H Zontes 703 T έχει τον ίδιο κινητήρα με την 703 F, διαφορετικές αναρτήσεις, φρένα και τροχούς
Η Zontes ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα της με ένα νέο μοντέλο που βασίζεται στο 703 F, αλλά αυτή τη φορά με ξεκάθαρο προσανατολισμό στην άσφαλτο και τα ταξίδια.
Το 703 T, όπως προκύπτει από έγγραφα έγκρισης τύπου στην Κίνα, διαφέρει ουσιαστικά από την πιο «χωμάτινη» έκδοση, υιοθετώντας αλλαγές σε τροχούς και αναρτήσεις.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που η Zontes είχε ήδη παρουσιάσει ως κόνσεπτ στην EICMA τον περασμένο Νοέμβριο και τώρα ετοιμάζεται να βγει στην παραγωγή.
Η μηχανολογική βάση παραμένει κοινή με το 703 F, καθώς στην καρδιά και των δύο μοντέλων βρίσκεται ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 699cc, ο οποίος αποδίδει 95,2 ίππους στις 10.000 rpm και 75 Nm ροπής στις 7.500 rpm.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν οι ρυθμίσεις θα είναι διαφορετικές στο 703 Τ, όμως τα νούμερα θα κινηθούν σε αυτή την κατηγορία απόδοσης.
Το ντεπόζιτο των 22 λίτρων, με το οποίο η Zontes 703 T είναι εξοπλισμένη, μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα, ανάλογα βέβαια και με τον τρόπο οδήγησης του αναβάτη.
Παρότι η Zontes δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμα τον εξοπλισμό του νέου μοντέλου, είναι πιθανό να διατηρηθούν αρκετά από τα στοιχεία που συναντάμε στο 703 F, όπως η TFT οθόνη με συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth και πλοήγηση, τα διαφορετικά riding modes, το traction control, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το Quickshifter, οι κάμερες καταγραφής, οι χούφτες και το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.
Αν ισχύσει αυτό, το Zontes 703 T θα παρουσιαστεί ως μια πλήρης πρόταση στην Touring κατηγορία, χωρίς να απαιτούνται επιπλέον επιλογές εξοπλισμού.
Η μοτοσυκλέτα θα έχει ξηρό βάρος 206 κιλών, αισθητά χαμηλότερο από τα 236 κιλά του 703 F.
Οι τροχοί 21 και 18 ιντσών με ακτίνες αντικαθίστανται από χυτούς αλουμινένιους 17 ιντσών εμπρός και πίσω, μια επιλογή που προσανατολίζει το μοντέλο περισσότερο στη χρήση στην άσφαλτο, όπως δείχνουν άλλωστε και τα ελαστικά του.
Οι αναρτήσεις φαίνεται να έχουν μικρότερη διαδρομή από τις αντίστοιχες του 703 F, ενώ και εδώ έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω – και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα, από την Marzocchi.
Τα φρένα προέρχονται απευθείας από την Brembo και όχι από την J.Juan, που συναντάμε στην 703 F.
Η τιμή παραμένει άγνωστη, ωστόσο αν κινηθεί κοντά στα 8.395 € του 703 F στη ελληνική αγορά, αυτό θα τοποθετήσει το 703 T σε ανταγωνιστική θέση απέναντι σε άλλες προτάσεις της κατηγορίας.
Η επίσημη παρουσίαση αναμένεται να δώσει απαντήσεις τόσο για το τελικό τεχνικό πακέτο όσο και για τη στρατηγική της εταιρείας στην αγορά των Touring μοτοσυκλετών.