MotorBike.gr

QJMotor SRK 450 RR: Ανανεώνεται εμφανισιακά η μικρή Supersport

02/09/2025

Η QJMotor SRK 450 RR δεν έχει φτάσει ακόμα στην Ευρώπη, όμως ήδη ένα χρόνο μετά την παρουσίασή της, ανανεώνεται εμφανισιακά

Η QJMotor, που τα τελευταία χρόνια επιχειρεί να κερδίσει μερίδιο σε αγορές εκτός Ασίας, κινείται μεθοδικά, παρουσιάζοντας μοντέλα με τεχνολογικά χαρακτηριστικά που μέχρι πρότινος θεωρούνταν προνόμιο των ιαπωνικών και ευρωπαϊκών κατασκευαστών.

Στην περίπτωση της SRK 450 RR, το ενδιαφέρον εστιάζεται στο γεγονός ότι μόλις έναν χρόνο μετά την παρουσίασή της, το μοντέλο ετοιμάζεται να ανανεωθεί αισθητικά, δείχνοντας ότι η εταιρία επιδιώκει να βελτιώσει την εικόνα του πριν καν αυτό καθιερωθεί σε νέες αγορές.

Η μοτοσυκλέτα συστήθηκε αρχικά στην Κίνα με την ονομασία SRK 421 RR, αποτελώντας το ισχυρότερο μοντέλο μιας μικρής οικογένειας supersport που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις κυβισμού.

Στην κορυφή βρίσκεται η QJMotor SRK 450 RR με τον τετρακύλινδρο των 421cc, που αποδίδει 76 ίππους στις 14.000 rpm και 39 Nm στις 13.000 rpm, επιδόσεις που θυμίζουν μεσαία supersport των προηγούμενων δεκαετιών.

Η ανανέωση που ετοιμάζεται θα αφορά μόνο αυτή τη μοτοσυκλέτα και έγινε γνωστή μέσω των εγγράφων έγκρισης τύπου στην Κίνα.

Ο κινητήρας και το βάρος παραμένουν αμετάβλητα – 176 κιλά γεμάτη – κάτι που σημαίνει πως δεν μιλάμε για μηχανική εξέλιξη αλλά για αισθητική και σχεδιαστική αναπροσαρμογή.

Η αρχική εμφάνιση, επηρεασμένη από το πρωτότυπο Ten78 με τους κρυφούς προβολείς και τις περίεργες γραμμές, έδειχνε να διχάζει.

Στη νέα εκδοχή η QJMotor επιλέγει μια πιο «συμβατική» προσέγγιση, με διπλούς προβολείς, καθρέφτες τύπου racing τοποθετημένους στα άκρα του τιμονιού και ένα φέρινγκ που πλέον ενσωματώνει αεροδυναμικά φτεράκια, στοιχείο που έχει γίνει σχεδόν απαραίτητο σε όποια supersport θέλει να δείχνει «σύγχρονη», ενώ η ουρά διατηρείται αναλλοίωτη, με το χαρακτηριστικό αεροδυναμικό βοήθημα.

Στα έγγραφα καταγράφονται δύο παραλλαγές της μοτοσυκλέτας: η μία με απλές δαγκάνες και η άλλη με ακτινικές δαγκάνες της Brembo, ως προαιρετικός εξοπλισμός.

Αυτή η διαφοροποίηση αφήνει να εννοηθεί ότι η εταιρία θα προσφέρει το μοντέλο σε δύο επίπεδα τιμής, ανάλογα με τις απαιτήσεις της αγοράς.

Το ενδιαφέρον με την SRK 450 RR δεν περιορίζεται μόνο στα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η QJMotor προσπαθεί να εισέλθει σε μια κατηγορία που χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, με μοντέλα-σταθμούς από Ιαπωνία και Ευρώπη, που τα τελευταία χρόνια δείχνει να αναγεννάται.

Το γεγονός ότι η εταιρία επιλέγει να λανσάρει – και μάλιστα να ανανεώνει τόσο γρήγορα – ένα τέτοιο project, δείχνει την πρόθεσή της να χτίσει κύρος και να διαφοροποιηθεί από τους κατασκευαστές που περιορίζονται σε δικύλινδρες επιλογές.

Αν τελικά η SRK 450 RR βρει τον δρόμο της προς τις αγορές της Ευρώπης, μένει να φανεί αν η ελκυστική εμφάνιση και η απόδοσή της θα συνοδευτούν από την απαιτούμενη ποιότητα κύλισης, φινίρισμα και αξιοπιστία, στοιχεία που μέχρι τώρα αποτελούσαν το μεγάλο στοίχημα για κάθε κινεζικό κατασκευαστή που διεκδικεί θέση στο γκρουπ των «μεγάλων».

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!