Τρεις οικονομικές προτάσεις από την Κίνα, με ποικιλία απόδοσης και πλούσιο εξοπλισμό
Η μεσαία κατηγορία adventure/touring συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά και με την εισροή των κινεζικών εταιριών, οι οποίες πλέον έχουν αναπτυχθεί σε τεράστιο βαθμό, τόσο στις παροχές όσο και στην ποιότητα, με αποτέλεσμα ο αγοραστής να έχει πολλές επιλογές.
Εδώ παρουσιάζουμε τρεις νέες προτάσεις που ήρθαν πρόσφατα στη χώρα μας από τις Zontes, QJMotor και CFMoto, που κινούνται με διαφορετική φιλοσοφία η καθεμία, προσφέροντας μοτοσυκλέτες που καλύπτουν από σπορ απαιτήσεις μέχρι τουριστική άνεση.
Zontes 703F
Το Zontes 703F ξεχωρίζει ήδη πριν καν πατήσεις μίζα, καθώς είναι από τα πρώτα τρίκυλινδρα μοντέλα κινεζικής προέλευσης.
Ο νέος κινητήρας των 699 cc αποδίδει περίπου 95,2 ίππους στις 10.000 rpm και 75 Nm ροπής στις 7.500 rpm, φέρνοντας την απόδοση σε επίπεδα ευρωπαϊκών ανταγωνιστών.
Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι χυτά από αλουμίνιο, χωρίς συγκολλήσεις, για μεγαλύτερη ακαμψία και μικρότερο βάρος.
Οι αναρτήσεις υπογράφονται από τη Marzocchi, με ανεστραμμένο πιρούνι 48 mm και διαδρομή 180 mm εμπρός, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενο.
Στον τομέα της πέδησης βρίσκουμε δύο δίσκους 320 mm με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες J.Juan εμπρός και δίσκο 260 mm πίσω, με δικάναλο ABS.
Στον εξοπλισμό συναντάμε TFT οθόνη 6,75”, Keyless σύστημα εκκίνησης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα γκριπ, Traction Control, κάγκελα και ποδιά αλουμινίου, Quickshifter και κάμερες καταγραφής εμπρός-πίσω.
Η σέλα των 830 mm δίνει άνετη θέση οδήγησης, ενώ τα 241 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 22 λίτρων και τα κάγκελα είναι εύκολα διαχειρίσιμα χάρη στο καλό ζύγισμα.
Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που φέρνει φρέσκο αέρα στην κατηγορία, με premium στοιχεία.
QJMotor SRT 700s
Η QJMotor SRT 700s αντιπροσωπεύει μια πιο κλασική προσέγγιση. Με δικύλινδρο κινητήρα 698 cc που αποδίδει 70 ίππους στις 8.000 rpm και 70 Nm ροπής στις 6.000 rpm, προσφέρει επαρκείς επιδόσεις για ταξίδια και καθημερινή χρήση.
Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm με διαδρομή 145,5 mm εμπρός και μονό, ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω, καλύπτοντας τόσο άσφαλτο όσο και ήπια χωμάτινη χρήση.
Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 320 mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo εμπρός και δίσκο 260 mm πίσω, με δικάναλο ABS από την Bosch.
Η σέλα τοποθετείται στα 800 mm, το βάρος φτάνει τα 220 κιλά και το ντεπόζιτο τα 19,5 λίτρα.
Υπάρχει και η έκδοση SX με ακτινωτές ζάντες και πιο χωμάτινα ελαστικά, για όσους επιθυμούν την πιο Adventure έκδοση.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει προστατευτικά κάγκελα, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, αισθητήρα πίεσης ελαστικών, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, σχάρα, TFT οθόνη 7”, κεντρικό σταντ, χούφτες και θύρα USB.
Το SRT 700s ποντάρει σε μια ισορροπημένη οδηγική εμπειρία, χωρίς υπερβολές στα ηλεκτρονικά, κρατώντας έναν πιο «αναλογικό» χαρακτήρα.
CFMoto 700 MT
Η CFMoto 700 MT πρόσφατα έκανε “facelift” και ήρθε εμφανισιακά πιο κοντά στο best seller, 800MT.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 693 cc αποδίδει 68 ίππους στις 9.500 rpm και 60 Nm ροπής στις 6.000 rpm, δίνοντας έμφαση στην ομαλότητα και την οικονομία.
Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης αποτελείται από ανεστραμμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 mm με διαδρομή 150 mm και μονό αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και διαδρομή 148 mm.
Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός και δίσκο πίσω, με δικάναλο ABS.
Το βάρος του φτάνει τα 240 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 20 λίτρων, ενώ στον εξοπλισμό βρίσκουμε TFT οθόνη 5”, θύρα USB, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, Traction Control, αισθητήρες πίεσης ελαστικών και βάση και κάγκελα για βαλίτσες.
Στο δρόμο προβάλλει ως πιο άνετη και στιβαρή επιλογή, αν και υστερεί σε απόδοση σε σχέση με τις άλλες δύο μοτοσυκλέτες.
Μοντέλο |
Τιμή (€) | Ιπποδύναμη (HP) | Ροπή (Nm) | Βάρος (kg) | Ντεπόζιτο (lt) |
Ύψος σέλας (mm) |
Zontes 703 F |
8.395 | 95,2 | 75 | 241 | 22 | 830 |
QJMotor SRT 700s |
6.695 | 70 | 70 | 220 | 19.5 |
800 |
CFMoto 700 MT | 6.790 | 68 | 60 | 240 | 20 |
800 |