταλλικό φινίρισμα όπως και ο προβολέας και είναι ενσωματωμένος στη μάσκα καταλαμβάνοντας ελάχιστο χώρο, ενώ ο κεντρικός διακόπτης είναι στο μπροστινό τμήμα του ρεζερβουάρ.

Και το πλαίσιο;

Το νέο πλαίσιο της Honda CB1000R είναι ατσάλινος μονής ραχοκοκαλιάς (Mono Backbone) και 2,5 kg ελαφρύτερος από τον προηγούμενο. Χρησιμοποιεί διαιρούμενους πλευρικούς βραχίονες – επίσης ελαφρύτερους κατά 2,5 kg – που αγκαλιάζουν το μονόμπρατσο ψαλίδι, το οποίο είναι κατά 14,7 mm κοντύτερο από το προηγούμενο, έχοντας συνολικό μήκος 574,2 mm.

Η γωνία κάστερ παραμένει στις 25° και το ίχνος τροχού στα 99,8 mm. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 7 mm στα 1452 mm και το βάρος της μοτοσυκλέτας με υγρά είναι 212,7 kg – 12 kg λιγότερα από του προηγούμενου μοντέλου. Η κατανομή βάρους είναι 49% εμπρός και 51% πίσω. Το ύψος του στροφάλου είναι 5 mm πιο ψηλά για καλύτερη ευελιξία στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Το τρίγωνο που σχηματίζει το σώμα με τα άκρα του αναβάτη έχει πιο ανοικτή γωνία. Το ίσιο τιμόνι είναι μακρύτερο κατά 12 mm και βρίσκεται πιο ψηλά κατά 13 mm απ’ ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο. Πιο ψηλή είναι και η σέλα κατά 5 mm, στα 830 mm. To ρεζερβουάρ είναι ιδιαίτερα φαρδύ αλλά έντονα σμιλευμένο στο κάτω μέρος του, προσφέροντας καλύτερο χώρο για τα γόνατα.

Το ρυθμιζόμενο μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function με το μεγάλο έμβολο (SFF-BP) διαθέτει το σύστημα απόσβεσης μόνο στη μία μπουκάλα για μικρότερο βάρος, ενώ προσφέρει ικανοποιητική άνεση και έλεγχο σε μεγάλο εύρος συνθηκών οδήγησης. Το πίσω μονό αμορτισέρ της Showa είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και ως προς την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.

Τα φρένα αποτελούνται από δύο πλευστούς δίσκους 310 mm εμπρός με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, δίσκο 256 mm πίσω με 2πίστονη δαγκάνα και δικάναλο ABS. Η πίσω ζάντα των 6 ιντσών φορά ελαστικό 190/55 ZR17 – αντί για 180/55 ZR17 του προηγούμενου μοντέλου – ενώ το μπροστινό ελαστικό είναι 120/70 ZR17.

Διαθέσιμη θα είναι επίσης η έκδοση «TBC» με ακόμη πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, η οποία διαθέτει κιβώτιο με quickshifter για πιο γρήγορες αλλαγές, θερμαινόμενα σκριπ και μία γκάμα από premium αξεσουάρ, τα οποία αναδεικνύουν το στυλ της CB1000R: μεταλλική μάσκα πίνακα οργάνων και κάλυμμα σέλας, μπροστινό φτερό, hugger και γρίλιες ψυγείου.

To νέο CB1000R θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές:

Ασημί – Matt Bullet Silver

Κόκκινο – Candy Crhomosphere red

Μαύρο – Graphite Black

Ενώ η έκδοση CB1000R+ θα είναι διαθέσιμη σε Graphite Black.

Κινητήρας
  • 4κύλινδρος σε σειρά κινητήρας από τη CBR1000RR με αυξημένη ισχύ κατά 15kW
  • Αυξημένη ροπή και απόκριση στο μεσαίο φάσμα περιστροφής
  • Ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire με 3 προγράμματα οδήγησης
  • Τρία επίπεδα Ισχύος, Φρένου Κινητήρα και Honda Selectable Torque Control
  • Εξάτμιση 4-2 με χαμηλό βάρος για άγριο ήχο
  • Μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης

Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 998 cc με τους 2ΕΕΚ της CB1000R του 2018 – ο οποίος μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική με τον κινητήρα της 2006 CBR1000RR Fireblade – έχει εξελιχτεί και αποδίδει σημαντικά αυξημένες τιμές ισχύος και ροπής: 143 ίππους στις 10.500 rpm και 104 Nm @ 8.000 rpm από 92 kW@ 10.000rpm και 123 ίππους, στις 7.750rpm του απερχόμενου μοντέλου.

