MotorBike.gr

KAWASAKI VERSYS 650, Super Test: Χωρίς κανένα δισταγμό

08/01/2018 Μιχάλης Λαζαρίδης Βασίλης Αντζουλάτος

Μια για όλους και για όλα

*Κυβισμός: 649 cc * Ιπποδύναμη: 69 ίπποι, στις 8.500 rpm * Τελική: 185 km/h *Βάρος: 216 κKg (γεμάτη) * Τιμή: 8.690 ευρώ

Πόσα πράγματα μπορεί να κάνει ένα πολυεργαλείο; Τα πάντα. Κάνει κάτι άριστα; Όχι. Κάνει όμως τα πάντα καλά, γι’ αυτό και το λένε πολυεργαλείο και όχι εξειδικευμένο εργαλείο.

Πως γίνεται ένα facelift να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβάνεται το κοινό μια – εξ αρχής – πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Η “περίεργης αισθητικής” Kawasaki Versys 650 του παρελθόντος είναι πλέον πιο συμβατική στην όψη της, φοράει δυο προβολείς στο ρύγχος της, ξαναθυμίζοντας στον κόσμο ότι είναι μια από τις ιδανικές μοτοσυκλέτες για την Ελλάδα. Κι αυτό φάνηκε και στις πωλήσεις που έχει πετύχει από το 2015 και μετά.

Στο παρελθόν η Kawasaki Versys 650 είχε έναν αέρα διαφορετικότητας στη θωριά της, ήθελε να ξεχωρίζει και να έχει το δικό της χαρακτήρα από την πρώτη φορά που πρωτοβγήκε, στα τέλη του 2006, στην αγορά.

Η τελευταία γενιά των Kawasaki Versys 650, στη μορφή που θα μας συνοδεύσει και το 2018, είναι αυτή που ορίσθηκε με την τελευταία αλλαγή που ήρθε το 2015: με ξανασχεδιασμένη αισθητική και νέα πλαστικά που αντέγραφαν αυτά του Kawasaki Versys 1000.

Έχοντας αφήσει την “στρογγυλεμένη” ιδιότροπη αισθητική του παρελθόντος με τους, περίεργου σχήματος, προβολείς η τελευταία Versys 650 φόρεσε δυο σχιστομάτικους προβολείς που θυμίζουν περισσότερο σπορ μοτοσυκλέτα, παρά all rounder, crossover, street adventure (ουφ, τα είπαμε όλα) που είναι στην ουσία.

Η Kawasaki δεν περιορίστηκε μόνο στην εμφάνιση, αφού βελτίωσε τις αναρτήσεις, ο κινητήρας δέχθηκε ελαστικές βάσεις για να μειώσει τους κραδασμούς, πήρε και 5 ίππους επιπλέον για δωράκι, με την ιπποδύναμή να πλησιάζει τους 70.

Η ζελατίνα έγινε (εύκολα) ρυθμιζόμενη, το ρεζερβουάρ μεγάλωσε κατά δύο λίτρα (έφτασε τα 21) και εκτός από το ρυθμιζόμενο (παρακαλώ) ανάποδο πιρούνι – που κοιτάει ο ανταγωνισμός και ζηλεύει – η 650 έχει μονό αμορτισέρ με εύχρηστο υδραυλικό ρυθμιστή προφόρτισης ελατηρίου, καθώς και βελτιωμένα φρένα.

Καθόλου με σταυρωμένα τα χέρια δεν έμεινε η Kawasaki λοιπόν, αλλά βελτίωσε την Versys σε καίριους τομείς, κάνοντας την ευρύτερης αποδοχής και στη χώρα μας. Εξ άλλου ο κωδικός της μοτοσυκλέτας αποκαλύπτει το γιατί. Η Kawasaki Versys χαρακτηρίζεται από το εργοστάσιο σαν KLE 650, άρα απόγονος του KLE 500, μιας αγαπημένης μοτοσυκλέτας στα μέρη μας.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

Υψηλά επίπεδα ποιότητας κατασκευής διαθέτει η Kawasaki Versys 650 που πλησιάζουν τα ιαπωνικά επίπεδα, ενώ χώρα κατασκευής είναι η Ταϊλάνδη, μια βιομηχανική μονάδα που λειτουργεί εδώ και χρόνια δείχνοντας επανειλλημένα καλά “δείγματα γραφής”.

