MotorBike.gr

ROYAL ENFIELD: 28 νέα μοντέλα στο μέλλον-τι περιμένουμε άμεσα

18/12/2020

Επιδεικνύοντας την ινδική δυναμική

Τα δικύλινδρα στα 650 κ.εκ. και το Himalayan, φαίνεται πως αποτελούσαν την αρχή μιας νέας στρατηγικής ανάπτυξης για την ινδική Royal Enfield, που ούτε λίγο, ούτε πολύ, δεσμεύεται για την παρουσίαση 4 νέων μοντέλων κάθε χρονιά, σε ένα διάστημα 7 ετών! Ποια είναι λοιπόν αυτά που περιμένουμε να παρουσιαστούν μέσα στο 2021;

Ας ξεκινήσουμε από τους κινητήρες και την γκάμα μοντέλων που διαθέτει αυτή την στιγμή στο δυναμικό της η Royal Enfield, καθώς αυτά θα αποτελέσουν την βάση για τις νέες εκδόσεις και τα νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν.

Στην κορυφή έχουμε λοιπόν τα Continental GT και Interceptor που διαθέτουν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 650 κ.εκ., μετά ακολουθεί το σκληροτράχηλο Himalayan με μονοκύλινδρο κινητήρα 411 κ.εκ., ενώ προσφάτως προστέθηκε στη γκάμα και το roadster Meteor, που φέρει μια εξελιγμένη μονοκύλινδρη μονάδα 350 κ.εκ.

Αυτά που έχουν αφαιρεθεί από τη γκάμα της Royal Enfield είναι τα Bullet Classic, τα οποία για 60 και πλέον χρόνια (!) αποτελούσαν τη μοναδική γκάμα της ινδικής εταιρείας.

Δημιουργούνται λοιπόν προοπτικές με τα νέα μοντέλα και τους κινητήρες που έχουν παρουσιαστεί αλλά υπάρχει και μια έλλειψη που πρέπει απαραιτήτως να συμπληρωθεί, γιατί Royal Enfield χωρίς classic (και όχι νεορετρό) μοντέλα δεν νοείται.


Με βάση αυτά τα δεδομένα, η οικονομικά ισχυρή
Royal Enfield έχει ήδη δρομολογήσει τις νέες εκδόσεις και τα νέα μοντέλα που πρόκειται να παρουσιαστούν, με πολλά από αυτά να έχουν εντοπισθεί σε δοκιμές στον δρόμο.

Ένα Cruiser με τον δικύλινδρο κινητήρα των Continental GT & Interceptor αναμένεται στις αρχές του 2021, το οποίο πολύ πιθανό είναι να έχει δύο εκδόσεις, μια σε Bobber ύφος και μια με sport χαρακτηριστικά, ανεστραμμένο μπροστινό και βελτιωμένα περιφερειακά.

Το Classic 350 με τον κινητήρα του Metor, θα είναι η μοτοσυκλέτα που αντικαθιστά τα Bullet, υιοθετώντας φυσικά την ανάλογη εμφάνιση, ενώ με βάση τον ίδιο κινητήρα θα δημιουργηθούν οι μικρότερες εκδόσεις των Continental GT και Interceptor.

Στα σχέδια είναι επίσης και άλλες δύο εκδόσεις με βάση αυτό τον κινητήρα, μια Scrambler τύπου που θα ονομάζεται Hunter και ένα cruiser, με άγνωστο προς το παρόν όνομα.

To Royal Enfield Meteor 350 έχει ενδιαφέρον και για την ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά αφού θα είναι μοτοσυκλέτα που προορίζεται για εξαγωγές, άρα θα πρέπει να πληροί τις προδιαγραφές Euro5 (τις οποίες μπορούν να καλύψουν οι Ινδοί λόγω των τελευταίων αυστηρών προδιαγραφών εκπομπών ρύπων-θορύβου που έχουν θεσπίσει και στη χώρα τους).

Aναμένεται επίσης ένα μεγαλύτερο Himalayan με το δικύλινδρο σε σειρά μοτέρ, ενώ μεγάλη έκπληξη θα αποτελέσει το ηλεκτροκίνητο classic (ναι καλά διαβάσατε!) που ήδη εξελίσσεται, αν και η παρουσίασή του μάλλον θα καθυστερήσει και ίσως μετατοπιστεί για το 2022.


Η Royal Enfield βρίσκεται σε τροχιά εξέλιξης λοιπόν έχοντας βλέμμα στο μέλλον, χωρίς φυσικά να ξεχνά το παρελθόν και την ιστορία της.

Τα βήματα της δε, αποδεικνύουν ότι στόχο δεν αποτελεί μόνο η γιγαντιαία αγορά της Ινδίας, αλλά και αναπτυγμένες αγορές του κόσμου.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!