Νέα γενιά κινητήρων και πολλά μοντέλα από το 2026
Με όλες τις ανακατατάξεις που γίνονται στην KTM και τον όμιλο Pierer, πολλά μάτια στράφηκαν στο τελευταίο απόκτημα του ομίλου, που ήταν η ιστορική εταιρία της MV Agusta, η οποία πέρασε στην KTM αρκετά πρόσφατα, μετά την εξαγορά της από τον Timur Sardarov.
Οι τελευταίες εξελίξεις όμως βλέπουν την MV Agusta να διαχωρίζεται και πάλι από την KTM και να θέτει ως στόχο να βρει ανεξάρτητους διανομείς για να συνεχίσει τις επιχειρήσεις της στην Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία και την Ωκεανία.
Η ιδιοκτησία της εταιρίας περνάει πλέον από την Pierer Mobility AG στην Art of Mobility, δηλαδή και πάλι στα χέρια του Timur Sardarov, ο οποίος δήλωσε ότι: “Αυτή είναι μια στιγμή περηφάνιας για όλους στην MV Agusta. Ανακτούμε τον πλήρη έλεγχο της εταιρίας, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενισχύσει τις διαδικασίες της και τα συστήματά της και έχω πλήρη εμπιστοσύνη στην ηγετική μας ομάδα, το όραμα της οποίας – μαζί με την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό του δικτύου αντιπροσώπων – θα οδηγήσει την MV Agusta σε νέα ύψη”.
Μέρος των αλλαγών ήταν και η μεταφορά του τμήματος σχεδιασμού της εταιρίας στο ιστορικό εργοστάσιο της MV Agusta στο Schiranna (δίπλα στη λίμνη Varese).
To εργοστάσιο μάλιστα έχει ανανεωθεί ως προς την διαδικασία παραγωγής και τις γενικότερες λειτουργίες του, ώστε να έχει αποδοτικότερη παραγωγή με χαμηλότερο κόστος.
Η MV Agusta στρέφει πλέον το βλέμμα στο μέλλον και αναμένεται η παρουσία της εταιρίας στην EICMA το Νοέμβριο να είναι εντυπωσιακή για δύο λόγους.
Πρώτον, όπως ανακοινώθηκε μέσω δελτίου τύπου, έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία ανάπτυξης μιας νέας πλατφόρμας κινητήρων, η οποία όπως αναφέρουν οι ίδιοι “στοχεύει στο να επαναπροσδιορίσει την “υπεραπόδοση” (Hyper-performance) στον κόσμο των μοτοσυκλετών”.
Το πρωτότυπο αυτής της νέας γενιάς κινητήρων θα κάνει το ντεμπούτο του στην EICMA, όπου θα γνωρίζουμε παραπάνω δεδομένα, σίγουρα όμως περιμένουμε πολλούς ίππους και ενδιαφέρουσες τεχνικές λύσεις.
Επίσης, πριν την EICMA, η ιταλική εταιρία θα παρουσιάσει και ένα νέο πλήρες μοντέλο, το οποίο βρίσκεται ήδη στα τελικά στάδια της εξέλιξης.
Η MV Agusta δεν έχει ακόμα δώσει στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες, πέραν του ότι αποτελεί ένα πλήρως καινούριο μοντέλο, με μόνο 1% των εξαρτημάτων να προέρχονται από την προηγούμενη γενιά, ενώ ακόμα περισσότερα μοντέλα αναμένονται το 2026 “με στόχο να ανανεωθεί όλη η γκάμα και να μπει η MV Agusta σε νέες κατηγορίες της αγοράς”.
Φιλόδοξα, λοιπόν, τα πλάνα της ιταλικής εταιρίας, σε άλλη μια στροφή της θρυλικής ιστορίας της (που την έχει δει να κατακτά 12 Παγκόσμια Πρωταθλήματα Κατασκευαστών στα 500cc και άλλα 9 στα 350cc).
Αναμένουμε με ενδιαφέρον περισσότερες λεπτομέρειες, τα νέα όμως σίγουρα είναι συναρπαστικά για την καινούρια σελίδα στη ζωή της MV Agusta.