MotorBike.gr

MOTO MOSQUITO 250: Αμερικάνικη σχεδίαση, ταϊβανέζικος κινητήρας

29/09/2017

Έντομα και εμπνεύσεις

Άμα θέλει η νύφη κι ο γαμπρός… όλα γίνονται. Πιστό το SuperPapi.gr στην ενημέρωση του χώρου των μοτοσυκλετών σε παγκόσμιο επίπεδο σήμερα παρουσιάζουμε το “Μοτο-Κουνούπι” ή Moto Mosquito 250, που παρουσιάστηκε στην έκθεση AIMExpo 2017 του Οχάιο των ΗΠΑ και παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον από σχεδιαστικής άποψης. Και όχι μόνο…

Ο κύριος Mike Samarzja, πρώην σχεδιαστής μοτοσυκλετών της πολύπαθης αμερικάνικης εταιρίας μοτοσυκλετών Buell – που για άλλη μια φορά στην ιστορία της έχει εξαφανιστεί, χρεοκοπημένη από την αγορά – είναι ο άνθρωπος πίσω από αυτό το νέο όνομα κατασκευαστή, που χρησιμοποιεί κινητήρες της γνωστής μας ταϊβανέζικης SYM.


Στην έκθεση του Οχάιο που παρουσιάστηκε οι θεατές είχαν τη δυνατότητα να προ παραγγείλουν μια από τις 100 πρώτες Moto Mosquito 250 που θα παραχθούν, σε τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 5.000 ευρώ.
Μια χαρά για τα αμερικάνικα οικονομικά δεδομένα.

Ο κινητήρας είναι 250 κυβικών, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος 25 ίππων της SYM, ο αξιόπιστος, γνωστός κινητήρας που χρησιμοποιεί το SYM Wolf 250 και κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Το περίτεχνο, έξυπνο, περιμετρικό πρωτότυπο πλαίσιο είναι φυσικά – πέρα από την εμφάνιση έντονης προσωπικότητας – που κάνει το Moto Mosquito να ξεχωρίζει.

Εντάξει λοιπόν, το παραδεχόμαστε, αυτό μας τράβηξε περισσότερο την προσοχή για να παρουσιάσουμε το μοντέλο. Το πλαίσιο και το χρυσο-μπρούτζινο χρώμα του. Αλλά και όλη η υπόλοιπη σχεδίαση που φέρνει με τόλμη στο προσκήνιο στοιχεία, που συνήθως συναντάμε σε σπέσιαλ μοτοσυκλέτες, μεγαλύτερου κυβισμού και πολύ υψηλότερης τιμής.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο του 47 Moto Mosquito (αυτό είναι το επίσημο όνομα της μοτοσυκλέτας, αφού “47 Moto”, ονομάζεται η εταιρία και “Mosquito” το μοντέλο) είναι η προσαρμοστικότητά του στον τομέα της θέσης οδήγησης.

Υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του τιμονιού, των μαρσπιέ και της σέλας, έτσι ώστε να ταιριάζει στα διαφορετικά αναστήματα των αναβατών.

Μετά το πρώτο Moto Mosquito που βλέπετε στις φωτογραφίες θα παρουσιαστεί μια επόμενη έκδοση με σέλα για δύο άτομα, που θα μπορεί να δέχεται και μπαγκαζιέρες. Κι εμείς ρωτάμε τον “κύριο Μιχάλη” (τον Mike, τον σχεδιαστή ντε) γιατί πάει να χαλάσει αυτό το όμορφο πρώτο σχήμα που δημιούργησε.

Όπως και να έχει πάντως το παράδειγμα του Moto Mosquito που βλέπουμε είναι η τρανή απόδειξη ότι η περίτεχνη σχεδίαση και το ψαγμένο design δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των μεγάλων και ακριβών μοτοσυκλετών. Και οι μικρότερου κυβισμού, καθημερινές, φθηνές μοτοσυκλέτες μπορούν να γίνουν αντικείμενα πόθου.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!