Ο Jorge Martín επιστρέφει στις νίκες
Ο Jorge Martín κυριάρχησε από την αρχή μέχρι το τέλος του GP της Ινδονησίας απέναντι στον Pedro Acosta, ανεβαίνοντας ξανά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ύστερα από εννέα αγώνες, με τον Ιταλό πρωταθλητή Pecco Bagnaia να τερματίζει τρίτος για να μαζέψει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς μετά από έναν περίπλοκο αγώνα. Κείμενο: MotoGP Guru, Φωτογραφίες: Michelin
Ο Jorge Martín έκανε ένα φανταστικό ξεκίνημα για να τοποθετηθεί μπροστά από τους Enea Bastianini και Pedro Acosta, και ο Pecco Bagnaia σημείωσε μια ακόμα κακή εκκίνηση.
Πίσω τους, ένα πολλαπλό τρακάρισμα (με τον Jack Miller να πέφτει πρώτος) παρέσυρε τους A. Marques, A. Espargaró και Luca Marini, ενώ ο Joan Mir έπρεπε να φρενάρει δυνατά για να τους αποφύγει.
Ο Marco Bezzecchi πέρασε τον Bagnaia, με τον Franco Morbidelli να εκμεταλλεύεται επίσης την ευκαιρία να περάσει τον συμπατριώτη του, που είχε στον τροχό του τον Marc Márquez, ο οποίος έπρεπε να υπερασπιστεί τον εαυτό του από τον Fabio Di Giannantonio σε μια όμορφη μάχη.
Μπροστά, ο Martín έχτιζε διαφορά, ενώ ο Acosta προσπέρασε τον Bastianini, ο οποίος ένα γύρο αργότερα έδωσε άλλη μια θέση υπέρ του Morbidelli σε ένα γκρουπ που χωρίστηκε στα δύο όταν ο Márquez δοκίμασε να περάσει τον Bagnaia, αλλά ο περσινός πρωταθλητής ανταπέδωσε αμέσως, με τον Di Giannantonio να το εκμεταλλεύεται και να περνάει τον Marc.
Μπροστά τους, ενώ ο Acosta “δραπέτευε” καταδιώκοντας τον Martin, ο Bezzechi προσπέρασε τον Bastianini για να πάρει την τέταρτη θέση.
Στο μεταξύ, ο Di Giannantonio και ο Márquez είχαν εμπλακεί σε μονομαχία που άφησε τον Bagnaia να ξεκολλήσει, καθώς φαινόταν να βρίσκει ξανά τον ρυθμό του. Λίγες στιγμές αργότερα, ο Di Giannantonio έπεσε.
Ο Acosta συνέχισε να πιέζει και κατάφερε να μειώσει το πλεονέκτημα του Martín σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, απομακρυνόμενος από το το γκρουπ των Ιταλών που απάρτιζαν οι Morbidelli, Bezzecchi, Bastianini… και Bagnaia… ο οποίος, όμως, άρχιζε να είναι ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα.
Ο Marc Márquez είχε κι αυτός έναν καλό ρυθμό, μέχρι που η Ducati του έμεινε από κινητήρα και πήρε φωτιά, 16 γύρους για το τέλος.
Αυτός που άρχιζε να νιώθει όλο και πιο άνετα ήταν ο Bastianini, κι έτσι προσπέρασε τον Bezzecchi για να επιτεθεί στον Morbidelli, ο οποίος κατάφερε να υπερασπιστεί προσωρινά τη θέση.
Στη δεύτερη προσπάθεια, ο Bastianini εδραίωσε την προσπέραση κι επιχείρησε να ακολουθήσει τους δύο προπορευόμενους (Martin-Acosta) που είχαν σχεδόν τρία δευτερόλεπτα πλεονέκτημα.
Ενώ, όμως, έδειχνε να έχει το ρυθμό ώστε ακόμα και να φτάσει τους πρώτους, έπεσε επτά γύρους από το τέλος.
Είχαν πλέον δημιουργηθεί δύο … διαφορετικοί αγώνες: μπροστά, ο Martin πίεζε ξανά για να ξεφύγει από τον Αcosta. ενώ πίσω τους ο Bagnaia εκμεταλλεύτηκε πρώτα ένα λάθος του Bezzecchi και μετά ένα άλλο του Morbidelli για να τοποθετηθεί τελικά τρίτος.
Ο Martín πήρε την τρίτη του νίκη στη σεζόν, με τον Pedro Acosta να μπαίνει δεύτερος στο τέρμα… για να διαπιστώσει σχεδόν αμέσως ότι η μοτοσυκλέτα του βρισκόταν υπό έρευνα για υπέρβαση του επιτρεπόμενου ορίου πίεσης – κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει ποινή 16 δευτερολέπτων.
Ο Pecco Bagnaia ήταν τρίτος με τον Franco Morbidelli εκτός βάθρου, αφού προσπέρασε τον Marco Bezzecchi.
Έκτος ήταν ο Maverick Viñales μπροστά από τον Fabio Quartararo, με τον Brad Binder (επίσης υπό έρευνα) να κερδίζει τον Johann Zarco, ο οποίος επέστρεψε τη Honda στο top 10 ύστερα από σχεδόν ένα χρόνο!
Μετά τη νίκη του Jorge Martín στην Ινδονησία, ο Ισπανός αναβάτης ανοίγει τη διαφορά του από τον Pecco Bagnaia κατά 21 βαθμούς
O επόμενος αγώνας – ο 16ος της χρονιάς – γίνεται στην Ιαπωνία το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται.