MotorBike.gr

Royal Enfield: Θα παρουσιάσει το Himalayan 750 στην EICMA;

13/10/2025

Δύο εκδόσεις, με ακτινωτές και χυτές ζάντες και δικύλινδρος κινητήρας 750cc για τη νέα Royal Enfield Himalayan 750

Η Royal Enfield φαίνεται πως ετοιμάζει την επόμενη προσθήκη στη σειρά των adventure μοντέλων της, με το νέο Himalayan 750 να βρίσκεται προ των πυλών.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ινδία, η πρεμιέρα του μοντέλου ενδέχεται να πραγματοποιηθεί στην έκθεση EICMA του Μιλάνου, που θα διεξαχθεί από τις 4 έως τις 9 Νοεμβρίου.

Το περιοδικό Car&Bike αναφέρει ότι πρόκειται για την έκδοση παραγωγής της μοτοσυκλέτας, ενώ λίγο αργότερα, από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου, το ίδιο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί και στην Ινδία, στο φεστιβάλ Motoverse της Γκόα.

Η επιλογή του Μιλάνου δεν είναι τυχαία, αφού η έκθεση της EICMA αποτελεί εδώ και χρόνια το καλύτερο πεδίο για κάθε εταιρία ώστε να παρουσιάσει τα σημαντικά νέα μοντέλα της.

Πέρσι, η Royal Enfield είχε αποκαλύψει εκεί την Classic 650, κι εκεί είχε λανσάρει την Bear 650 και το ηλεκτρικό Flying Flea.

Αντίστοιχα, το Himalayan 750 αναμένεται να αποτελέσει ένα ακόμα βήμα στη σταδιακή διεύρυνση της γκάμας της εταιρίας, με έμφαση αυτή τη φορά σε μεγαλύτερο κυβισμό και πιο ολοκληρωμένες επιδόσεις για ταξίδια και off-road διαδρομές.

Οι φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει από δοκιμές στην Ινδία δίνουν μια αρκετά καθαρή εικόνα του χαρακτήρα του.

Οι περισσότερες δείχνουν μια μοτοσυκλέτα προσανατολισμένη στη χρήση εκτός δρόμου, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ψηλό φτερό μπροστά και περιμετρικά κάγκελα.

Ωστόσο, πιο πρόσφατες εικόνες φανερώνουν και μια δεύτερη εκδοχή, με χυτές ζάντες αντί για ακτινωτές, γεγονός που υποδηλώνει την ύπαρξη μιας πιο “touring” εκδοχής, με προσαρμογές στο στήσιμο και στα ελαστικά για πιο άνετη καθημερινή χρήση.

Αν τελικά ισχύουν τα παραπάνω, το Himalayan 750 ενδέχεται να παρουσιαστεί σε δύο εκδόσεις, με διαφορετικό προσανατολισμό, κάτι που θα το έκανε πιο ελκυστικό σε ευρύτερο κοινό.

Μηχανικά, δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες, αλλά οι πιο πολλές πηγές συμφωνούν ότι θα χρησιμοποιεί έναν νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 750cc, που θα αποτελεί ουσιαστικά μια υπερκυβισμένη μονάδα του γνωστού δικύλινδρου κινητήρα των 650cc που εξοπλίζει τα Super Meteor, Classic 650, Bear 650 και Interceptor, με αυξημένη ισχύ και ροπή.

Το κιβώτιο πιθανότατα θα είναι έξι σχέσεων, ενώ δεν αποκλείεται η χρήση ηλεκτρονικών βοηθημάτων όπως traction control ή riding modes, στοιχεία που ήδη κάνουν την εμφάνισή τους σε άλλα μοντέλα της κατηγορίας.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι είναι η πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της Royal Enfield που μιλάμε για τόσο μεγάλο κυβισμό και μια μοτοσυκλέτα που ξεφεύγει από τα όρια της Α2 κατηγορίας.

Παράλληλα, στο προσκήνιο παραμένει και το φημολογούμενο Him-E, μια ηλεκτρική adventure εκδοχή που, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, φαίνεται πως αναπτύσσεται παράλληλα με το νέο 750.

Προς το παρόν, όλα δείχνουν πως περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές στην EICMA, όπου η Royal Enfield θα αποκαλύψει, πιθανότατα, τη δική της πρόταση για τη μεσαία κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών.

Μέχρι τότε, οι εικόνες των δοκιμών και οι φήμες αρκούν για να κρατούν ζωντανό το ενδιαφέρον γύρω από το πιο φημολογούμενο μοντέλο της εταιρίας για το 2025.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!