MotorBike.gr

CFMοto 675NK και 675SR-R: Επίσημη παρουσίαση – Δοκιμή στην Ελλάδα

08/07/2025

Τα νέα τρικύλινδρα της CFMoto είναι εδώ

Επίσημη παρουσίαση στον Ειδικό Τύπο έκανε η ελληνική αντιπροσωπεία της CFMoto στην Ανάβυσσο, των νέων της τρικύλινδρων 675NK (κατηγορίας naked) και 675 SR-R (κατηγορίας supersport), τα οποία μάλιστα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε. Παράλληλα ανακοινώθηκαν και οι τιμές τους: 6.790€ για το 675ΝΚ και 7.790€ για το 675SR-R. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος

Κάναμε μια πρώτη, σύντομη βόλτα πάνω στις νέες τρικύλινδρες των 675 κυβικών της CFMoto στους δρόμους της παραλιακής μετά την Ανάβυσσο πάνω στις σέλες των CFMoto 675ΝΚ και 675SR-R… με τον ήλιο να “λιώνει τις πέτρες” και τον αέρα να “σηκώνει βουνά”. Σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.

Πρώτα απ’ όλα η γενική τοποθέτηση της CFMoto. Ξεκάθαρα και απλοποιημένα, έτσι ώστε να γίνονται εύκολα αναγνωρίσιμα τα μοντέλα, η γκάμα της CFMoto χωρίζεται σε τέσσερα τμήματα: τα ρετρό-cruiser “CL”, τα supersport “SR”, τα γυμνά “NK” και τα Adventure-Crossover “MT”, που είναι και τα πιο γνωστά στην ελληνική αγορά λόγω των δημοφιλών 450, 700 και 800.

 

 

Ο ερχομός των δυο τρικύλινδρων συμπληρώνει το κενό που υπήρχε στη γκάμα των γυμνών, αλλά και των σπορ μοντέλων της εταιρίας.

Το CFMoto 675NK τοποθετείται ανάμεσα στα 450NK και 800NK και ανταγωνίζεται φανερά και στα ίσα το τρικύλινδρο Triumph Trident 660, τα δικύλινδρα Yamaha MT-07 (που είναι και μπεστ σέλερ στην Ελλάδα στην κατηγορία του), Aprilia Tuono 660, Kawasaki Z650 και τέλος το τετρακύλινδρο Honda CB650R.

 

 

Στην τοποθέτηση προϊόντος της ελληνικής αντιπροσωπείας κατά την παρουσίαση, είδαμε το 675NK να τοποθετείται ανάμεσα στο Yamaha MT-07 και το MT-09 έχοντας στο οπλοστάσιό του 90 ίππους και κυρίως μια χαμηλή τιμή κάτω από τις 7.000 ευρώ.

Όσον αφορά την supersport CFMoto 675 SR-R, που κοστίζει 1.000 ευρώ παραπάνω (7.790€) είναι η ναυαρχίδα της κατηγορίας για την κινεζική εταιρία και επεκτείνει τη γκάμα μετά τα 300SR και 450SR προς τα πάνω.

 

 

Εδώ οι ανταγωνιστές άμεσα είναι το τρικύλινδρο Triumph Daytona 660, σε δεύτερο χρόνο στο μέλλον το Zontes 703 RR, αλλά και τα δικύλινδρα Yamaha R7 και Aprilia RS660, όπως και το τετρακύλινδρο Honda CBR650R.

Οι σύντομες δοκιμές των δυο μοτοσυκλετών

Πρώτη μοτοσυκλέτα της μικρής μας βόλτας στους δρόμους της παραλιακής λεωφόρου μετά την Ανάβυσσο, ήταν το CFMoto 675 SR-R με τη “σκυφτή” του σπορτίβικη θέση οδήγησης, με ψηλά και πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ και χαμηλό-μικρό κλιπόν τιμόνι.

Παρότι η κατηγορία των supersport μοτοσυκλετών έχει “κρεμάσει” τα τελευταία χρόνια, με το κοινό να προτιμάει μοτοσυκλέτες μικρότερης ιπποδύναμης (κι όχι 200+ίππων) και μεγαλύτερη πολυχρηστικότητα (παρά μία χρήση -σπορ- και μόνο), βρισκόμαστε μπροστά σε μια “επιστροφή” των σπορ μοτοσυκλετών, αλλά με διαφορετική, φρέσκια προσέγγιση.

 

 

Σίγουρα μπορεί να μπει κάποιος μέσα σε πίστα και με λιγότερους ίππους (80-100 στην περίπτωσή μας) και να μάθει να οδηγάει σωστά, κι αυτό είναι το ζητούμενο σε αυτή την περίπτωση.

Οι 90 ίπποι που αποδίδονται – απολαυστικά μάλιστα – μέσα από τον τρικύλινδρο κινητήρα της CFMoto, είναι ό,τι καλύτερο και για αρχάριους/ες, αλλά και για μεσαίας εμπειρίας αναβάτες/τριες που απλά θα πρέπει να επιμένουν λίγο παραπάνω στο ανοικτό γκάζι (αν δεν τους φτάνουν οι 90 ίπποι).

 

 

Λόγω του ότι και ο δρόμος που χρησιμοποιούσαμε (με κίνηση και αυτοκίνητα), αλλά και η σκυφτή οδήγησης δεν είναι ό,τι καλύτερο για χρήση σε δημόσιους δρόμους, με περίσσιο ενδιαφέρον ανταλλάξαμε το SR-R με το γυμνό 675.

Ανακουφιστική είναι η θέση οδήγησης εδώ, με τον κορμό πιο ίσιο, το τιμόνι σε λογικό ύψος και πλάτος και την compact μοτοσυκλέτα να “χάνεται” κάτω από τα πόδια σου. Τόσο μαζεμένη είναι.

Εργονομικά σωστή, η CFMoto 675NK και εξίσου όμορφη με την SR-R, μάλλον θα προτιμηθεί από το ελληνικό κοινό, κυρίως γιατί μπορείς να κάνεις περισσότερα πράγματα πάνω της (πόλη, εκδρομή, ορεινή διαδρομή με στροφές, καφετέρια – καλά το τελευταίο το κάνουν όλοι…) τίποτε πάνω της δεν τραβάει το μάτι αρνητικά.

Επιθετική και συγκρατημένη είναι η εμφάνισή της, χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές, ποιοτικά περιφερειακά εξαρτήματα, έναν καλαίσθητο νέο κινητήρα σε κοινή θέα και πολύ ενδιαφέρουσα απόδοση.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 675cc, που σχεδιάστηκε και φτιάχνεται από την CFMoto, έχει απόδοση 90 ίππων στις 11.000 rpm και ροπή 70Nm στις 8.250 rpm., ενώ το ενδιαφέρον είναι ότι πέρα από τον απίθανο ήχο που παράγει, ο τρικύλινδρος είναι “γεμάτος” στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και μετά ανεβάζει γρήγορα προς τα ανώτερα διαμερίσματα του στροφόμετρου.

Το 75% της ροπής του αποδίδεται σε χαμηλο-μεσαίες στροφές κι αυτό τον κάνει “χρήσιμο” στην καθημερινότητα και απολαυστικό για τον αναβάτη.

Όμως όλα αυτά θα τα δούμε όποτε – με το καλό – οδηγήσουμε τη μοτοσυκλέτα όσο της αξίζει σε μια κανονική δοκιμή, μιας και η πρώτη μας επαφή με τις νέες τρικύλινδρες της CFMoto ήταν περισσότερο “φωτογραφική”.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!