Οι διαστάσεις των κυλίνδρων παραμένουν 75 mm x 56,5 mm, όμως η σχέση συμπίεσης έχει αυξηθεί κατά 0,4 στο 11,6:1 και τα έμβολα είναι τώρα σφυρήλατα – αντί χυτά, όπως και στην κορυφαία CBR1000RR SP.

Με έμφαση στις μεσαίες στροφές

Ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί με τρόπο ώστε να έχει εντελώς δικό του χαρακτήρα, ιδίως στο φάσμα ανάμεσα στις 6.000 και τις 8.000rpm, στο οποίο διακρίνεται για τη ροπή του, χαρίζοντας συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, ενώ διευκολύνει ιδιαίτερα και τα προσπεράσματα. Η κόκκινη ζώνη ξεκινά στις 11.500 rpm και ο κόφτης είναι στις 12.000 rpm.

Η εξέλιξη του κινητήρα επικεντρώθηκε στη βελτίωση της ροής του μίγματος προς την κυλινδροκεφαλή, στο θάλαμο καύσης και στην εξαγωγή. Αυξημένο είναι το βύθισμα των βαλβίδων: 8,5 mm στην εισαγωγή και 8,1 mm στην εξαγωγή, από 7,9 και 7,8 mm αντίστοιχα. Το σώμα του γκαζιού, με διάμετρο μεγαλύτερη κατά 8 mm στα 44 mm, τροφοδοτεί φαρδύτερους αυλούς εισαγωγής, ενώ διαφορετική είναι και η διαμόρφωση του θαλάμου καύσης. Εντελώς επανασχεδιασμένο είναι το φιλτροκούτι, ο αυλός εισαγωγής και το φίλτρο αέρα για πιο ομαλή ροή του αέρα προς τον κινητήρα και με περιορισμένες απώλειες πίεσης σε όλη τη διαδρομή, από την εισαγωγή μέχρι την πεταλούδα του γκαζιού.

Τα προγράμματα, των προγραμμάτων

Παράλληλα με την αύξηση της ισχύος, έχουν κοντύνει κατά 4% και οι σχέσεις μετάδοσης, κάτι που βελτιώνει την επιτάχυνση στις πρώτες σχέσεις και σε ταχύτητες από 30-130 km/h. Ο νέος, υποβοηθούμενος, μονόδρομος συμπλέκτης έχει ελαφρύτερη αίσθηση στο λεβιέ και επιτρέπει πιο επιθετικά κατεβάσματα.

Η νέα εξάτμιση της CB1000R συνεισφέρει επίσης στη βελτίωση της ροπής στις μεσαίες στροφές και έχει μικρότερο βάρος. Με διάταξη 4-2-1, περιλαμβάνει 4 μικρούς καταλύτες στον κυρίως θάλαμο, ο οποίος τροφοδοτεί ένα σιλανσιέ διπλού θαλάμου. Ένας συνδετικός σωλήνας ενώνει τη διπλή σωλήνωση ακριβώς πριν τους καταλύτες ενισχύοντας την απόδοση της ροπής από τις 5.000 rpm. Η εξάτμιση ζυγίζει μόλις 11,2 kg,, 4,5 kg λιγότερα από του απερχόμενου μοντέλου. Ο ήχος που εκπέμπει έχει ρυθμιστεί εσωτερικά ώστε από τις 5.500 rpm και πάνω να είναι πιο βαθύς και άγριος από πριν.

Η CB1000R διαθέτει πλέον ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire (TBW), το οποίο συνεπάγεται απόλυτο έλεγχο του ισχυρού κινητήρα, χάρη στα 3 προγράμματα οδήγησης (συν το πρόγραμμα USER), τα οποία ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από διακόπτη στο αριστερό γκριπ.

