MotorBike.gr

DAYTONA T310, 2019: Έρχεται το Adventure στην Ελλάδα!

03/01/2019

 Προσιτές περιπέτειες

Μια μοτοσυκλέτα που ταιριάζει γάντι στην αγορά. Αυτός δεν είναι ο στόχος των κατασκευαστών; Αυτή δεν είναι η απόλυτη κατάκτηση; Ακριβώς αυτό προσπαθεί να πετύχει η Daytona με την εισαγωγή του Daytona T 310 ενός μικρού Adventure που διαθέτει όλα αυτά που πρέπει σε μια μοτοσυκλέτα πολλαπλών χρήσεων, πόλης, ταξιδιού, χώματος με τιμή που δεν ξεπερνάει τις 4.000 ευρώ. Μια μοτοσυκλέτα που ταιριάζει στην ελληνική αγορά.

Ωραίες είναι οι μεγάλες Adventure μοτοσυκλέτες οι BMW GS, Yamaha Tracer, Multistrada, Tiger κ.λπ., αλλά όπως και να έχει απευθύνονται σε γερά πορτοφόλια.

Μια πιο προσιτή πρόταση θα ήταν, για παράδειγμα, μια μονοκύλινδρη 300 κυβικών που – μπορεί να μην έχει τις ίδιες επιδόσεις στην άσφαλτο αλλά – στην εκδρομή στο χώμα τα καταφέρνει καλύτερα λόγω μικρότερου βάρους, ενώ καλύτερα τα καταφέρνει κυρίως… στην ταχύτητα αδειάσματος του τραπεζικού λογαριασμού.

Υπολογίστε μια οικονομία της τάξης του 60-70%! Πρόκειται για το νέο Daytona T 310 Adventure και προσπαθεί να επαναφέρει μια χαμένη κατηγορία πολύ χρήσιμων μοτοσυκλετών στην αγορά και θα βρίσκεται στην Ελλάδα από τον επόμενο μήνα.

Μετά το γυμνό μοντέλο Daytona R 310 που οδηγήσαμε (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ) και εντυπωσιαστήκαμε, αλλά και το τουριστικό Daytona X 310 που αναμένουμε σύντομα, η εταιρία κάθε άλλο παρά με σταυρωμένα χέρια και μένει. Έτσι τον Φεβρουάριο του 2019 θα έρθει στην αγορά το νέο Daytona T 310 που είναι μια μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα 312 κυβικών, που θα μπορεί να κινείται σε άσφαλτο και χώμα και θα κοστίζει 3.995 ευρώ.

Μεγάλη επιτυχία έχουν σημειώσει στις αγορές του κόσμου οι μοτοσυκλέτες της δραστήριας και ιδιαίτερης κινεζικής εταιρίας Zontes, οι οποίες στην Ελλάδα βρίσκονται υπό την σκέπη της Daytona και… εξαντλήθηκαν αμέσως μετά την εισαγωγή τους στην αγορά μας. Τώρα η εταιρία λανσάρει και το μοντέλο Adventure που το ονομάζει Daytona T 310 και φιλοδοξεί μέσα από ένα αξιόλογο σύνολο σε “αξιόλογη” τιμή να γίνει best seller…

Η μοτοσυκλέτα αυτή είναι σημαντική γιατί επαναναφέρει τα οικονομικά μονοκύλινδρα ψευδόεντούρο στην αγορά και μάλιστα με έναν πολύ χρήσιμο-βολικό κυβισμό, πάνω από 250 κυβικά και κάτω από 400. Τα ψευδοεντούρο έχουν λείψει ιδιαιτέρως στους Έλληνες μοτοσυκλετιστές, αρκεί να θυμηθεί κάποιος τη δεκαετία του 90 με πολλές χιλιάδες από αυτά να κυκλοφορούν στους δρόμους των πόλεων και της επαρχίας, δίνοντας τη δυνατότητα στους αναβάτες τους να κάνουν απολαυστικές διαδρομές και εκδρομές στο χώμα.

Το Daytona T 310 διαθέτει εντυπωσιακή εμφάνιση, με όγκους, φτερά και σίδερα που εξέχουν, προεξέχουν και τονίζουν τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας έτσι όπως αρμόζει σε μια Adventure.

Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500 rpm και έχει 3 kgm ροπής στις 7.500 rpm. Το κιβώτιο των ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Ο κινητήρας έχει δυο χαρτογραφήσεις λειτουργίας, μια οικονομική (eco) και μια πιο γρήγορη την Sport. Η εκκίνηση του γίνεται χωρίς κλειδί, ενώ και το τιμόνι κλειδώνει αυτόματα, ηλεκτρικά, μόλις δωθεί το ΟΚ, από το τηλεκοντρόλ-διακόπτη που φέρει ο ιδιοκτήτης.

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με μονή ραχοκοκκαλιά και μαζί με τις αναρτήσεις, φρένα και τροχούς πρόκειται για την κοινή “πλατφόρμα” που χρησιμοποιούν και οι άλλες δυο Daytona 310 (Χ και R). Το πιρούνι είναι ανάποδο έχει διαδρομή 110 mm και καλάμια διαμέτρου 37 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ, με το ψαλίδι να είναι περίτεχνης κατασκευής χυτό αλουμινένιο.

Εντυπωσιακό επίσης πέρα από τον όγκο και το design είναι ότι το Τ 310 διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Ένα προνόμιο που πολύ ακριβότερες, μοτοσυκλέτες δεν διαθέτουν.

Φωτιζόμενοι θα είναι οι διακόπτες στα άκρα του ψηλού “εντουράδικου” τιμονιού.

Τα φώτα είναι τύπου LED με τον προβολέα να έχει ένα ιδιαίτερο μακρόστενο σχήμα.

Μεγάλο είναι το ορθογώνιο ψηφιακό όργανο και οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες, με τους καθρέφτες να αναδιπλώνονται όποτε χρειάζεται.

Όσον αφορά στην προστασία υπάρχουν κάγκελα για την μοτοσυκλέτα και χούφτες στα άκρα του τιμονιού για τα χέρια του αναβάτη. Επίσης υπάρχει σχάρα αποσκευών που μπορεί να φιλοξενήσει “τριπλέτα” μπαγκαζιέρας και βαλιτσών για ταξίδι.

Υπάρχει πρίζα φόρτισης μικροσυσκευών στην αριστερή, εσωτερική πλευρά του φέρινγκ.

Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες διαμέτρου 17 ιντσών 110/70R17 160/60R17 υποδεικνύοντας ότι η μοτοσυκλέτα προτιμά την κίνηση στην άσφαλτο.

Δισκόφρενο υπάρχει στον μπροστινό τροχό 260 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και δισκόφρενο υπάρχει και στον πίσω διαμέτρου 200 mm, με μονοέμβολη δαγκάνα. Αμφότερα συνεργάζονται με ABS της Bosch.

Το βάρος της κατασκευής δεν ξεπερνάει τα 160 κιλά και το ντεπόζιτο χωράει 15,5 λίτρα.

Μείνετε συντονισμένοι μέχρι τη δοκιμή της Daytona T 310 που δεν θα αργήσει να έρθει.

Περισσότερες πληροφορίες: Γκοργκόλης Α.Ε. Αθήνα : Θησέως 309, τηλ. 210 9403880 , Υπόλ. Ελλάδα : τηλ. 24310 5610, www.daytonamotors.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!