SuperPapi

SUPER ΠΑΠΙ: Οι Ταϊλανδοί ξαναχτυπούν με K-Speed

19/12/2018

Παπιά και κεταμίνη

Ένα παπί που μοιάζει να έχει πάρει “ουσίες” και να επιδεικνύει τους μυς του. Οι ταλαντούχοι βελτιωτές του οίκου K-Speed από την Ταϊλάνδη έχουν ανακατέψει διάφορα υλικά στη παπό-σαλτσά στην τελευταία τους δουλειά .

Οι Ευρωπαίοι βλέπουν τα φτιαγμένα ασιατικά παπιά και πραγματικά κομπλάρουν. Προσπαθούν να εξηγήσουν το φαινόμενο, κατ’ αρχήν το φαινόμενο του “πως είναι δυνατόν να τους αρέσουν τέτοια μηχανάκια στην Ασία, τα οποία στην Ευρώπη έχουν εξοστρακιστεί δια παντός εδώ και χρόνια”. Μόνο η Ελλάδα αντιστέκεται από τον Δυτικό κόσμο, το ξέρετε έτσι;

Έλα όμως που οι Ευρωπαίοι μπερδεύονται ακόμα περισσότερο με το γεγονός ότι έχουν να κάνουν με το μακράν πρώτο σε πωλήσεις στην ιστορία των δύο τροχών μοντέλο το Honda Super Cub με περισσότερα από 100 εκατομμύρια μονάδες, κι αυτό με την καταμέτρηση του 2017!

Ο βελτιωτικός οίκος K-Speed είναι ήδη γνωστός από για άλλες αξιόλογες δημιουργίες και μια εξ αυτών είχαμε παρουσιάσει και εμείς (δείτε την εδώ).
Οι τύποι του K-Speed δεν πέταξαν απλά διάφορα εξαρτήματα που φαίνονταν όμορφα πάνω σε ένα παπί.

Ένα σεμνό μονόσελο με λίγο αφρώδες κάθεται στην κορυφή του άνω τμήματος του πλαισίου , ενώ το πίσω φτερό έχει πάει βόλτα μέχρι την ανακύκλωση μετάλλων και προφανώς δεν θα επιστρέψει, για να συναντηθεί ξανά με αυτό το Super Παπί.

Ο προβολέας έχει φύγει από το τιμόνι – που είναι γυμνό πλέον – και έχει κατέβει πάνω στην “γραβάτα” της ποδιάς που είναι βαμμένη μαύρη ματ, όπως και οι ζάντες που είναι από ανθρακονήματα.

Ένα καλαίσθητο καφέ γυαλιστερό χρώμα βάφει οτιδήποτε δεν είναι μαύρο και τα καλύμματα του πιρουνιού αυξάνουν τον όγκο του παπιού και κρύβουν το “αντιαισθητικό για το συγκεκριμένο concept τηλεσκοπικό πιρούνι.

Οι τροχοί των 17 ιντσών είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά με παλιά σχεδίαση πέλματος της Firestone διαστάσεων 4,5 ιντσών. Τα πλαϊνά καπάκια είναι διάτρητα περισσότερο για ομορφιά και όχι για μείωση του βάρους, ενώ ένα αναλογικό στροφόμετρο τοποθετήθηκε στο εσωτερικό της ποδιάς.

Το Custom Cub της K-Speed “εκπνέει” μέσω ενός κοντού σιγαστήρα εξάτμισης, ενώ ο πίσω τροχός έχει αναβαθμιστεί χρησιμοποιώντας ένα δισκόφρενο.

Φωτογραφίες: K-Speed

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!