MotorBike.gr

MV Agusta: Ποιά είναι τα σχέδια για το μέλλον;

29/07/2025

Ανανεωμένη βγήκε η MV Agusta από το “διαζύγιο” με την KTM και αναπτύσσει τη γραμμή παραγωγής και διανομής της

Βγαίνοντας από μια δύσκολη περίοδο και την σύντομη σχέση της με τον Όμιλο Pierer Mobility, η MV Agusta επιστρέφει σε γνώριμα μονοπάτια με τους αδελφούς Σαρντάροφ, Τίμουρ και Ράτμιρ, να ανακτούν τον πλήρη έλεγχο της ιστορικής μάρκας μέσω της νέας τους χρηματοοικονομικής εταιρίας Art of Mobility με έδρα το Λουξεμβούργο.

Οι δύο αδελφοί αναλαμβάνουν ρόλο μη εκτελεστικών διευθυντών, εκπροσωπώντας την Art of Mobility, ενώ το τιμόνι της MV Agusta παίρνει ο πρώην COO και αναπληρωτής CEO της KTM, Dr. Luca Martin.

Ο Martin, Ιταλός μηχανικός με μεγάλη εμπειρία στη διοίκηση, είχε ήδη αναλάβει το ρόλο αυτό όταν η MV Agusta εντάχθηκε στον όμιλο Pierer.

Η ομάδα διοίκησης της MV Agusta περιλαμβάνει τον Filippo Bassoli, ο οποίος παραμένει μέλος του διοικητικού συμβουλίου και Chief Brand & Marketing Officer, καθώς και τον Hubert Trunkenpolz, που διατηρεί τη θέση του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου.

Ο Trunkenpolz, αν και προέρχεται από την αυστριακή οικογένεια που δημιούργησε την KTM, δεν συνδέεται πλέον με την εταιρία, αλλά είναι πιστός θαυμαστής της ιταλικής σχεδίασης και τεχνολογίας της MV Agusta.

Η συνεργασία με την KTM είχε τις αναταράξεις της, αλλά η MV Agusta κατάφερε να δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο πωλήσεων και aftersales, αποκτώντας πολλούς ισχυρούς και οικονομικά εύρωστους αντιπροσώπους παγκοσμίως, που ήδη αποδίδουν σε αγορές-κλειδιά όπως η Γερμανία.

Για την αγορά των ΗΠΑ, η νέα διοίκηση συγκρότησε μια ξεχωριστή ομάδα που δεν περιορίζεται σε απλή εισαγωγή, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της αγοράς αυτής.

Έμφαση δίνεται επίσης στη βελτίωση του aftersales, με τη σύναψη συμφωνίας με μεγάλη εταιρία logistics για γρήγορη διανομή ανταλλακτικών σε όλο τον κόσμο.

Παράλληλα, η παραγωγή στην έδρα της εταιρίας, δίπλα στη λίμνη Βαρέζε, συνεχίζει αδιάλειπτα με 250 εξειδικευμένους τεχνικούς, μηχανικούς και δοκιμαστές, ενώ η γραμμή παραγωγής έχει εκσυγχρονιστεί, καθιστώντας την πιο ευέλικτη και ικανή να αλλάζει μοντέλα γρήγορα, μειώνοντας τα κόστη και αυξάνοντας την ανταπόκριση στην ζήτηση.

Το Superveloce 1000 Ago, που ξεπούλησε και τα 83 κομμάτια του, δείχνει το επίπεδο ποιότητας και φινέτσας που μπορεί να προσφέρει η MV Agusta, αλλά ο Martin επισημαίνει πως η αγορά μοτοσυκλετών δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτή των υπερπολυτελών αυτοκινήτων όπως η Ferrari, όπου τα κέρδη ανά μονάδα είναι τελείως διαφορετικά.

Πλέον η MV Agusta εστιάζει στην εξέλιξη της γκάμας της, με κεντρικό άξονα τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 950cc, που αποδίδει 124 ίππους και 102 Nm ροπής, ζυγίζοντας 125,5 κιλά – μια πολύ καλή αναλογία κιλών/ίππων για την κατηγορία.

Ο κινητήρας αυτός εξελίσσεται συνεχώς και αναμένεται να φτάσει σε ακόμη υψηλότερες επιδόσεις, ενώ παράλληλα βελτιώνονται η αποδοτικότητα και η αξιοπιστία του.

Η MV Agusta προετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα της στο μέλλον, πάντα με προσοχή και μετά από ενδελεχή ανάλυση, ενώ η παραγωγική δυνατότητά της αναμένεται να φτάσει τις 6.000 μοτοσυκλέτες το 2026, με δυνατότητα παραγωγής έως και 100 μονάδων την ημέρα.

Η εταιρία εξετάζει επίσης προσεκτικά πιθανές συνεργασίες, κυρίως στον χρηματοοικονομικό τομέα, ενώ η οικονομική κατάσταση σήμερα επιτρέπει με ασφάλεια τη συνέχεια αυτής της πορείας.

Όλα δείχνουν ότι η MV Agusta αναγεννάται σιγά σιγά, ενώ το αποτέλεσμα από την σύντομη σχετικά εισαγωγή της στην οικογένεια της KTM κρίνεται ως θετικό, καθώς της έδωσε τα εφόδια για να προχωρήσει.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!