MotorBike.gr

MORINI MILANO 1200, 2018: Η μεγάλη επιστροφή

28/12/2017

Εμπνευσμένο από το παρελθόν, δυναμικά προς το μέλλον

Ιταλόφιλοι όλου του κόσμου χαρείτε. Η Moto Morini επιστρέφει δυναμικά με δύο νέα μοντέλα, ένα εκ των οποίων είναι το Milano 1200, που είναι το πρώτο δείγμα μιας νέας οικογένειας μοντέλων της ιταλικής ιστορικής φίρμας.

Το νέο Moto Morini Milano 1200, παίρνει θέση του δίπλα στο επίσης νέο μοντέλο για το 2018 σπορ Corsaro ZZ, και είναι εμπνευσμένο από τις μοτοσυκλέτες που έχτισαν τα ογδόντα χρόνια ιστορίας της εταιρείας.

Το 99% των εξαρτημάτων φτιάχνονται στην Ιταλία και τις μοτοσυκλέτες συναρμολογούνται με το χέρι στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Trivolzio, στα νότια του Μιλάνου.
Το στυλ της μοτοσυκλέτας, που δημιουργήθηκε από τον σχεδιαστή
Angel Lussiana, είναι σαφώς εμπνευσμένo από τις γραμμές των Morini 3 ½, (των 350 cc) της δεκαετίας του ’70, που όμως έχει ανανεωθεί δυναμικά, τονίζοντας την κομψότητα του ιταλικού στυλ.

Παρότι η εμφάνιση είναι ρετρό τα εξαρτήματα είναι μοντέρνα, όπως η ψηφιακή οθόνη 5 ιντσών, που προέρχεται από το Corsaro, με γραφικά που έχουν βασιστεί στον πρόγονο των 350 κυβικών.

Οι συγγένειες δεν ξεχνιούνται μεν, αλλά τελειώνουν στο κομμάτι της αισθητικής: ο κινητήρας V-2 των 87 ° των 1.187 cc ονομάζεται Bialbero Corsa Corta και έχει σχεδιαστεί από τον φημισμένο Ιταλό Ιντζενιέρε Franco Lambertini ο οποίος συμπτωματικά είναι αυτός που σχεδίασε και τον V-2 κινητήρα των 344 cc του μοντέλου του ’70!

Ο κινητήρας του 1200 αποδίδει μέγιστη ισχύ 110 hp και εκφράζεται ηχητικά μέσα από δυο εξατμίσεις και αντίστοιχα τελικά από αλουμίνιο, αφού πρώτα έχουν αγκαλιάσει περίτεχνα τον κινητήρα.

Το νέο πλαίσιο του Moto Morini Milano 1200 βασίζεται στο γνωστό, καλό χωροδικτύωμα από σωλήνες στογγυλής διατομής, τροποποιημένο έτσι ώστε να προσφέρει καλύτερη αίσθηση ακόμα και για τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες.

 

Το νέο ψαλίδι είναι σωληνωτό επίσης τύπου χωροδικτύωμα, το πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι έχει καλάμια κομμένα από billet μέταλλο, με σκληρή επίστρωση DLC, ενώ ειδικά σχεδιασμένο για το μοντέλο είναι το συγκεκριμένο πίσω αμορτισέρ, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο.

Τα φρένα είναι της Brembo με ακτινικές δαγκάνες και τέσσερα έμβολα που ενεργούν πάνω σε δυο αιωρούμενους δίσκους 320 χιλιοστών.

Πίσω υπάρχει δαγκάνα δύο εμβόλων με δίσκο 220 mm και όλα αυτά υποστηρίζονται από το σύστημα ABS Bosch 9.1 MP δύο καναλιών που μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω ενός κουμπιού στο τιμόνι.

Οι τροχοί είναι 17 » από σφυρήλατο αλουμίνιο και τα ελαστικά είναι Pirelli Angel GT.

Μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του Moto Morini Milano 1200 ούτε την ημερομηνία άφιξής του στην αγορά.

Moto Morini 350 1972

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!