MotorBike.gr

Οδηγός αγοράς: Έξι δικύλινδρα Adventure στα 450-550cc

10/09/2025

Έξι δικύλινδρα Adventure στη μεσαία κατηγορία, που μπορούν να αποτελέσουν την καθημερινή μοτοσυκλέτα, αλλά και το όχημα “διαφυγής” για ταξίδια

Η κατηγορία των μεσαίων Adventure συνεχίζει να κερδίζει έδαφος στην Ελλάδα, προσελκύοντας αναβάτες που αναζητούν έναν συνδυασμό πρακτικότητας, δυνατότητας ταξιδιών και ελεγχόμενου κόστους κτήσης και χρήσης.

 

Στα κυβικά από 450 έως 500, οι προτάσεις αυξάνονται συνεχώς και έτσι, για τον αναβάτη που σκέφτεται να περάσει από ένα μικρό on-off σε κάτι πιο ολοκληρωμένο ή για εκείνον που θέλει μια πιο προσιτή εναλλακτική απέναντι στις μεγάλες Adventure, οι επιλογές που υπάρχουν σήμερα στην ελληνική αγορά είναι περισσότερες και πιο ενδιαφέρουσες από ποτέ.

CFMoto 450 MT

Η CFMoto δείχνει ξεκάθαρα τις φιλοδοξίες της με το 450 MT, ένα Adventure που θυμίζει σε εμφάνιση «μικρό Tenere».

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 449 cc αποδίδει περίπου 43,6 ίππους στις 8.500 rpm και 42 Nm ροπής στις 6.500 rpm, συνδυάζοντας γραμμική απόδοση με χαμηλή κατανάλωση.

Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα, οι αναρτήσεις προέρχονται από την KYB και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, με ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm και μονό πίσω αμορτισέρ.

Στα φρένα βρίσκουμε δαγκάνες J.Juan και δίσκους (320mm μπροστά και 240mm πίσω) με δικάναλο Bosch ABS, ενώ οι τροχοί είναι 21” μπροστά και 18” πίσω με ακτινωτές ζάντες, επιβεβαιώνοντας τον πιο «χωμάτινο» προσανατολισμό.

Με 17,5 λίτρα ρεζερβουάρ, βάρος στα 175 κιλά και σέλα στα 820mm, η πρόταση της CFMoto συνδυάζει σοβαρά τεχνικά χαρακτηριστικά με τιμή που δύσκολα αγνοεί κανείς.

QJMotor SRT 550

Η QJMotor έχει εδραιωθεί ως ένας από τους πιο δραστήριους κατασκευαστές και το SRT 550S είναι η νέα της πρόταση στον κόσμο των μεσαίων Adventure.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 554cc αποδίδει 48 ίππους στις 6.500 rpm και 53 Nm ροπής, ενώ η καμπύλη ισχύος του ταιριάζει τόσο σε ταξίδια όσο και σε καθημερινή χρήση.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, εμπρός υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi και πίσω μονό αμορτισέρ (και τα δύο ρυθμιζόμενα), ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320mm μπροστά και ένας δίσκος 260mm με δικάναλο ABS.

Η βασική έκδοση εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου (υπάρχει και ακριβότερη με ακτίνες), ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει TFT οθόνη, traction control, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, USB θύρα, αισθητήρα πίεσης ελαστικών, χούφτες, κεντρικό σταντ και ποδιά κινητήρα.

Το ντεπόζιτο φτάνει τα 20,5 λίτρα, το βάρος του αγγίζει τα 217 κιλά, ενώ με τιμή στα 5.195 €, τo QJMotor SRT 550S είναι η πιο οικονομική πρόταση της κατηγορίας.

Honda NX500

Η Honda φέρνει το NX500 ως φυσική εξέλιξη της σειράς CB500X, με έμφαση στην τουριστική και πολυχρηστική διάσταση.

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 471cc αποδίδει 47,6 ίππους στις 8.600 rpm και 43 Nm ροπής στις 6.500 rpm.

Η ποιότητα κατασκευής είναι στο αναμενόμενο επίπεδο της Honda, οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι Showa και μονό πίσω αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης, ενώ στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 296mm μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες Nissin και έναν δίσκο 240mm πίσω, με δικάναλο ABS.

O εξοπλισμός περιλαμβάνει TFT οθόνη 5”, Traction Control, Wheelie Control και σύστημα ειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος.

Με βάρος στα 196 κιλά και ντεπόζιτο 17,7 λίτρων, το Honda NX500 είναι πιο «ήπια» Adventure σε σχέση με τον ανταγωνισμό, με κύριο όπλο την αξιοπιστία, την άνεση και την ευκολία οδήγησης τόσο στην καθημερινότητα όσο και στο ταξίδι.

Voge DS525X

Η Voge, θυγατρική της Loncin, συνεχίζει την παρουσία της στην κατηγορία με το DS525X, ένα δικύλινδρο Adventure που έχει ήδη κερδίσει την ελληνική αγορά.

Ο κινητήρας των 494cc αποδίδει 48 ίππους στις 8.500 rpm, 44,5 Nm ροπής στις 7.000 rpm, και συνδυάζεται με σύγχρονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Μια TFT οθόνη 8” αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, πρίζα 12V, θύρα USB, κάγκελα, κεντρικό σταντ, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, χούφτες και δύο προγράμματα οδήγησης.

Οι τροχοί είναι 19” εμπρός και 17” πίσω, με ακτινωτές ζάντες, οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι και μονό πίσω αμορτισέρ (και τα δύο από την Kayaba και με δυνατότητα ρυθμίσεων) ενώ στα φρένα βρίσκουμε δύο δίσκους 298mm με διπίστονες δαγκάνες Nissin και έναν δίσκο 240mm πίσω με δαγκάνα της ίδιας εταιρίας και δικάναλο ABS.

Το ντεπόζιτο των 17 λίτρων και το βάρος στα 192 κιλά δείχνουν τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ η εργονομία είναι φιλική για καθημερινή χρήση και για τη διάνυση πολλών χιλιομέτρων χωρίς κούραση.

Benelli TRK 502

Η Benelli γνώρισε πολύ μεγάλη επιτυχία στη χώρα μας αλλά και στη γειτονική Ιταλία, με το TRK 502, που παραμένει μέχρι σήμερα από τα πιο δημοφιλή της Adventure σε αυτά τα κυβικά.

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 500cc αποδίδει 47,6 ίππους στις 8.500 rpm και 46 Nm ροπής στις 6.000 rpm και εξοπλίζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, για ευκολότερες αλλαγές ταχυτήτων.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω.

Τα φρένα αποτελούνται από υδραυλικά δισκόφρενα 320mm μπροστά και 260mm πίσω, με δικάναλο ABS, ενώ οι τροχοί είναι 17”, με αλουμινένιες ζάντες (υπάρχει και έκδοση με ακτινωτές).

Με ντεπόζιτο 20 λίτρων, βάρος στα 235 κιλά και ύψος σέλας 800mm, το TRK είναι «γεμάτο» σε διαστάσεις και προσφέρει σοβαρή τουριστική παρουσία.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει αντιολισθητική σέλα, χούφτες, κάγκελα, καπάκι κινητήρα και σχάρα.

Kove Maverick 510

Η Kove είναι ένα από τα νέα ονόματα που εμφανίστηκαν πρόσφατα στην Ευρώπη και τη χώρα μας, και το Maverick 510 (που μας είχε συστηθεί ως Daytona Maverick) δείχνει την πρόθεση της εταιρίας να παίξει σοβαρά στον χώρο των μεσαίων Adventure.

Ο δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 48 ίππους στις 8.500 rpm και 45 Nm ροπής στις 7.000 rpm, με σύγχρονο εξατάχυτο κιβώτιο και Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Kayaba και μονοσόκ αμορτισέρ με μοχλικό της ίδιας εταιρίας και ίδιες ρυθμίσεις με το μπροστινό, ενώ στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 300mm με διπίστονες δαγκάνες Nissin και έναν δίσκο 240mm πίσω, με δικάναλο ABS.

Οι τροχοί έχουν διάμετρο 19” μπροστά και 17” πίσω, με ακτινωτές ζάντες.

O εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει TFT οθόνη, πρίζα 12V, θύρα USB, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, κάγκελα, χούφτες, ποδιά αλουμινίου και κεντρικό σταντ.

Με ντεπόζιτο 20 λίτρων και βάρος στα 178 κιλά, το Maverick έρχεται να προσφέρει μια νέα εναλλακτική, με καλή σχέση τιμής/εξοπλισμού.

Μοντέλο 

Τιμή (€)  Ιπποδύναμη (Hp)  Ροπή(Nm)  Βάρος (Kg)  Ντεπόζιτο (Lt)  Ύψος Σέλας (mm) 

CFMoto 450 MT 

6.190  43,6  42   175  17,5   820  
QJMotor SRT 550  5.195  48  53  217  20,5  

830 

Honda NX500  7.190  47,6  43  196  17,7 

830 

Voge DS525X  6.245  48  44,5  192  17 

815 

Benelli TRK 502  6.340  47,6  46  235  20  

835 

Kove Maverick 510  5.995  48  45  178  20 

820 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!