MotorBike.gr

APRILIA SCHOOL OF CHAMPIONS: Επιστρέφει η “Σχολή Πρωταθλητών”

28/01/2020

“Χτίζοντας” Πρωταθλητές

Το “Σχολείο Πρωταθλητών” της Aprilia ξαναγεννιέται μέσω του Ιταλικού πρωταθλήματος ταχύτητας, με μοτοσυκλέτα τη νέα αγωνιστική μονοκύλινδρη της ιταλικής εταιρίας, που έχει όνομα βαρύ, γεμάτο αγωνιστικές δάφνες: Aprilia RS 250 SP.

Ανοικτές είναι πλέον οι συμμετοχές για το Ιταλικό Πρωτάθλημα Sport Production, μια κατηγορία που έχει βγάλει ουκ ολίγους πρωταθλητές, όπως για παράδειγμα ο Valentino Rossi.

Η Aprilia, σε συνεργασία με ανθρώπους-κλειδιά, ξεκινάει ένα φυτώριο καινούργιων αναβατών – προς το παρόν μόνο Ιταλών. Στην πρόσφατη έκθεση Motor Bike Expo 2020, στη Βερόνα της Ιταλίας, ανακοινώνοντας τον θεσμό, στήθηκαν στους φωτογραφικούς φακούς ο Massimo Rivola, Διευθύνων Σύμβουλος της Aprilia Racing, ο Giovanni Copioli, ο Πρόεδρος της Ιταλικής Ομοσπονδίας FMI και ο πολυ-πρωταθλητής Max Biaggi.


Πρόκειται ουσιαστικά για μια προσπάθεια να τονωθεί αγωνιστικά το όνομα της Aprilia, μιας και η εταιρία έχει δεχθεί πολλή κριτική για τα μετριότατα αποτελέσματα που πετυχαίνει τα τελευταία χρόνια στα MotoGP.

Επιστρέφει λοιπόν στις ρίζες της με το “School of Champions” και με μια κατηγορία ενιαίων μοτοσυκλετών “σπορ παραγωγής” , στα ταπεινά 250άρια, τα οποία μάλιστα είναι πλέον μονοκύλινδρα και τετράχρονα, αφού οι θρυλικές εποχές των φοβερών και τρομερών δικύλινδρων δίχρονων Aprilia RS έχουν φύγει ανεπιστρεπτί.


Ενδιαφέρον αν μη τι άλλο είναι το γεγονός ότι η παρουσίαση της ολοκαίνουργιας Aprilia RS 250 SP με έναν μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους και ιπποδύναμη
45-50 ίππων, έχει περάσει στα ψιλά γράμματα του Ειδικού Τύπου!

Πριν από λίγες μέρες στην έκθεση της Βερόνα και με την έναρξη των εγγραφών στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Mοτοσυκλετών Παραγωγής (Sport Production) της μοτοσυκλετιστικής ομοσπονδίας της Ιταλίας – Federazione Motociclistica Italiana (FMI) – η “Σχολή Πρωταθλητών” της Aprilia επανήλθε στο προσκήνιο, με έναν νέο ενιαίο αγωνιστικό θεσμό, ένα νέο ενιαίο πρωτάθλημα.

Το εθνικό πρωτάθλημα Ιταλίας επιλέχθηκε από το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia για να ξαναθυμίσει και να αναδείξει εκ νέου το αγωνιστικό της παρελθόν της, με τις μοτοσυκλέτες της να δημιουργούν γενιές αναβατών οι οποίοι διέπρεψαν σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως ο Max Biaggi, ο Loris Capirossi και ο Valentino Rossi.

Η δραστηριότητα αυτή ευθυγραμμίζεται με την FMI που διοργανώνει πρωταθλήματα που ξεκινούν από mini bikes και φτάνουν μέχρι το Εθνικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας Ιταλίας (CIV), προσφέροντας μια νέα εναλλακτική πρόταση για συμμετοχή νέων αναβατών στους αγώνες.

Με ισχυρά σημεία το προσιτό κόστος, την άμεση συμμετοχή της Aprilia Racing και μια μοτοσυκλέτα ειδικά σχεδιασμένη ώστε να βοηθά την ανάδειξη και την εξέλιξη νέων ταλέντων.

Συμμετοχή στους αγώνες μπορούν να έχουν αγόρια και κορίτσια άνω των έντεκα ετών πάνω στις Aprilia RS 250 SP, μοτοσυκλέτες που σχεδιάστηκαν και εξελίχθηκαν από την Aprilia Racing σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρία Ohvale, για χρήση στην πίστα.

Με έναν νέο μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 250 κυβικών που αξιοποιεί την τεχνογνωσία και την τεχνολογία του αγωνιστικού τμήματος της Aprilia, χρησιμοποιώντας επιλεγμένα αγωνιστικά εξαρτήματα – όπως αναρτήσεις της Öhlins, φρένα Brembo, εξάτμιση SC Project.

Στην προσπάθεια για την επίτευξη της καλύτερης σχέσης βάρους/ισχύος, η μοτοσυκλέτα έφτασε να ζυγίζει 100 κιλά – 35 kg λιγότερα από το μοντέλο παραγωγής Aprilia RS 125!

Οι ζάντες των 17” της Marchesini θα φορούν ελαστικά της Pirelli κι έτσι όλοι οι αγωνιζόμενοι – μιας και πρόκειται στην ουσία για ίδιες μοτοσυκλέτες σε όλους τους τομείς – θα αναδεικνύουν το ταλέντο τους πάνω σε ίδιας απόδοσης μοτοσυκλέτες.

Το ολοκαίνουργιο Aprilia RS 250 SP, που παράγεται από την επίσης ιταλική Ohvale, θα πωλείται στην ανταγωνιστική τιμή των 9.700 ευρώ, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη του στόχου του Πρωταθλήματος μοτοσυκλετών παραγωγής – στο να γίνουν δηλαδή οι αγώνες μοτοσυκλέτας όσο το δυνατόν πιο προσιτοί σε νέο κόσμο.

Το ακούνε αυτό κάποιοι στην Ελλάδα; Μάλλον όχι… γιατί εδώ οι ενδιαφερόμενοι θέλουν συνήθως να “πετάξουν” δια μαγείας απευθείας στα MotoGP, παρέα με τον Marquez και τον Rossi.

Για να συμμετάσχει κάποιος ή κάποια στο Πρωτάθλημα Sport Production της Aprilia, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 11 ετών και να κατέχει την αγωνιστική λισάνς-άδεια FMI Miniroad (μέχρι 13 ετών) ή την άδεια FMI Speed (από 14 ετών). Η εγγραφή είναι ηλεκτρονική και απλούστατη, με κόστος 1.200 ευρώ.

Το πρώτο νέο πρωτάθλημα θα ενταχθεί στο Campionato Italiano Velocità – CIV Junior 2020 (ιταλικό πρωτάθλημα ταχύτητας) και θα διεξαχθεί σε πέντε γύρους, οι οποίοι θα περιλαμβανουν δύο αγώνες o καθένας. Ο πρώτος γύρος θα γίνει στις 7 Ιουνίου στην πίστα του Varano, θα ακολουθήσει η Modena στις 5 Ιουλίου, το Magione στις 19 Ιουλίου, η Ortona στις 6 Σεπτεμβρίου και τέλος η Adria στις 19 Οκτωβρίου.

Έτσι φτιάχνονται πρωταθλητές, κι οι Ιταλοί ξέρουν πολύ καλά αυτή την τέχνη…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!