MotorBike.gr

Honda Transalp 750/Hornet 750: Νέος κινητήρας 755cc, με 92 ίππους!

09/09/2022

Νέος κινητήρας, νέες μοτοσυκλέτες, νέοι δρόμοι!

Κομμάτι-κομμάτι αποκαλύπτονται τα στοιχεία των νέων Honda Transalp 750 και Hornet 750 που θα δούμε στα διεθνή σαλόνια στο τέλος του χρόνου σαν μοντέλα του 2023. Η γιαπωνέζικη εταιρία μόλις αποκάλυψε τον νέο δικύλινδρο κινητήρα που θα χρησιμοποιούν, ο οποίος είναι ολοκαίνουργιος!

Το πιο πιθανό είναι να δούμε τις νέες δυο μοτοσυκλέτες στο σαλόνι της EICMA στο Μιλάνο τον Νοέμβριο, ενώ τώρα έχουμε και την επίσημη παρουσίαση του ολοκαίνουργιου κινητήρα που έφτιαξε η Honda.

Θα έχει μέγιστη ισχύ 92 ίππων και έμφαση έχει δοθεί όπως θα δούμε παρακάτω στη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για ενισχυμένηγ οδηγική απόλαυση και μέγιστη χρηστικότητα σε οποιαδήποτε διαδρομή.

Ηonda Hornet 750 2023

Λίγους μήνες μετά από τα σκίτσα που παρουσιάστηκαν τον Μάιο, η Honda σήμερα μας δίνει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρόοδο της εξέλιξης των Hornet και Transalp και φαίνεται ξεκάθαρα πώς το νέο μοντέλο έχει υψηλές επιδόσεις, απόλυτα προσαρμοσμένες στην επιθετική του εμφάνιση.
 Στο βίντεο που κυκλοφόρησε σήμερα, το Hornet Concept τροφοδοτείται από έναν εντελώς νέο κινητήρα, έναν δικύλινδρο σε σειρά 755cc, Unicam 8 βαλβίδων, ικανό για μέγιστη ισχύ 92 ίππων (67,5 kW) στις 9.500 rpm και μέγιστη ροπή 75 Nm στις 7.250 rpm.

Συμπαγής και ελαφρύς, ο κινητήρας συνεχίζει τη μεγάλη παράδοση που θέλει κινητήρες με καλή απόκριση και ροπή, που συνοδεύεται από αντίστοιχα γοητευτικό ήχο.
Ο επικεφαλής του έργου Hornet Concept Development Test Project είναι ο Fuyuki Hosokawa, του οποίου η πιο πρόσφατη αποστολή ήταν η εξέλιξη του superbike CBR1000RR-R Fireblade.
Ο Fuyuki Hosokawa, Επικεφαλής του Test Project είπε:
“Το Hornet ήταν πάντα μια πολύ ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα για τη Honda. Οι συναρπαστικές επιδόσεις συμβαδίζουν πάντα με την ευκολία χειρισμού”.

Fuyuki Hosokawa

“Πριν ξεκινήσουμε αυτή τη μοτοσυκλέτα, σκεφτήκαμε πολύ και σκληρά για το τι είδους απόδοση θέλαμε να προσφέρουμε στον αναβάτη. Γνωρίζαμε ότι ήταν απαραίτητο να διατηρήσουμε την τυπική απόδοση του Hornet στις υψηλές στροφές, αλλά ότι ταυτόχρονα, ως η επόμενη γενιά Hornet για τη σύγχρονη εποχή, θέλαμε ο κινητήρας να προσφέρει μια πραγματικά ουσιαστική αίσθηση ροπής, συνοδευόμενη από τον χαρακτηριστικό μπάσο ήχο”.
“Στόχος μας ήταν πάντα να συνδυάζουμε αυτά τα χαρακτηριστικά απόδοσης με τη μέγιστη ευελιξία και χειρισμό, για να κάνουμε κάθε στιγμή της οδήγησης, ακόμα και στην πόλη, πραγματικά διασκεδαστική”.
Φυσικά όλα τα παραπάνω ισχύουν και για την περίπτωση του Transalp 750, αφού θα μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα, αν και υποψιαζόμαστε ότι στην περίπτωσή του η ιπποδύναμη ίσως και να είναι λίγο χαμηλότερη για να ενισχυθεί περαιτέρω η ροπή.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!