Μοτοσυκλέτες σχεδόν 300 κιλών και 250 ίππων, με το γόνατο κάτω!
Εδώ και μερικά χρόνια, στα πλαίσια του Moto America (του εθνικού Πρωταθλήματος Superbikes των Η.Π.Α.) πέραν των “κλασικών” κατηγοριών όπως τα Superbikes και η Supersport, υπάρχει μια ακόμα κατηγορία που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. H King of the Baggers. Τώρα ο θεσμός εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο!
Σε αυτή την κατηγορία δεν υπάρχουν ούτε οι μοτοσυκλέτες αλλά ούτε και οι εταιρίες που θα περίμενε κανείς να βρει σε αγώνες πίστας.
Ούτε Honda, ούτε Ducati, ούτε Yamaha, ούτε Suzuki. Έχουμε μόνο υπερμεγέθεις Harley-Davidson και Indian – τα μοντέλα που έχουν τις βαλίτσες ενσωματωμένες στο υποπλαίσιο (εξού και ο τίτλος Baggers) – να κινούνται συνεχώς στο όριο, προσφέροντας εντυπωσιακό θέαμα.
Φυσικά τα μοντέλα έχουν προσαρμοστεί κατάλληλα ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στο περιβάλλον της πίστας – με αρκετές μετατροπές χωρίς όμως να χάνουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους – και όποιος θέλει μπορεί εύκολα να δει τους αγώνες αυτούς που πραγματοποιούνται στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, καθώς η Moto America ανεβάζει τα πάντα στο επίσημο κανάλι της στο You Tube.
Από του χρόνου θα μπορούμε να απολαύσουμε αυτούς τους ιδιαίτερους αγώνες και στα πλαίσια των MotoGP, καθώς η Harley και η Dorna ανακοίνωσαν μια “στρατηγική συνεργασία”, η οποία θα δει την σειρά “King of the Baggers” να αποκτά το δικό της Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ακολουθώντας το ημερολόγιο των MotoGP!
Θα έχουμε 12 συνολικά αγώνες, οι οποίοι θα λάβουν χώρα σε 5 Ευρωπαϊκά Grand Prix καθώς και στο Grand Prix των Η.Π.Α. (2 αγώνες ανά Σαββατοκύριακο όπως στη MotoE και στο Red Bull Rookies Cup).
Θα λάβουν μέρος 6 με 8 ομάδες, με δύο αναβάτες η κάθε μια, οι οποίοι θα οδηγούν ειδικά επανασχεδιασμένες Harley-Davidson Road Glide που ζυγίζουν περίπου 280 κιλά (!) και παράγουν πάνω από 250 ίππους και 245 Nm ροπής (!), φτάνοντας τελικές ταχύτητες άνω των 300 χιλιομέτρων την ώρα σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση!
Πραγματικά εντυπωσιακά νούμερα και σίγουρα το θέαμα θα είναι απαράμιλλο.