MotorBike.gr

Honda: Monkey “ντυμένο” Ducati Paul Smart 1000 LE

25/07/2025

Με βάση το δημοφιλέστατο Honda Monkey, μια custom κατασκευή από την Ταϊλάνδη παίρνει την μορφή της Ducati Paul Smart 1000 LE και εντυπωσιάζει

Δύο κόσμοι που δύσκολα θα περίμενε κανείς να συναντηθούν, βρέθηκαν ξαφνικά στο ίδιο γκαράζ: η Honda Monkey 125 και η Ducati Paul Smart 1000 LE. Όχι, δεν πρόκειται για κάποιο αστείο photoshop, αλλά για πραγματική πρόταση που μπορεί κανείς να αποκτήσει — είτε ως ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα, είτε ως κιτ μετατροπής. 

Το κλασικό μίνι μοτοσυκλετάκι της Honda, που εδώ και χρόνια έχει μετατραπεί σε “φετίχ” όσων ασχολούνται με τα custom, ντύνεται τώρα στα χρώματα (και στα φέρινγκ) της εμβληματικής Ducati Paul Smart 1000 LE, του μοντέλου που η ιταλική εταιρία παρουσίασε το 2006 για να τιμήσει τη νίκη του Paul Smart στον αγώνα Imola 200, το μακρινό 1972. Το αποτέλεσμα; Ένας απροσδόκητος συνδυασμός που καταφέρνει να είναι τόσο χαριτωμένος όσο και εντυπωσιακά εκλεπτυσμένος. 

 

Ο δημιουργός του project είναι ο Note Kevlar, ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους custom builders της Ταϊλάνδης, με συμμετοχές και διακρίσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς. 

Το όνομά του δεν είναι άγνωστο στη σκηνή των custom μοτοσυκλετών – και η συγκεκριμένη Monkey αποτελεί άλλη μία απόδειξη του ιδιαίτερου στυλ και της ακρίβειας στις λεπτομέρειες που περιέχει η δουλειά του. 

 

Για όσους θέλουν το πλήρες πακέτο, η μεταποιημένη Honda Monkey 125 είναι διαθέσιμη προς αγορά, με τιμή που φτάνει σχεδόν τα 8.000 € και περιλαμβάνει όλα τα εξαρτήματα έτοιμα και τοποθετημένα. 

Για όσους πάλι προτιμούν να πιάσουν τα εργαλεία στα χέρια τους, το κιτ προσφέρεται και αυτόνομα, με τιμή περίπου 2.800 €, ώστε να μεταμορφώσουν μόνοι τους τη δική τους Monkey στο γκαράζ τους. 

 

Το κιτ περιλαμβάνει μια σειρά από εξαρτήματα που προσδίδουν τον απαραίτητο χαρακτήρα: χρωμιωμένη εξάτμιση, custom χειροποίητα μαρσπιέ, εμπρός μασκάκι, κάλυμμα ντεπόζιτου, καφέ-μπεζ σέλα με old-school ραφή, κάλυμμα για την σέλα συνεπιβάτη, εμπρός φτερό, φανάρι ουράς και τιμόνι ειδικά σχεδιασμένο για τη μετατροπή. 

Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα επιλογής ζαντών αλουμινίου, αντί των εργοστασιακών ακτινωτών τροχών, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την αίσθηση “ειδικής έκδοσης”. 

 

Το τελικό αποτέλεσμα; Ένα μικρό θαύμα σε τροχούς που κουβαλάει την αύρα της αγωνιστικής ιστορίας της Ducati, ντυμένη με την παιχνιδιάρικη σιλουέτα της Monkey. Ένα πάντρεμα που κανείς δεν περίμενε, αλλά όλοι θέλουμε να δούμε από κοντά. 

Αν όλα αυτά ακούγονται υπερβολικά, να θυμίσουμε πως η Monkey 125 δεν είναι απλώς μια “μικρή” μοτοσυκλέτα. 

 

Είναι ένα σύμβολο και μια πλατφόρμα δημιουργικής έκφρασης για εκατοντάδες ανθρώπους που ασχολούνται με custom πρότζεκτ σε όλο τον κόσμο. Και όπως κάθε σύμβολο, έτσι και εδώ, η τιμή περνάει σε δεύτερη μοίρα όταν μιλάμε για μοναδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια. 

Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό υπάρχουν ήδη στο επίσημο site του δημιουργού — και όπως όλα δείχνουν, αυτή δεν είναι η τελευταία φορά που θα ακούσουμε για τον Note Kevlar και τις μικρές-μεγάλες του εκπλήξεις. 

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!