MotorBike.gr

Yamaha XSR GP 2023: Ετοιμάζεται το ντεμπούτο του

26/08/2022

Στρογγυλό φανάρι… όπως παλιά

Σύμφωνα με το συχνά καλά πληροφορημένο ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, το 2023 η Yamaha θα κυκλοφορήσει ένα σπορ XSR900 με εμφάνιση ρετρό, βγαλμένη από τη δεκαετία του 1980.

Το ιαπωνικό περιοδικό/ιστοσελίδα Young Machine έχει καλές διασυνδέσεις με τα 4 μεγάλα εργοστάσια της Ιαπωνίας και είναι πολλές  οι φορές που έχει πέσει μέσα σε προαναγγελίες μοντέλων.

Πάντοτε δε συνοδεύει τις προαναγγελίες αυτές με μια δικής του δημιουργίας ψηφιακή εικόνα CGI, που δείχνει πώς περίπου φαντάζονται οι συντάκτες του το νέο μοντέλο. Πολλές φορές πέφτει μέσα και στο κομμάτι της εμφάνισης.

Με τέτοια προϊστορία είναι λογικό οι “προβλέψεις” του Young Machine να γίνονται γνωστές σε όλο τον κόσμο, ενώ στο τελευταίο του τεύχος δείχνει ένα νέο σπορ μοντέλο Yamaha XSR GP και ένα R1 με αεροδυναμικά βοηθήματα στο φέρινγκ.

Τον Απρίλιο του 2022, η Yamaha υπέβαλε αίτημα κατοχύρωσης εμπορικού σήματος στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) για τα δικαιώματα του ονόματος XSR GP, χωρίς να ανακοινώσει τις τεχνικές προδιαγραφές.

Από εδώ,  από την MV Agusta Superveloce, ξεκίνησε η νέα μόδα των ρετρο-σπορ εμφάνισης μοτοσυκλετών

Σύμφωνα με το Young Machine, αυτό που σκοπεύει να κάνει το εργοστάσιο της Iwata, είναι να δημιουργήσει μια σπορ μοτοσυκλέτα, “πατώντας” ακόμα μια φορά πάνω στην πλατφόρμα του υπάρχοντος XSR900.

Η Yamaha θα χρησιμοποιήσει τον  αποδεδειγμένα καλό σε πλήθος μοντέλων, τρικύλινδρο κινητήρα CP3 με σπορ ρυθμίσεις και προηγμένα ηλεκτρονικά, ενώ σύμφωνα πάντα με την ιαπωνική ιστοσελίδα, το νέο μοντέλο θα προτείνει μια ρετρο-σπορ αισθητική που γίνεται της μόδας τελευταία. Ο στρογγυλός προβολέας που έρχεται από τη δεκαετία του ’80 τα λέει όλα.

Μια Yamaha XSR 900 GP, που θα αποδίδει κοντά στους 120 ίππους, θα σταθεί δίπλα στη νεο-ρετρό κατηγορία που “πήρε φωτιά” με την παρουσίαση του MV Agusta Superveloce και αναπτύχθηκε με την εμφάνιση των Triumph Speed ​​Triple RR, και του Honda Hawk 11.

Στο εξώφυλλο του Young Machine απεικονίζεται κι ένα “φτερωτό” Yamaha YZF-R1 με winglets – αεροδυναμικά βοηθήματα, που προσθέτουν σταθερότητα στη μοτοσυκλέτα και χρησιμοποιούνται ευρέως στα MotoGP – στο μπροστινό τμήμα του φέρινγκ.

Αναμένουμε εξελίξεις από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!