MotorBike.gr

MUNRO MOTORS: “Παραδοσιακή” ηλεκτρική

16/01/2018

Η κληρονομιά του Burt

Η Munro Motors είναι μια νέα κινεζική εταιρία που δημιούργησε το Munro 2.0, μια μικρή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, που όπως υποψιάζεστε από το όνομα, αποτίει φόρο τιμής στο μεγάλο Νεοζηλανδό αναβάτη Burt Munro και κατορθώματα του στο Bonneville Salt Flats, πάνω σε μια δικύλινδρη Indian του 1920.

Είναι φανερό ότι η αμερικανική μάρκα έχει επηρεάσει έντονα τον σχεδιασμό αυτής της νέας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας (ή μήπως μοτοποδήλατου;). Η Munro 2.0 θα μπορούσε να εκπροσωπεί και το κίνημα steampunk, καθώς συνδυάζει τον νεωτερισμό, με το κλασικό στις γραμμές της.

Οι περιπέτειες του Burt Munro και τα ρεκόρ ταχύτητας που πέτυχε στο Bonneville Salt Flats, με την παλιά του Indian καταγράφηκε στην ταινία ”The world’s fastest Indian” με πρωταγωνιστή τον Άντονι Χόπκινς (δείτε τα βίντεο στο τέλος του άρθρου).

Τώρα όσον αφορά στην Munro 2.0 όλα στηρίζονται πάνω σε ένα απλό πλαίσιο, χωρίς να υπάρχει οπίσθια ανάρτηση. Το βάρος όλης της κατασκευής δεν ξεπερνάει τα 38 κιλά αφού το παραπάνω πλαίσιο είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο και τιτάνιο.

Μπροστά χρησιμοποιεί ανάρτηση τύπου Fior-Hossack, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας των 800 W βρίσκεται στο κέντρο του πίσω τροχού. Για να παρέχεται κάποια άνεση στον αναβάτη υπάρχουν φαρδιά ελαστικά και ελατήρια στη μονή σέλα.


Η επιρροή, που λέμε παραπάνω, από τις
Indian, επικεντρώνεται στο μακρύ ντεπόζιτο και κυρίως στον δικύλινδρο -ψεύτικο – κινητήρα που απλά αποτελεί ένα διακοσμητικό τμήμα, μέσα στο οποίο βρίσκεται η μπαταρία λιθίου 3200 mA, όπως και τα εξαρτήματα που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του κινητήρα.

Με τη μπαταρία πλήρως φορτισμένη, αυτή η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μπορεί να ξεπεράσει τα 100 km αυτονομίας με μέγιστη ταχύτητα 50 km/h, αριθμοί που πλησιάζουν αυτούς των ηλεκτρικών μοτοποδήλατων της αγοράς. Η πλήρης επαναφόρτιση επιτυγχάνεται σε περίπου 4 ώρες.


Το όργανο είναι ψηφιακό και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Για εκκίνηση, δεν απαιτείται κλειδί, καθώς υπάρχει σύστημα
keyless.
Στα χαρακτηριστικά της Munro 2.0 σημειώνουμε τις τρεις επιλογές ύψους του τιμονιού, μαζί με τη θέση οδήγησης από όρθια-άνετη, μέχρι σκυφτή-σπορ.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!