MotorBike.gr

HONDA MSX 1100 PANIGALE: Αδιανόητο γκάζι

27/04/2016

Ένας “Μπόμπος”… μπόμπα!

To αριστούργημα-τερατούργημα έρχεται από την Ταϊλάνδη και τον βελτιωτή μοτοσυκλετών Mario Kleff που ήθελε να αποδείξει στον κόσμο ότι το Honda MSX 125 έχει πολλές δυνατότητες και μπορεί να πάει ταχύτερα… απ’ οποιοδήποτε άλλο δίτροχο στον κόσμο.

Έτσι ο Mario Kleff άλλαξε τον κινητήρα των 9 ίππων με έναν κινητήρα από Ducati 1199 Panigale και τον ταίριασε πάνω στο μικροσκοπικό MSX 125.

Το πως τον ταίριασε είναι μια διαφορετική ιστορία, πάντως απ’ ότι βλέπουμε χώρεσε!

MSX-Panigale-4

Το Honda MSX 125 “Φρανκεστάιν” έχει πάρει λίγο βάρος παραπάνω μετά τη μεταμόσχευση, ανεβάζοντας το βάρος του – όχι ιδιαίτερα πολύ, ελάχιστα θα λέγαμε – από τα 102 kg στα 137 κιλά.

Προσέξτε πόσο ελαφρύ είναι το πανίσχυρο, supersport μοτέρ της Ducati.

MSX-Panigale-3

To μεταλλαγμένο Honda MSX 125 δεν βαρυγγομά πλέον να φτάσει την τελική των 105 χλμ/ώρα, αλλά θεωρητικά μπορεί να ξεπεράσει τα 300!

Μην ξεχνάτε ότι 200+ ίπποι είναι αυτοί, κινητήρας από Panigale είπαμε είναι αυτός.

MSX-Panigale-2

To πλαίσιο έχει δεχτεί μετατροπές για να φιλοξενήσει τον κινητήρα του 1199 Panigale και ο Kleff έφτιαξε ένα ειδικό πλαίσιο χωροδικτύωμα, διάταξη που χρησιμοποιείται και τα αγωνιστικά Ducati.

Λόγω των μικρών διαστάσεων ο Kleff μετέφερε το ψυγείο του κινητήρα κάτω από τη σέλα και άφησε το ψυγείο λαδιού στο μπροστινό μέρος.

MSX-Panigale-5

Μια νέα εξάτμιση φτιάχτηκε και το αποτέλεσμα είναι ορατό με την ΜSX Kleff 1199 Panigale τελικά να αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα δίτροχα στον κόσμο.

MSX-Panigale-1

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!