MotorBike.gr

KTM: Ένα RC 990 θα είναι η απάντηση στο Ducati Panigale V2

19/01/2022

Δοκιμές στο δρόμο για το ΚΤΜ RC 990

Συνελήφθη φωτογραφικά στο δρόμο μια νέα μοτοσυκλέτα, που βασίζεται στο supersport RC 8C περιορισμένης παραγωγής, να κόβει βόλτες και να δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο του νέου ΚΤΜ RC 990, με το οποίο η αυστριακή εταιρία θα δηλώσει τα επόμενα χρόνια την επιστροφή της στις Supersport μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού.

Έχουμε νέα λοιπόν από το αυστριακό εργοστάσιο στον τομέα των supersport μοτοσυκλετών.

Ένα πρωτότυπο πιάστηκε στα πράσα να δοκιμάζεται στο δρόμο, με αισθητικές αναφορές στο σπέσιαλ KTM RC 8C που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούλιο και παρήχθη σε μόλις 100 μονάδες, οι οποίες όλες πωλήθηκαν διαδικτυακά σε 4 λεπτά, στην… όχι και τόσο χαμηλή τιμή των 35.000 ευρώ!

To ιδιαίτερα περιορισμένης παραγωγής ΚΤΜ RC 8C

Αυτή η ιστορία έκανε την εταιρία να σκεφτεί ακόμα πιο σοβαρά μια επιστροφή στην κορυφαία κατηγορία των σπορ μοτοσυκλετών, μετά τη λευκή σημαία που ύψωσε το 1190 RC8 το 2013, οπότε έπαψε η παραγωγή του.

Μια μοτοσυκλέτα που ήταν ικανή από πλευράς επιδόσεων, αλλά πλήρωσε ακριβά το τίμημα της “εκκεντρικής” αισθητικής της, την οποία τελικά – παρά τις διαβεβαιώσεις του σχεδιαστή Kiska – δεν χώνεψε κανείς.

Σήμερα ωστόσο, μετά από χρόνια εμπλοκής και επιτυχιών και νικών σε όλες τις κατηγορίες του Παγκοσμίου Ταχύτητας MotoGP, Moto2 και Moto3, οι καιροί είναι σίγουρα πιο ώριμοι για μια επιστροφή στη μεγάλη κατηγορία για τον Αυστριακό κατασκευαστή.

Το νέο ΚΤΜ RC 990, ενδεχομένως θα είναι εφοδιασμένο με τον δικύλινδρο κινητήρα 890 που έχουμε ήδη δει στο Duke R, αλλά, όπως φανταζόμαστε από το όνομα του μελλοντικού supersport, θα έχει αυξημένο κυβισμό και κάμποσους ίππους παραπάνω, κοντά στους 135.

KTM RC 8R 2011

Ένα νούμερο ιπποδύναμης που το τοποθετεί ως μέση λύση μεταξύ των 120 ίππων του κινητήρα του 890 και των 155 ίππων του Ducati Panigale V2, το οποίο οι τεχνικοί του Mattighofen φαίνεται να χρησιμοποίησαν ως αναφορά.

Γύρω από τον κινητήρα, το πλαίσιο παραμένει σχεδόν αναλλοίωτο, όπως και το πιρούνι, αν και η γωνία κάστερ πρέπει να είναι μικρότερη.

KTM RC 8C

Τα φρένα είναι Brembo Stylema, που κληρονομήθηκαν από το 1290 Super Duke RR, ενώ η εξάτμιση με μεγαλύτερη χωρητικότητα, όπως βλέπουμε κάτω από το φέρινγκ, είναι ολοκαίνουργια, για να πληροί επίσης τις μελλοντικές προδιαγραφές όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων.

Το πρωτότυπο-δοκιμαστικό RC 990, που φωτογραφήθηκε σε δρόμο της Ισπανίας, μας δίνει ήδη μια ιδέα για το ποιες θα είναι οι γραμμές του. Ανάμεσα σε RC 8C και την αγωνιστική MotoGP της ΚΤΜ, την RC16, συν ένας προβολέας ακόμα, αν και όλα μπορούν να αλλάξουν στο δρόμο για την παραγωγή.

Πότε την υπολογίζουμε να έρχεται στην αγορά; Χονδρικά μεταξύ 2023 και 2024,  εκτός κι αν η ΚΤΜ μας αιφνιδιάσει παρουσιάζοντας την RC 990 νωρίτερα.

Φωτογραφία: ΙnMoto, Ιταλία

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!