Διαμάντι “Made in Italy”
H ΜV Agusta 750S είναι μια από τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν από τον οίκο της Shiranna από το 1971 μέχρι το 1975, η οποία σήμερα αναγνωρίζεται ως μια από τις πιο σπάνιες και πολύτιμες στον κόσμο. Φόρο τιμής αποτελεί η ολοκαίνουργια Magni 750S Tributo, που αντιγράφει τη συνολική της εικόνα και αύρα.
”Tributo” στα ιταλικά σημαίνει φόρος τιμής και ο βελτιωτικός-κατασκευαστικός ιταλικός οίκος Magni που συνεργάζεται με την MV Agusta επί πολλές δεκαετίες ξέρει πολύ καλά πως θα τον δημιουργήσει.
Η Magni χρησιμοποιεί περιφερειακά που μοιάζουν ιδιαίτερα με αυτά της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας, βάζοντας έναν σύγχρονο τρικύλινδρο 800cc από Brutale στη θέση του κινητήρα.
Ο Tre Pistoni της MV Agusta κινεί ένα instant classic, μεγάλης αξίας νεο-ρετρό σύνολο, αν και πρέπει να ομολογήσουμε ότι η μεγάλη κλίση των κυλίνδρων προς τα μπροστά χαλούν λίγο την εικόνα της, όπως επίσης αν τη δεις από τη δεξιά γωνία 3/4 νομίζεις ότι ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος!
Ο Magni σαν δημιουργός ιδιαίτερων μοτοσυκλετών ίσως να κατηγορηθεί ότι δημιούργησε έναν αναχρονιστικό συνδυασμό, παντρεύοντας πλαίσιο, εξαρτήματα και στυλ του παρελθόντος μαζί με την τεχνολογία ενός (υπερ) σύγχρονου κινητήρα.
H MV Agusta έχει κατακτήσει 38 παγκόσμιους τίτλους στα πρωταθλήματα ταχύτητας σε όλες τις κατηγορίες 125, 250, 350 και ήταν ιδιαίτερα πολυνίκης στη μεγάλη κατηγορία των 500 (αυτήν που σήμερα ονομάζεται MotoGP) με 18 τίτλους!
Η MV Agusta 750 S της δεκαετίας του ’70 ήταν κατά κάποιο τρόπο η Replica των αγωνιστικών τετρακύλινδρων της εταιρίας. Και λέμε “κατά κάποιο τρόπο” αφού το μοντέλο παραγωγής είχε τελική μετάδοση με άξονα – κάτι που είχε γίνει επίτηδες, έτσι ώστε να μην υπάρξει περίπτωση ένας ιδιώτης να βελτιώσει τον κινητήρα, να τον φέρει στους αγώνες και να ανταγωνιστεί τις εργοστασιακές MV…
Από την άλλη η Magni – MV Agusta 750 S Tributo – έτσι έπρεπε κατά την άποψή μας να ονομάζεται – αποτελεί ένα μοναδικό κομμάτι που διαθέτει πλήθος κομματιών που είναι φτιαγμένα στην Ιταλία, κάνοντας ένα επικό ”Made in Italy” πραγματικότητα.
Η Magni 750 S Tributo φοράει έναν κλασικό διπλό, ανοικτό σωληνωτό σκελετό από σωλήνες χάλυβα CrMo4 συγκολλημένους με TIG. Οι αναρτήσεις είναι της Oram (ιταλική εταιρία) και φρένα της Brembo, οι ζάντες είναι με ακτίνες, που επιτρέπουν όμως τη χρήση ελαστικών χωρίς σαμπρέλες.
Τα τελευταία είναι τα Metzeler Racetec RR K1, σε διαστάσεις 18 ιντσών παρακαλώ, μπροστά και πίσω. Η Magni δεν έχει ανακοινώσει την τιμή της χειροποίητης, βεβαίως-βεβαίως, μοτοσυκλέτας, ενώ οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει.