MotorBike.gr

TRIUMPH TIGER 800, 2018: Με αλλαγές σε 200 σημεία

13/12/2017

Βελτιώσεις και πολλές εκδόσεις

Η μικρή τίγρη της Triumph των 800 κυβικών δέχεται face lift και… καμιά 200αριά αλλαγές σε πλαίσιο και κινητήρα για το 2018! Καθόλου άσχημα για το best seller της βρετανικής εταιρίας.

Σε εκτενή αναβάθμιση προχώρησαν οι τεχνικοί της Triumph για τη νέα χρονιά, λόγω του ανταγωνισμού που θεριεύει στην κατηγορία, του Tiger 800.

Έτσι το 800 παρουσιάζεται για το 2018 σε τέσσερις εκδόσεις, με ασφάλτινο προσανατολισμό (XR, XRx, XRx low, XRT) με μπροστινό τροχό 19 ιντσών, διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού και ακόμα δύο χωματερές εκδόσεις (Xcx, XCA).

Έξι λοιπόν οι εκδόσεις για τη νέα Triumph Tiger 800, που μετράει πλέον 7 χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε (2010), αποδεικνύοντας στο πέρασμα του χρόνου τη μεγάλη αξία της για την Triumph.

Η προηγούμενη μεγάλη αλλαγή είχε γίνει το 2015, χρονιά που η Triumph Tiger 800 δέχθηκε έναν αναβαθμισμένο κινητήρα δεύτερης γενιάς, μαζί με ηλεκτρονικά συστήματα που βοήθησαν πολύ τις πωλήσεις.

Δύο χρόνια μετά, με τον ανταγωνισμό να ανεβάζει τον πήχυ, η 800 ανανεώνεται και πάλι σε μεγάλο βαθμό. Η εκκίνηση δεν απαιτεί κλειδί (keyless) πλέον και κατ’ επιλογήν κάποιος μπορεί να διαλέξει μοντέλο με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, αλλά και cornering lights, τελικό από τιτάνιο της Arrow, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, traction control, αδρανειακή μονάδα μέτρησης σε 6 άξονες και cornering ABS.

Για το 2018 η Triumph Tiger 800 αποκτά πιο δυναμική και αιχμηρή σχεδίαση, φώτα LED, οθόνη TFT 5” με φωτιζόμενους διακόπτες, ψηλότερη ρυθμιζόμενη ζελατίνα φέρινγκ, νέο αφρώδες στη σέλα, ενώ βελτιώνεται και η θέση οδήγησης.

Τα προγράμματα οδήγησης έχουν γίνει πλέον έξι, κι ανάμεσά τους υπάρχει και το Οff-Road Pro, που απενεργοποιεί το ABS στον πίσω τροχό. Τα φρένα της Brembo είναι πλέον υψηλότερων προδιαγραφών, όπως και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Showa, ενώ νέο και ελαφρύτερο είναι το τελικό της εξάτμισης.

Η απόδοση του κινητήρα βρίσκεται στους 94 ίππους στις 9.500 rpm, ενώ μέγιστη ροπή των 7,9 kgm αποδίδεται στις 8.050, με τον τρικύλινδρο κινητήρα να βελτιώνει την απόδοσή του στις χαμηλές στροφές. Επίσης μια πιο κοντή πρώτη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων έχει επιλεχθεί, προκειμένου να επιτυγχάνεται καλύτερη κίνηση εκτός δρόμου.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!