Kuzuri: Λύκος, ο Ιαπωνικός
Έχουμε μιλήσει επανειλλημένα για την Ινδονησία των παπιών και των μικρών μοτοσυκλετών, όχι όμως για την ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά μοτοσυκλετών και των custom κατασκευών, που συναγωνίζονται τις καλύτερες στον κόσμο. Ένα παράδειγμα είναι το Ηarley-Davidson XL1200 που έχει γίνει πλέον “Kuzuri” από την Thrive Motorcycle, έναν βελτιώτικό οίκο στην Τζακάρτα.
Ανεβαίνει διαρκώς το επίπεδο στις χώρες της Ασίας, από την Ινδία, μέχρι την Ινδονησία, την Ταϊλάνδη και την Ταϊβάν, πέρα από τις γνωστές χώρες, τις Ιαπωνίες και τις Κίνες…
Επίσης έχει αναβαθμιστεί και το επίπεδο των μετασκευών και των μεταμορφώσεων, με μερικούς εμπνευσμένους τοπικούς μάστορες, custom-άδες να σφυράνε κλέφτικα σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς συναδέλφους τους.
Μια τέτοια περίπτωση είναι τούτη εδώ η αγνώριστη Harley-Davidson XL1200 Sportster που ονομάζεται πλέον Kuzuri και κατασκευάζεται από την Thrive Motorcycle στην Ινδονησία.
Το συγκεκριμένο κομμάτι της Thrive Motorcycle δεν είναι ένα απλό μοντέλο custom, αλλά ένα εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο έργο τέχνης, από λευκό χαρτί, αφού στην προκειμένη περίπτωση, εκτός από τον κινητήρα μιας Harley-Davidson Sportster XL1200, όλο το υπόλοιπο κατασκευάζεται στο χέρι.
Η μοτοσυκλέτα πήρε το παρατσούκλι Kuzuri (όχι “κουσούρι” μωρέ…) μια ιαπωνική λέξη που σημαίνει λύκος, και μάλλον προσπαθεί να μοιάσει σε κάποια σημεία με το συμπαθητικό τετράποδο… έχουμε την εντύπωση.
Λιτό, στενό και μαζεμένο, το 1200 έχει συγκεντρώσει τον κύριο όγκο του στην περιοχή του V-2 κινητήρα, που είναι ότι πρέπει για αυτές τις κατασκευές. Οι δυο εξατμίσεις – ανοικτές, σωλήνες – πετάγονται σαν σπαθιά από τη δεξιά πλευρά του. Το πλαίσιο είναι hard tail χωρίς οπίσθια ανάρτηση, ενώ φρένο υπάρχει μόνο στον πίσω τροχό.
Ο μπροστινός τροχός – έτσι απαιτεί το συγκεκριμένο στυλ της κατασκευής – πρέπει να είναι “καθαρός”, μόνο με ακτίνες, θυμίζοντας καθαρόαιμο αγωνιστικό flat track ή για τους “ακόμα πιο γνώστες” board track, αυτά τα αμερικάνικα μηχανάκια που έτρεχαν σε ξύλινες ποδηλατικές πίστες στις αρχές του προηγούμενου αιώνα… (μεγάλη ιστορία, θα την πούμε άλλη φορά).
Το ντεπόζιτο είναι μίνιμαλ, το τιμόνι γυμνό, η σέλα ελάχιστη, το πιρούνι έχει λεπτά στελέχη, ο πίσω τροχός φαρδύς και πέλμα του πίσω ελαστικού “τετραγωνισμένο”. Ντεπόζιτο, “λαδιέρα” και πίσω φτερό είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο.
Ο προβολέας είναι πρωτότυπος, μακρόστενος και κίτρινος με πλέγμα και προσφέρει μια μοναδική όψη μαζί με το τιμόνι και το πιρούνι.
Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών και πίσω υπάρχει ένα λάστιχο Avon Firestone πάνω σε ζάντα 18 ιντσών.
Πηγή: Thrive Motorcycle