Μετά από δυο γενιές Versys στους δρόμους, παραμένει αναλοίωτη η αρχική φιλοσοφία ενός πολυχρηστικού εργαλείου μεσαίου κυβισμού, με βάση έναν δικύλινδρο κινητήρα. Η Versys 650 αφού πέρασε πρώτα από την ιδιαιτερότητα του design, στην εναρμόνιση της εικόνας με όλη την υπόλοιπη γκάμα της Kawasaki.

Δυο προβολείς λοιπόν, με πιο ψύχραιμη προσέγγιση που την κάνει πιο συνηθισμένη μεν, αλλά πιο γνώριμη και πιο συμπαθητική. Το τελευταίο γίνεται αντιληπτό αν δεις τη μοτοσυκλέτα από μπροστά, αφού κάτω από τους δυο προβολείς-μάτια σχηματίζεται ένα “χαμόγελο” απο τους αεραγωγούς. Μαζί με το facelift οι αλλαγές έφεραν περισσότερη άνεση σε πόλη και ταξίδι, μεγαλύτερη αυτονομία και πρακτικότητα.

Η Kawasaki συνεχίζει να ακολουθεί στην Versys 650 τη μέθοδο της χρήσης κοινής πλατφόρμας των δικύλινδρων μοντέλων της, μαζί με τις Ninja 650 και του γυμνού ER-6: με κοινά κινητήρα, πλαίσιο, τροχούς, φρένα και άλλα. Είναι μια τακτική που κάνει όλη τη διαδικασία κατασκευής οικονομικότερη, υπακούοντας σε μια φιλοσοφία modular , όπως κάνουν και άλλες εταιρίες, όπως για παράδειγμα η Honda και η Yamaha, εκτός των άλλων.

Για να υπαινιχθεί ότι η 650 μπορεί να κινηθεί και σε χωματόδρομους η εταιρία την έχει προμηθεύσει με “ποδιά” στον κινητήρα. Αυτό όμως στην πραγματικότητα δεν ισχύει – είναι μόνο για την εμφάνιση – αφού η “κοιλιά” του κινητήρα και οι εξατμίσεις είναι εκτεθειμένες, με τα πλαστικά καπάκια/καλύμματα να είναι τοποθετημένα στα πλάγια.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός, καλός δικύλινδρος της Kawasaki, που μας συντροφεύει για μια παραπάνω από μια 10ετία στην αγορά. Σε κάθε περίπτωση και μοντέλο δέχεται ρυθμίσεις ανάλογα με τη χρήση.

Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 649 cc, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και οκταβάλβιδη κεφαλή. Όπως είπαμε και παραπάνω είναι ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιούν τα μοντέλα της σειράς ER-6 και φημιζόταν πάντοτε για την απόδοση και την ελαστικότητά του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, αλλά παράλληλα και με την ικανότητά του να ανεβάζει σε υψηλότερους ρυθμούς περιστρόφής.

Η απόδοσή του στην περίπτωση της Kawasaki Versys 650 είναι 69 ίπποι στις 8.500 rpm και η ροπή στα 6,4 kgm στις 7.000 rpm. Η τροφοδοσία γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις. Η τελική μετάδοση γίνεται φυσικά με αλυσίδα.

