“Κράτησαν” γερά οι μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές των δύο τροχών
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ευρωπαϊκού συνδέσμου ACEM (Ευρωπαϊκού συνδέσμου Κατασκευαστών Μοτοσυκλετών), οι ταξινομήσεις μοτοσυκλετών, σκούτερ και μοτοποδηλάτων στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές παρέμειναν σταθερές το 2022.
Οι ταξινομήσεις νέων μοτοσυκλετών και σκούτερ άνω των 50 κυβικών, σε πέντε από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές (δηλαδή Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Μεγάλη Βρετανία) έφτασαν τις 950.400 μονάδες το 2022.
Αυτό αντιπροσωπεύει μια ελαφρά αύξηση περίπου 0,1% σε σύγκριση με 2021 (949.480 μονάδες). Οι όγκοι ταξινομήσεων μοτοσυκλετών παρουσίασαν ανοδική τάση στην Ισπανία (176.960 μονάδες, +6,3% από έτος σε έτος) και τη Μεγάλη Βρετανία (109.300 μονάδες, +1,9%).
Οι πωλήσεις-ταξινομήσεις παρέμειναν γενικά σταθερές στην Ιταλία, που αναδείχθηκε και πάλι η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης (271.380 μονάδες, +0,7%) και τη Γερμανία (199.400 μονάδες, +0,1%), ενώ αντίθετα μειώθηκαν στη Γαλλία (193.350 μονάδες, -6,6%).
Οι ταξινομήσεις μοτοποδηλάτων ανήλθαν σε συνολικό όγκο 255.900 μονάδων στις έξι ευρωπαϊκές αγορές μοτοποδηλάτων που παρακολουθούνται από την ACEM (δηλαδή Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία και Ισπανία).
Οι πωλήσεις αυτές αντιπροσωπεύουν μείωση 3,4% σε σχέση με το 2021 (264.800 μονάδες).
Σχολιάζοντας την τρέχουσα εικόνα του κλάδου, ο Antonio Perlot, Γενικός Γραμματέας του ACEM, δήλωσε: “Τα πρόσφατα στοιχεία ταξινομήσεων δείχνουν ότι η ευρωπαϊκή αγορά παρέμεινε συνολικά σταθερή το 2022, σε σύγκριση με το 2021. Μέσα σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον κινητικότητας, αποτελεί επιβεβαίωση ότι οι πολίτες συνεχίζουν να βλέπουν θετικά την αξία δίτροχων ή τρίτροχων οχημάτων, για την ευκολία τους στην καθημερινή προσωπική μετακίνησης και τις ψυχαγωγικές δυνατότητες που παρέχουν”.