MotorBike.gr

MOTO GUZZI V85, 2018: Επιστροφή στο χώμα

04/01/2018

Να μια μοτοσυκλέτα!

Μια από τις αγαπημένες μοτοσυκλέτες του κοινού στην πρόσφατη έκθεση του Μιλάνου ήταν η νέα Moto Guzzi V85, που παρόλη την ιδιαίτερη εμφάνισή της – που αντιλαμβάνονται πλήρως οι παλαιότεροι μοτοσυκλετιστές – άρεσε τελικά πάρα πολύ στον κόσμο, κάνοντάς τον να ανυπομονεί για την έκδοση παραγωγής του νέου ιταλικού ψευδοεντούρο.

Μέχρι στιγμής πρόκειται για μοντέλο έκθεσης, πρωτότυπο, concept που δεν πωλείται στην αγορά και θα πρέπει πρώτα να πάρει την απόφαση η εταιρία να την βγάλει στην παραγωγή. Η μοτοσυκλέτα αυτή, έχει έντονες γραμμές, τόσο ξεχωριστές, όσο και ιδιότροπα γοητευτικές.

Έχει μια μοτερούκλα σφηνωμένη μέσα στο κόκκινο πλαίσιό της, ένα μεγάλο ογκώδες ντεπόζιτο, ψηλά φτερά, μεγάλα δισκόφρενα. Μοτοσυκλετάρα με λίγα λόγια, άξια του ονόματος της Moto Guzzi και των παλαιότερων ψευδοεντούρο της ιταλικής, θρυλικής εταιρίας.

Σχεδιασμένη για αναβάτες διαφόρων αναστημάτων και επιπέδων εμπειρίας, η Moto Guzzi V85 θα προσπαθεί να είναι μια εύκολη στη χρήση μοτοσυκλέτα.

Στη μέση είναι λεπτή, έτσι ώστε να διευκολύνεται το πάτημα των ποδιών στο έδαφος στα φανάρια. Η σέλα, το τιμόνι και οι αναλογίες της θα την καθιστούν άνετη σε οδήγηση με δύο άτομα, με το πλαίσιο να έχει πρόβλεψη για βαλίτσες.

Η σχεδίαση του ρεζερβουάρ κάνει αναφορά στις αφρικανικά ράλι της δεκαετίας του ’80 και το υψηλό μπροστινό έρχεται από πραγματική χωματερή μοτοσυκλέτα.

Οι τροχοί με ακτίνες της 850 είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ τουρισμού και της off-road οδήγησης, ενώ προς το χώμα κλείνει το μάτι και η τεράστια αλουμινένια ποδιά κάτω από τον καινούργιο κινητήρα, για τον οποίο θα πούμε αργότερα. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 19 ιντσών και ο πίσω 17.

Η ανάρτηση πίσω, όπως και το πιρούνι είναι της Ohlins. Το ανάποδο πιρούνι έχει μεγάλης διαμέτρου καλάμια και το οπίσθιο μονό αμορτισέρ είναι εξοπλισμένο με ξεχωριστό δοχείο λαδιού: πλήρως ρυθμιζόμενο το αμορτισέρ, εδράζεται πάνω στο αλουμινένιο ψαλίδι, που φιλοξενεί μέσα του τον άξονα κίνησης.

Από την αριστερή πλευρά το ψαλίδι είναι ασύμμετρο και τόσο καμπυλωμένο ώστε να επιτρέπει μια πιο ευθύγραμμη πορεία της εξάτμισης, που έχει το μεγάλο τελικό της στην αριστερή πίσω πλευρά.

Το σωληνωτό πλαίσιο είναι καινούργιο: κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες, χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό τμήμα του για να πετύχει την απαραίτητη ακαμψία, χωρίς να καταστήσει το σύνολο πολύ βαρύ. Η Moto Guzzi V85 έχει πλαίσιο που τονίζει τη χρήση εκτός δρόμου μέσω των διαστάσεών του και ειδικά το χωροδικτύωμα υποπλαίσιο πείθει για την αντοχή του.

Στον τομέα των φρένων εμφανίζεται το όνομα της Brembo, και είναι εξοπλισμένα με ABS (υποχρεωτικά), με δύο μπροστινούς δίσκους που λειτουργούν μέσω ακτινικά τοποθετημένων δαγκανών.

Ο διπλός προβολέας είναι LED και προβάλλει με περηφάνια τον αετό του Mandello del Lario, του τόπου ο οποίος φιλοξενεί το εργοστάσιο της Moto Guzzi στην Ιταλία.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, για να τονίσει τη νεωτερικότητα της σχεδίασής της, ενώ για να τονίσει τις ταξιδιωτικές της βλέψεις διαθέτει cruise control και τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικών χαρτών λειτουργίας του κινητήρα, σύμφωνα με τις ανάγκες του αναβάτη.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας κάνει το ντεμπούτο του στην Moto Guzzi V85 και είναι ο νέος V-2 στις 90°, παραδοσιακά εγκάρσια τοποθετημένος, αερόψυκτος, των 850 cc που αποδίδει 80 ίππους, με απόδοση που δίνει έμφαση στις χαμηλές στροφές.

Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις/τροχοί της V85 θα είναι η βάση πάνω στην οποία η Moto Guzzi θα αναπτύξει μια νέα οικογένεια μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού και θα προορίζονται για διαφορετικές χρήσεις. Από γυμνή μοτοσυκλέτα δρόμου, μέχρι τουριστική, μέχρι ψευδοεντούρο.

Να το πούμε κι εμείς, να ενώσουμε τη φωνή μας μαζί με τους άλλους μοτοσυκλετιστές: εμπρός Moto Guzzi, κάνε το βήμα!

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!