Η χρυσές/μπρονζέ εξατμίσεις αφού πρώτα διαγράψουν όμορφες καμπύλες μπροστά από τον κινητήρα περνούν από κάτω, ενώνονται με ένα μεγάλο καζανάκι/καταλύτη, για να καταλήξουν στη δεξιά πλευρά και κάτω από το ψαλίδι (το οποίο έχει είναι “τύπου μπανάνα” για να επιτρέψει αυτή την χωροταξία) επιτρέποντας έτσι την εύκολη, κοντά στο πλαίσιο φόρτωση πλαϊνών βαλιτσών.

Επίσης με τη χαμηλή τοποθέτηση του τελικού της εξάτμισης αποφεύγεται η άμεση μεταφορά θερμοκρασίας προς τον συνεπιβάτη, που θα συνέβαινε αν η εξάτμιση τελείωνε ψηλά.

ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΦΡΕΝΑ

Ένα κλασικό σωληνωτό περιμετρικό πλαίσιο, τύπου διαμάντι, που φέρει τον κινητήρα σαν ενεργό του μέρος, “δένει” όλη την κατασκευή.

Στο μπροστινό τμήμα υπάρχει ένα ανάποδο πιρούνι το οποίο επιπρόσθετα ρυθμίζεται από την κορυφή των καλαμιών του, ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, κάτι για το οποίο πρέπει να δώσουμε εύσημα στην Kawasaki, μιας και ο ανταγωνισμός από την Ιαπωνία (Tracer 700, VStrom 650, Honda NC750X) έχει μείνει στα συμβατικά πιρούνια, χωρίς ρυθμίσεις (μόνο το VStrom έχει προφόρτιση ελατηρίου). Τα καλάμια είναι διαμέτρου 41 χιλιοστών και η διαδρομή του πιρουνιού φτάνει τα 150 mm.

Ένα, μονόπλευρα – δεξιά – τοποθετημένο, μονό αμορτισέρ που εδράζεται απευθείας στο αλουμινένιο ψαλίδι χωρίς συνδέσμους, φροντίζει την πίσω ανάρτηση που φτάνει τα 145 mm διαδρομής τροχού. Η ρύθμιση (προφόρτιση) του ελατηρίου γίνεται εύκολα, από ρυθμιστή που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά κάτω από τη σέλα και μπορεί να τον χρησιμοποιήσει ο αναβάτης ακόμα και εν κινήσει. Άλλη ρύθμιση δεν υπάρχει για το αμορτισέρ (πχ. απόσβεση επαναφοράς).

Τα φρένα είναι δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω, με τον μπροστινό τροχό να έχει δύο των 300 mm, με 2έμβολες αιωρούμενες δαγκάνες και τον οπίσθιο ένα των 220 mm με αιωρουμενη δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και οι ζάντες χυτές αλουμινένιες φορούν ελαστικά 120/70 και 160/60 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

Οι διαστάσεις της μοτοσυκλέτας είναι 1.415 mm μεταξόνιο και 840 mm πλάτος, με τη σέλα να απέχει από το έδαφος στα -αρκετά- 840 mm, που περιορίζει αρκετούς αναβάτες με χαμηλότερο ύψος. Το ύψος της μοτοσυκλέτας από το έδαφος φτάνει τα 170 mm, ενώ το βάρος – πλήρης υγρών – τα 216 κιλά.

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Είναι αρκετά ψηλή η σέλα και πρέπει να σηκώσεις το πόδι αρκετά για να καβαλήσεις πάνω στην Kawasaki Versys 650, η οποία στην περίπτωσή μας ήταν δίχρωμη με γραμμένο το “Versys” φαρδιά-πλατιά πάνω στα πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ και προδιαγραφών Euro4. Γι’ αυτό το λόγο και φορούσε αυτά τα στρογγυλά αντιαισθητικά αντανακλαστικά πάνω στο μπροστινό φτερό, που φωνάζουν για να τα αφαιρέσεις.

