MotorBike.gr

Indian: Yπερπολυτελείς ειδικές εκδόσεις Challenger και Pursuit

23/04/2025

Πλούσιος εξοπλισμός, 350 μοντέλα και ένας κινητήρας εξελιγμένος σε αγώνες

H Indian παρουσίασε δύο επετειακές μοτοσυκλέτες που έρχονται να προστεθούν στην γκάμα του 2025, τις Challenger Elite και Pursuit Elite, οι οποίες παίρνουν έμπνευση από την τεράστια ιστορία της εταιρίας και θα παραχθούν σε περιορισμένα αντίτυπα.

Στην καρδιά και των δύο μοντέλων βρίσκεται ο PowerPlus 112 κινητήρας, μια V2 μονάδα 1.835cc, με απόδοση 122,5 ίππους και τα 180 Nm ροπής.  

 

Ο κινητήρας αυτός εξελίχθηκε μέσω των αγώνων King of the Baggers και αυτή τη στιγμή τροφοδοτεί τις μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας της Indian, που κατέκτησαν το Πρωτάθλημα το 2022 και το 2024. 

Φυσικά μιλώντας για Indian και δη για περιορισμένες εκδόσεις (350 μοντέλα θα κατασκευαστούν για κάθε μια από αυτές τις μοτοσυκλέτες) ο εξοπλισμός είναι αναμενόμενα πλούσιος.  

 

Τα φρένα προέρχονται από την Brembo, τα ελαστικά είναι τα Metzeler Cruisetec, Cornering Lights στους LED Pathfinder Adaptive προβολείς, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση στην πίσω ανάρτηση, Cruise Control, Keyless σύστημα εκκίνησης, θύρα USB και σύστημα απενεργοποίησης του πίσω κυλίνδρου στο ρελαντί είναι μόνο λίγα από τα στοιχεία εξοπλισμού που βρίσκουμε σε αυτές τις μοτοσυκλέτες.  

Πέραν των δύο αναλογικών οργάνων (στροφόμετρο και ταχύμετρο), το παρών δίνει και μια TFT οθόνη 7” που προσφέρει στον αναβάτη πληθώρα πληροφοριών για την μοτοσυκλέτα, ενώ στους διακόπτες βλέπουμε και την ύπαρξη θερμαινόμενης σέλας και γκριπ.  

 

 

 

Συνεχίζοντας, το Bike Hold Control κάνει πιο εύκολες τις εκκινήσεις στην ανηφόρα, πέραν του ABS υπάρχει και CBS το οποίο κατανέμει τη δύναμη του φρεναρίσματος στους δύο τροχούς, ενώ το ραντάρ εμπεριέχει τις λειτουργίες Blind Spot Warning, Tailgate Warning και Rear Collision Warning, που ειδοποιούν τον αναβάτη για οχήματα που κινούνται στις τυφλές γωνίες του, για το αν ένα όχημα βρίσκεται πολύ κοντά πίσω του και για επικείμενη σύγκρουση στο μπροστινό μέρος αντίστοιχα.  

Τέλος (για τον εξοπλισμό) δεν θα μπορούσε να λείπει η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, τα ηχεία των 100W (τέσσερα στην Challenger Elite και έξι στην Pursuit Elite) και οι αφαιρούμενες πλαϊνές βαλίτσες, που δίνουν 68 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στην Challenger Elite και 140 στην Pursuit Elite.  

 

 

 

H έμπνευση για την πρώτη (Challenger Elite) προέρχεται από τον Gene “Alabama Flash” Walker, έναν θρύλο της ταχύτητας την δεκαετία του 1920, ο οποίος είχε πετύχει το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας με μια Indian PowerPlus και θεωρείτο τότε ο ταχύτερος άνθρωπος του κόσμου.  

Η Challenger Elite φέρει τρίχρωμη βαφή με βασικό χρώμα το λευκό και μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ μια απεικόνιση του Gene Walker βρίσκεται στο πάνω μέρος του ντεπόζιτου.

 

 

 

Η Pursuit Elite από την άλλη, αντλεί την έμπνευσή της από τις 20.000 PowerPlus Indian που κατασκευάστηκαν για τον αμερικανικό στρατό το 1916, στα πλαίσια της ετοιμασίας του για την είσοδο στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο.  

Εδώ η τρίχρωμη βαφή έχει ως βάση το μαύρο (σε δύο αποχρώσεις) με πράσινες και χρυσές λεπτομέρειες (οι τελευταίες βαμμένες στο χέρι), με τον αριθμό παραγωγής της κάθε μοτοσυκλέτας τυπωμένο πάνω στο ντεπόζιτο.  

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!