Διαθέσιμα είναι τρία επίπεδα Ισχύος (P), Φρένου Κινητήρα (EB) και του συστήματος κατ’ επιλογήν Ελέγχου Ροπής της Honda (HSTC), το οποίο απενεργοποιείται.

Καθένα από τα τρία προγράμματα οδήγησης συνδυάζει διαφορετικές ρυθμίσεις των τριών παραμέτρων.

Το πρόγραμμα RAIN συνδυάζει χαμηλή Ισχύ με μέση ρύθμιση φρένου κινητήρα και υψηλή ευαισθησία του HSTC. Ο περιορισμός της ροπής και της ισχύος αφορούν τις 3 πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο.

Το πρόγραμμα STANDARD συνδυάζει μέσες ρυθμίσεις Ισχύος, HSTC και Φρένου Κινητήρα. Περιορίζει ελαφρώς την απόδοση στην 1η και 2η ταχύτητα και έχει μία καμπύλη ισχύος λίγο πιο κάτω από του προγράμματος SPORT, με περιορισμένη ροπή στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού. Επίσης, το πρόγραμμα επιτρέπει περιορισμένο σπινάρισμα του πίσω τροχού και ελαφρά ανύψωση του μπροστινού από το έδαφος στη επιτάχυνση.

Το πρόγραμμα SPORT συνδυάζει μέγιστη Ισχύ με χαμηλότερα επίπεδα παρέμβασης του Φρένου Κινητήρα και του HSTC, με αποτέλεσμα απόδοση ισχύος 100% σε όλες τις σχέσεις μετάδοσης, μέγιστη ροπή σε όλες τις θέσεις του γκαζιού και ελάχιστη μεσολάβηση του HSTC.

Το πρόγραμμα USER δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει από τις 3 παραμέτρους κάθε προγράμματος τις προσωπικές του ρυθμίσεις και να τις αποθηκεύσει για μελλοντική χρήση.

Ανάμεσα στις διαθέσιμες πληροφορίες για τον αναβάτη, υπάρχει και δείκτης αλλαγής ταχύτητας στο πάνω δεξιό τμήμα των οργάνων, ο οποίος αναβοσβήνει με αυξανόμενη συχνότητα σε λευκό χρώμα όταν οι στροφές ξεπερνούν ένα προκαθορισμένο όριο και παίρνει κίτρινο – πορτοκαλί – ροζ χρώμα όταν ο αναβάτης πρέπει να ανεβάσει σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν και οι ενδείξεις ECO (οικονομική οδήγηση), σχέσης στο κιβώτιο και επιλεγμένου προγράμματος οδήγησης.

Ο νέος κινητήρας της CB1000R έχει κατανάλωση (σύμφωνα με την τυποποιημένη μέθοδο μέτρησης) καυσίμου 16,7km/lt

Τα αξεσουάρ

Μία γκάμα από αυθεντικά αξεσουάρ Honda είναι διαθέσιμα για την εξατομίκευση της CB1000R του 2018 και περιλαμβάνουν:

  • Quick Shifter
  • Θερμαινόμενα Σκριπ
  • Παροχή ρεύματος ACC
  • Ζελατίνα πίνακα οργάνων
  • Κάλυμμα σέλας
  • Αλουμινένιο πάνελ εμπρός φτερού
  • Αλουμινένιο (πίσω) Hugger
  • Σέλες από Alcantara
  • Διακοσμητικά αυτοκόλλητα ζάντας
  • Προστατευτικά κινητήρα
  • Προστατευτικό αυτοκόλλητο ρεζερβουάρ (Tank Pad)
  • Σακίδιο ρεζερβουάρ (tank bag) & ATT
  • Σακίδιο πίσω σέλας & ATT

Η έκδοση ‘CB1000R+’ θα είναι επίσης διαθέσιμη και εξοπλισμένη με ένα μεγάλο αριθμό αξεσουάρ εργοστασιακά τοποθετημένα που συμπεριλαμβάνουν: θερμαινόμενα γκριπ, εμπρός πάνελ αλουμινίου για το φτερό, πίσω πάνελ αλουμινίου hugger, ζελατίνα με λεπτομέρειες αλουμινίου, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη με λεπτομέρειες αλουμινίου, προστατευτική γρίλια ψυγείου με το λογότυπο CB1000R και σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (quickshifter)

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!