Η σέλα είναι καλά σχεδιασμένη και διαθέτει καλό αφρώδες και κάλυμμα. Σου επιτρέπει μικρο-κινήσεις μπροστά πίσω, αλλά και στερεώνει καλά τη λεκάνη του αναβάτη. Ο κορμός τοποθετείται όρθιος και το ψηλό σωληνωτό – και μάλλον φθηνής όψης – τιμόνι έρχεται κοντά στο σώμα του αναβάτη, ρίχνοντας λίγο βάρος στους καρπούς, δίνοντάς του έτσι καλό έλεγχο στις αργές ταχύτητες και άνεση στο ταξίδι.

Τα μαρσπιέ βρίσκονται ελαφρώς μπροστά και κάτω, με την καλή και μελετημένη εργονομία έχει ένα μικρό ψεγάδι: κατεβάζοντας τα πόδια του ο αναβάτης προς το έδαφος ενοχλείται από τα μαρσπιέ που βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τις γάμπες του.

Για να αποφύγει να ανοίγει τα πόδια του παραπάνω στα φανάρια και στις στάσεις μπορεί να ακολουθεί την παρακάτω πρωτότυπη τεχνική: μπορεί να κλείνει με τις γάμπες του τα μαρσπιέ (και να τα κρατάει έτσι μέχρι να ξεκινήσει) δημιουργώντας καλύτερη βάση.

Το ντεπόζιτο είναι μεγάλο στα 21 λίτρα – ένα ακόμα πλεονέκτημα της 650 – με τη μόνη διαφορά ότι όταν είναι γεμάτο αλλάζει την οδική συμπεριφορά αφού κουβαλέι μεγάλο βάρος ψηλά.

Επίσης ένα – διασκεδαστικό περισσότερο, παρά ενοχλητικό – φαινόμενο είναι ότι όταν αρχίσει να μειώνεται η στάθμη της βενζίνης, αυτή κινείται μέσα στο ντεπόζιτο, δημιουργώντας αντίστοιχα ένα ανεπαίσθητο κούνημα της μοτοσυκλέτας στα φανάρια.

Με την καλή θέση οδήγησης και τη σέλα, πόδια και το τιμόνι σε εργονομικές θέσεις αυτό που μένει είναι η προστασία από αέρα και το τι όργανο αντικρύζει – και ζει μαζί του καθημερινά – ο αναβάτης.

Η προστασία από την στενή ζελατίνα αποδεικνύεται πολύ καλή, αφού κόβει τη μεγάλη δύναμη του αέρα και αφήνει λίγους θορυβώδεις στροβιλισμούς προς την κορυφή του κράνους. Το όργανο αν και διαθέτει ευδιάκριτες ενδείξεις και γενικά έχει αρκετές ενδείξεις, δεν θα κερδίσει βραβείο ομορφιάς, επιμένοντας μάλλον στη λειτουργικότητα.

Ο συμπλέκτης είναι μαλακός, όπως και το κιβώτιο των ταχυτήτων, ενώ η 650 είναι μια ακόμα γιαπωνέζικη μοτοσυκλέτα της οποίας η πρώτη μπαίνει με θόρυβο και μικρό κλώτσημα. Κατά τα άλλα το εξάρι κιβώτιο είναι πολύ καλό στη λειτουργία του και σωστά κλιμακωμένο, έτσι ώστε να μην αφήνει κενά στην απόδοση-επιτάχυνση της μοτοσυκλέτας.

Οι μηχανικοί θόρυβοι και ο ήχος του κινητήρα είναι χαμηλός, η χροιά του όμως είναι μέτρια, αφού κάνει αντηχείο το φιλτροκούτι και το εσωτερικό του ρεζερβουάρ και σίγουρα θα άξιζε να είναι καλύτερος. Αυτό γίνεται αντιληπτό από τους επιβαίνοντες. Όταν ακούς τη Versys να περνάει δίπλα σου ο ήχος που βγαίνει από την εξάτμιση είναι μια χαρά, μπάσος κι έτσι όπως πρέπει σε έναν ροπάτο δικύλινδρο κινητήρα. Επίσης το παραπάνω ισχύει για τις χαμηλές στροφές, γιατί μόλις αρχίσει το εύστροφο μοτέρ να ανεβάζει στροφές ένα γοητευτικό, καθαρά μοτοσυκλετιστικό, ουρλιαχτό βγαίνει στην ατμόσφαιρα.

