Δεν θα ήταν καθόλου άσχημο ένα γερό comeback…
Ο διάσημος σχεδιαστής μοτοσυκλετών Oberdan Bezzi ονειρεύτηκε την επιστροφή της ιστορικής ιταλικής μάρκας Cagiva στη μορφή του C70 Race, ενός ελαφρού δικύλινδρου 700αριού με εκατό ίππους.
Τι θα γινόταν αν η Cagiva και οι παθιασμένοι για φλογερές, ιταλικές μοτοσυκλέτες άνθρωποί της επέστρεφαν στο σήμερα, ύστερα από τόσα χρόνια απουσίας;
Τι μοτοσυκλέτες θα παρουσίαζαν άραγε;
Σίγουρα θα ήταν πολύ προχωρημένες από πλευράς εμφάνισης και θα εντυπωσίαζαν το μοτοσυκλετιστικό κοινό, με διάφορα “κόλπα και τερτίπια”, με λεπτομέρειες που συγκινούν και σχήματα που συνεπαίρνουν.
Έτσι φρόντιζαν να κάνουν οι δημιουργοί της από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε η εταιρία το 1978, σαν CAstiglioni GIovanni VΑrese, από τα αρχικά του ιδρυτή της Giovani Castiglioni, με έδρα το Varese της βόρειας Ιταλίας.
Στην ιστορία της Cagiva, που κράτησε μέχρι το 2012, η μάρκα κατέκτησε παγκόσμια πρωταθλήματα στο μοτοκρός (δύο φορές), το Rally Paris-Dakar ακόμα δύο φορές και πέτυχε νίκες σε Grand Prix στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας στην κατηγορία των 500 κυβικών, εκτός των άλλων.
Πάμε όμως πίσω στη δημιουργία του Bezzi που απευθύνεται σε νοσταλγούς των σπορ μοτοσυκλετών των ’90s.
Ο γνωστός σχεδιαστής φαντάστηκε την πρωτότυπη αυτή μοτοσυκλέτα σαν μια πολύ ελαφριά και αεροδυναμική κατασκευή για σπορ χρήση.
Ο δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά των 700 κυβικών εκατοστών θα μπορούσε, ας πούμε, να προέρχεται από τη Yamaha ή την Kawasaki, ένα ιταλικό R7 ή ZX-R με λίγα λόγια.
Με συμπαγείς διαστάσεις, χωρίς πολλά γραφικά και διακοσμητικά στοιχεία, με ποιοτικό πλαίσιο (περιμετρικό αλουμινένιο στην προκειμένη περίπτωση) με εμφανές και μεγάλο το λογότυπο της Cagiva.
H μοτοσυκλέτα, λέει ο Bezzi, θα έβγαινε σε ένα μόνο διαθέσιμο χρώμα, το κόκκινο που χρησιμοποιούσε η Cagiva πριν από δεκαετίες στις πίστες ταχύτητας.
Σύμφωνα με τον Bezzi δεν θα ήταν καθόλου άσχημο να επιστρέψει στην αγορά η Cagiva με έναν ανταγωνιστή αντάξιο της Aprilia RS 660. Όντως…