Με δικύλινδρη καρδιά και έντονη εμφάνιση
Η επιτυχία τoυ Benelli TRK 502, αλλά και της ίδιας της εταιρίας που έχει επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, ενθάρρυναν την παρουσίαση κι άλλων μοντέλων στη μεσαία κατηγορία, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα, αυτή τη φορά πάνω σε ένα cruiser με δυναμική εμφάνιση που ονομάζεται Benelli 502C.
O κινητήρας είναι έτοιμος από το ΤRK, είναι αποδεδειγμένα καλός και αποδίδει 47,6 ίππους και έτσι περνάει στην κατηγορία διπλωμάτων Α2.
Μετά την πρώτη επιτυχία της Benelli με το TRK, ήρθε το γυμνό νεο-ρετρό Leoncino 500, το οποίο και αυτό έγινε δεκτό θετικά στην αγορά.
Τώρα έρχεται η σειρά του Benelli 502C του 2019, αφού η επιτυχία (διαβάστε άρθρο-αφιέρωμα εδώ) της ιστορικής ιταλικής φίρμας χτίζεται βήμα το βήμα.
Πατώντας πάνω στην αισθητική των dragster, αλλά και του Ducati Diavel η Benelli προσφέρει μια προσιτή εναλλακτική λύση με μεσαίου κυβισμού κινητήρα. Με πλαίσιο χωροδικτύωμα και χαμηλό ύψος σέλας .
Το πλαίσιο είναι από σωλήνες χάλυβα, με δομή δύο δοκών. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο (με καλάμια 41 mm) διαδρομής 125 mm και το ψαλίδι είναι σχήματος μπούμερανγκ, κι αυτό σωληνωτό με ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ διαδρομής 50 mm.
Στα φρένα (με ABS), συναντάμε δυο δίσκους 260 mm, με ακτινικές δαγκάνες ενώ ο πίσω δίσκος είναι 240 mm.
Οι τροχοί του Benelli 502C με ζάντες πολλών μπράτσων, είναι μπροστά 120/70-17 και πίσω 160/60-17. Το επικλινές ρεζερβουάρ χωράει 16 λίτρα και ενδιαφέρον αισθητικό έχει η κατάληξη της εξάτμισης με δύο τελικά.
Το πιο δυνατό σημείο του Benelli 502C του νέου urban cruiser είναι φυσικά το, έντονου χαρακτήρα, design της που τονίζεται από έναν ιδιαίτερης σχεδίασης προβολέα LED.
H ουρά ανηφορίζει, μοιάζει να αιωρείται και είναι σφηνοειδής, τονίζοντας το κενό μέχρι το πίσω φτερό που κολλάει πάνω στον τροχό.
Το 502C θα είναι διαθέσιμο σε μαύρο και κόκκινο από την ερχόμενη Άνοιξη με την τιμή να μην έχει ανακοινωθεί ακόμα.
Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σύντομα.