Η καλή απόδοση στις χαμηλές-μεσαίες στροφές και η προοδευτικότητα της δύναμης είναι που χαρακτηρίζει τον δικύλινδρο κινητήρα της Kawasaki, που φέρνει συστηματικά πωλήσεις στην εταιρία, ενισχύοντας το όνομά της στους μεσαίους κυβισμούς και στις χρήσιμες, πολυχρηστικές μοτοσυκλέτες. Ένα από τα πράγματα που μπορεί να κάνει ο δικύλινδρος της Kawasaki είναι επιταχύνει χωρίς σκορτσάρισμα ή κόμπιασμα όταν να ανοίγεις το γκάζι από τα 50-55 km/h, με τελευταία σχέση στο κιβώτιο.

Από την άλλη, το εντυπωσιακό είναι, ότι για τόσο ροπάτο κινητήρα δεν περιμένεις ότι θα μπορεί να ανεβάζει τόσο γρήγορα και άνετα στροφές φτάνοντας εύκολα στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, ξαφνιάζοντάς σε για το πόσο σβέλτα μπορεί να κινηθεί η 650, παρότι δεν διαθέτει πολλούς ίππους.

Από τους 69 ίππους που αποδίδονται στον στρόφαλο, οι 63 φτάνουν στον πίσω τροχό, μέσα από μια γραμμική απόδοση που αποζημιώνει τον αναβάτη που θα επιμένει στο γκάζι.

Η πραγματική τελική μετρήθηκε λίγο παραπάνω από τα 184 km/h (με το κοντέρ να δείχνει πάνω από 196 km/H) και τα 0-400 μέτρα επιτυγχάνονται σε 13.1 δευτερόλεπτα.

Οι κραδασμοί – που μεταφέρονται κυρίως στη σέλα – εμφανίζονται μέχρι τις 3.000 rpm (τους αντιλαμβάνεται περισσότερο ο συνεπιβάτης). Την εμφάνισή τους κάνουν μετά τα 140 km/h στον αυτοκινητόδρομο, σαν υψίσυχνοι και όχι τόσο ενοχλητικοί.

Οι αναρτήσεις, λόγω του ότι διαθέτουν ρυθμίσεις, μπορούν να φέρουν τη μοτοσυκλέτα εκεί ακριβώς που θέλει ο ιδιοκτήτης. Στις μαλακές ρυθμίσεις είναι πολύ άνετες και θυμίζουν τουριστική μοτοσυκλέτα, στις σκληρές ρυθμίσεις καταφέρνουν να φερθούν αρκετά σπορ έτσι ώστε να κρατούν το σύνολο στην προβλεπόμενη πορεία με σταθερότητα. Λίγο απότομο στη λειτουργία του είναι το μονό αμορτισέρ, ειδικά στην επαναφορά, ενώ με το βάρος του συνεπιβάτη συμορφώνεται και βελτιώνεται.

Η εύκολη ρύθμιση του είναι “βάλσαμο”, αφού κινούμενοι σε ορεινό δρόμο με στροφές και με βαρύ δεύτερο άτομο στη σέλα, στην τρίτη προσπάθεια βρήκαμε την κατάλληλη ρύθμιση, χωρίς καν να χρειαστεί να σταματήσουμε…

Το τιμόνι είναι εύκολο και γρήγορο στις αντιδράσεις του, ενώ μέσα στην πόλη, η μεγάλη ακτίνα στροφής (μεγάλο κόψιμο) του βοηθάει στην κίνηση. Γρήγορο τιμόνι σημαίνει ότι οι αντιδράσεις του στο τράβηγμα είναι άμεσες κάτι που υποβοηθείται κι από τους 17άρηδες τροχούς.

