Όλοι με BMW;
Ούνα φάτσα-ούνα ράτσα, ακόμα και στις μοτοσυκλέτες; Όπως αγοράζουν οι Ιταλοί, έτσι αγοράζουν και οι Έλληνες, τα ίδια μοντέλα, έστω κι αν αυτό συμβαίνει σε διαφορετικούς αριθμούς. Δεκάδες οι Έλληνες – Χιλιάδες οι Ιταλοί.
Πρώτη μοτοσυκλέτα σε πωλήσεις στη γειτονική Ιταλία από τον Ιανουάριο μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου του 2017 είναι η δεύτερη σε πωλήσεις μοτοσυκλέτα της ελληνικής αγοράς. Η BMW R 1200 GS είναι το ιταλικό best seller του 2017, το οποίο έχει πετύχει στο εννιάμηνο 3.387 μονάδες!
Ο δικύλινδρος μπόξερ κινητήρας των 1.170 cc αποδίδει 125 hp στις 7.750 rpm και μέγιστη ροπή 12,5 kgm, στις 6.500 σ.α.λ. Μπορεί το βάρος της να φτάνει γεμάτη τα 240 κιλά, αλλά τόσο στην Ευρώπη όσο και στη Βόρεια Αμερική η βαυαρική μοτοσυκλέτα μοσχοπουλάει.
Τα 3.387 κομμάτια που έχουν απορροφηθεί στην ιταλική αγορά μέσα στο 9μηνο είναι περισσότερα από τα 3.329 που είχαν πουληθεί μέσα σε ολόκληρο το 2016, έτος κατά το οποίο το 1200 είχε ανακυρυχθεί και πάλι πρώτη μοτοσυκλέτα σε πωλήσεις στην Ιταλία (όπως και το 2015).
Αντίστοιχα στην Ελλάδα (τώρα θέλετε να στεναχωρηθούμε;) το της BMW έχει πουλήσει το 8μηνο της χρονιάς… 103 μονάδες. Όσο θα πούλαγε ένα κατάστημα ντήλερ της εταιρίας στην Ιταλία δηλαδή… Υπάρχει μια διαφορά όπως και να το κάνουμε.
Για την ιταλική αγορά, το “αστείο” είναι ότι στην 6η θέση της κατάταξης των πιο ευπώλητων μοτοσυκλετών του 2017 τερματίζει το “αδελφό” BMW R 1200 GS Adventure με 1.700 μονάδες. Έτσι το σύνολο των R 1200 GS στο 9μηνο να φτάνει φτάνει τις 5.098 μονάδες!
Αυτό κι αν είναι επιτυχία για το μεγάλο ψευδοεντούρο των Γερμανών.
Τη δεύτερη θέση στην κατάταξη μοτοσυκλετών (αφού νικητές όλων των κατηγοριών είναι μακράν σε κομμάτια τα σκούτερ) στην Ιταλία τερματίζει η Honda CRF1000L Africa Twin με 2.806 πωλήσεις μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου 2017.
Η Africa Twin με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 998 cc, των 95 ίππων, στις 7.500 rpm και των 9,8 kgm ροπής στις 6.000 rpm, αφήνει στην τρίτη θέση την , σχεδόν κατά 50% φθηνότερη, Honda NC750X με 2.210 μονάδες.
Η Honda NC750X χρησιμοποιεί έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 55 ίππων και επιβεβαιώνει ότι τα ψευδοεντούρο έχουν μεγάλη πέραση και στην ιταλική αγορά, όπως ακριβώς και στην ελληνική, όπου κατακτούν τις 8 από τις 10 πρώτες θέσεις των πωλήσεων.
Πίσω από την Honda NC750X, ακολουθούν οι: Yamaha MT-09 Tracer (2.056 μονάδες), Ducati Scrambler 800 (2.043), BMW R 1200 GS Adventure (1.709), Yamaha MT-09 (1.507), Yamaha MT-07 (1.438), Yamaha Tracer 700 ABS (1.226), Kawasaki Z900 (1.164 μονάδες).