Παράλληλα όμως η 650 είναι σταθερή παντού, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, ενώ συνεργάζεται με μια τριάδα πολύ καλών φρένων με καλή αίσθηση (ο πίσω δίσκος λιγότερη) αλλά και δύναμη, τόση όσο χρειάζεσαι κάθε φορά. Σε καλή άσφαλτο και δυνατό φρενάρισμα, το ABS θα ενεργοποιηθεί αργά, πετυχαίνοντας πολύ καλές επιδόσεις. Από ταχύτητα 100 km/h, η Versys χρειάζεται 43 μέτρα για να ακινητοποιηθεί.

Στο ταξίδι μπορείς να κινείσαι, είτε κάτω από τα 130 km/h με οικονομία (ανάβει στο ψηφιακό όργανο και το αντίστοιχο σηματάκι του eco) για ώρες, με τον κινητήρα να βρίσκεται σε περιοχή άριστης απόδοσης από πλευράς κατανάλωσης/οφέλους, είτε αν θέλεις να κινείσαι με υψηλότερες ταχύτητες 140-160 km/h. Στη δεύτερη περίπτωση βέβαια η κατανάλωση αυξάνεται κατά ένα λίτρο στα 100 χιλιόμετρα.

Η μέση κατανάλωση της 650 φτάνει τα 5,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, δηλαδή με ένα λίτρο διανύεις 18 χιλιόμετρα. Αν πηγαίνεις διαρκώς με χαμηλές στροφές μπορείς να πετύχεις και 4,7 λίτρα στα 100, ενώ με βαρύ δεξί χέρι η κατανάλωση πηγαίνει στα 7,3 – 7,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Υπολογίστε μια μέση αυτονομία της τάξης των 380 χιλιομέτρων.

Αν στη μεγάλη αυτονομία προσθέσετε το πλατύ στο άνω μέρος ντεπόζιτο, που μπορεί να φιλοξενήσει μεγάλο tank bag, τις κρυφές βάσεις για βαλίτσες στην ουρά και τις χειρολαβές που δέχονται βάση για μπαγκαζιέρα, θα δείτε στο πρόσωπο της Kawasaki Versys 650 μια άριστη μοτοσυκλέτα για τουρισμό… ιδανική για ένα άτομο, αλλά που δεν θα δυσανασχετήσει ιδιαίτερα και με συνεπιβάτη.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η Kawasaki Versys 650 ή “το Versys” όπως το φωνάζουν οι περισσότεροι, καταφέρνει να προσφέρει αυτά που υπόσχεται. Έχει μια τιμή που δεν θα χαρακτηριστεί οικονομική στις 8.690 ευρώ, που κινείται όμως στα πλαίσια του ανταγωνισμού, φθηνότερη από την V-Strom (8.895) και το Tracer (8.700), ακριβότερη από την NC 750X (8.390), ενώ πρόκειται για μια λειτουργική, εύκολη και διασκεδαστική μοτοσυκλέτα που κάνει τα πάντα χωρίς τον παραμικρό δισταγμό.

Εύκολη και πρακτική, προσαρμόζεται άμεσα στις ορέξεις του αναβάτη της, είτε θέλει να βολτάρει με 3.000 rpm, είτε θέλει να βάζει τη βελόνα του στροφόμετρου μέσα στο κόκκινο σε σπορ χρήση, με καλό κράτημα, αναρτήσεις και φρένα.

Η Kawasaki Versys 650 έχει το χάρισμα ότι αισθάνεται περίφημα τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, διαθέτοντας τυπικό, δικύλινδρο χαρακτήρα κι ένα συνολικό ταμπεραμέντο που σε κερδίζει.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Καλή είναι η σέλα για τον συνεπιβάτη, που έχει στην υπηρεσία του αρκετό αφρώδες και τοποθετείται ψηλότερα από τον αναβάτη, με βολικές χειρολαβές για την στήριξή του
  • Οι μανέτες στο τιμόνι είναι ρυθμιζόμενες, ενώ αυτή του συμπλέκτη με συρματόσχοινο διαθέτει και τον κλασικό περιστροφικό ρυθμιστή, προσφέροντας έτσι την απόλυτη μικρο-ρύθμιση για να βρίσκει ο κάθε αναβάτης αυτό που θέλει
  • Η σέλα ξεκλειδώνει από κλειδαριά στο πίσω αριστερό καπάκι. Όχι δύσκολα, όχι κι εύκολα. Κάτω από τη σέλα υπάρχει λίγος χώρος για χαρτιά και κλειδαριά δισκόφρενου ή πέταλο
  • Δεξιά και αριστερά του οργάνου στο φέρινγκ υπάρχουν δυο στρογγυλά καπάκια/θέσεις – όπου μπορούν να τοποθετηθουν – εξτρά αξεσουάρ και θυμίζουν βάσεις αναπτήρα αυτοκινήτου
  • Καλά είναι τα φώτα τη νύχτα, με μόνη μας αντίρρηση ότι – όπως και οι περισσότερες μοτοσυκλέτες με δυο προβολείς – ανάβει ο ένας μόνο στη μεσαία σκάλα, χαλώντας την “συμμετρία” της μοτοσυκλέτας.
  • Με λίγη προσπάθεια – αν και δεν το προτείνουμε – μπορεί να μάθει κάποιος να ρυθμίζει το ύψος της ζελατίνας και εν κινήσει, παρότι οι τα μεγάλα πλαστικά παξιμάδια βρίσκονται μπροστά
  • Κεντρικό στάντ δεν υπάρχει, ούτε στον στάνταρ εξοπλισμό, ούτε σαν εξτρά, λόγω θέσης και όγκου της εξάτμισης. Το λάδωμα της αλυσίδας θέλει είτε ειδικό στάντ, είτε τέχνη, προσέχοντας να μην στραβώσει το πλαϊνό στάντ

ΥΠΕΡ

  • Απόδοση κινητήρα
  • Πολυχρηστικότητα
  • Φρένα – Αναρτήσεις
  • Άνεση – Ευκολία χρήσης

ΚΑΤΑ

  • Ύψος σέλας
  • Ήχος
  • Έλλειψη κεντρικού σταντ

KAWASAKI VERSYS 650 – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΙΜΗ:  8.690 ευρώ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, κυβισμού 649, με 2 ΕΕΚ και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, τροφοδοσία με ψεκασμό

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 69 hp, στις 8.500 rpm

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ/ ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό, ανάποδο πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 41mm, διαδρομής 150 mm / Ένα αμορτισέρ, διαδρομής τροχού 145 mm

ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Δύο δίσκοι διαμέτρου 300 mm, δαγκάνα 2 εμβόλων / Δίσκος διαμέτρου 250 mm, δαγκάνα 1 εμβόλου, με σύστημα ABS

ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ/ΠΙΣΩ: 17 ιντσών / 17 ιντσών (διαστάσεις ελαστικών 120/70 μπροστά, 160/60 πίσω)

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.415 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 840 mm

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 21lt

ΒΑΡΟΣ: 216 kg (γεμάτη)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε. λεωφόρος Κηφισού 29, Αιγάλεω 122 42 τηλ: 2103410684, www.kawasaki.gr

HONDA NC750X DCT, Super Test: Ο άλλος δρόμος

YAMAHA TRACER 700, Super Test: Πολυχρηστικότητα σε 700cc

HONDA CB500X, Super Test: Πόσοι χρειάζονται περισσότερα κυβικά;

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!