MotorBike.gr

Benelli BKX 125 και BKX 300 2025: Ιταλιάνικα Adventure

13/11/2024

Κομψότητα και premium χαρακτηριστικά

Δεν έχασε την ευκαιρία η Benelli να “παίξει” μέσα στην έδρα της, την Ιταλία, ένα δυνατό παιχνίδι με δυο “περιπετειώδη” μοντέλα που τράβηξαν το ενδιαφέρον του κόσμου και λόγω εμφάνισης και λόγω των βολικών κυβισμών τους. Σας παρουσιάζουμε τα Benelli BKX 125 και BKX 300 του 2025

Η νέα σειρά μοτοσυκλετών μικρών Adventure/Crossover της Benelli απευθύνεται στη νεότερη γενιά αναβατών και είναι σχεδιασμένη για όσους θέλουν να εξερευνήσουν καινούριες διαδρομές, απολαμβάνοντας την ελευθερία της οδήγησης.

Σαν φιλοσοφία κατασκευής, οι ΒΚΧ είναι απλές, εύκολες στη χρήση και ελαφριές, κατασκευασμένες για να προσφέρουν αποτελεσματικό και ασφαλή χειρισμό και έλεγχο σε οποιαδήποτε επιφάνεια οδοστρώματος, χαρίζοντας διασκέδαση.

Η σχεδίαση των BKX 125 και 300 έγινε στο Benelli Style Center, στο Πέζαρο της Ιταλίας και έχει επικεντρωθεί στις απλές, απαλές και καθαρές γραμμές, με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.

Το design του μπροστινού προβολέα, αντίθετα, προσδίδει μια έντονη νότα προσωπικότητας,  ξεκινώντας από τα μοντέρνα φώτα DRL, ενώ στο πίσω μέρος τα φώτα φρένων έχουν ενσωματωμένα τα φλας.

Στο μπροστινό μέρος, τα φλας είναι ενσωματωμένα στις προστατευτικές χούφτες χεριών: μια εξαιρετική λεπτομέρεια που σπάνια συναντάμε σε μοτοσυκλέτες αυτού του κυβισμού.

Ίδιο πνεύμα, αν και με δύο διαφορετικές καρδιές: BKX 300 και BKX 125 διαθέτουν διαφορετικό κυβισμό, αλλά και οι δύο επιτυγχάνουν τον ίδιο στόχο.

Το BKX 125 έχει χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, ενώ η ίδια αρχιτεκτονική εφαρμόζεται και στο BKX 300.

Και τα δύο μοντέλα της Benelli είναι εξοπλισμένα με ανάποδο πιρούνι που έχει καλάμια διαμέτρου 41 mm και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο για προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά! Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό για την κατηγορία κυβισμού τους.

Πρόκειται για ένα premium στοιχείο σε μια πολύ προσιτή κατηγορία μοτοσυκλετών, το οποίο επιτρέπει σε νεαρούς αναβάτες και αρχάριους να προσαρμόσουν το στήσιμο που επιθυμούν και να ανακαλύψουν τους πάμπολλους συνδυασμούς, ώστε να βρουν την “τέλεια” λειτουργία του πιρουνιού τους.

Στο πίσω μέρος, το μονό αμορτισέρ – ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση και επαναφορά – συνδέεται με το ψαλίδι μέσω συνδέσμων, άλλη μια ποιοτική λεπτομέρεια για τις δυο νέες μοτοσυκλέτες της Benelli.

Για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε εδάφους, τα BKX είναι εφοδιασμένα με αναρτήσεις διαδρομών 180 mm που συνδυάζονται με τροχούς 19”/17” με ακτίνες, όπως και τα σύγχρονα μεγαλύτερα adventure (90/90-19” και 120/90-17” στο BKX 125, 100/90-19” και 130/80-17” για το BKX 300).

Και για τα δύο BKX, ο μονοκύλινδρος κινητήρας είναι Euro 5+ με υγρόψυξη: στο BKX 300 (διάμετρος x διαδρομή: 78 x 61,2 mm) με τις μέγιστες τιμές ισχύος να είναι 29,2 ίπποι (21,5 kW) στις 9.000 rpm και ροπή 24,5 Nm (2,5 kgm) στις 7.000 rpm.

Στο BKX 125 (διάμετρος x διαδρομή: 54 x 54,5 mm) οι τιμές είναι εντός των ορίων της άδειας A1: 15 ίπποι (11 kW) στις 9.500 rpm και 12 Nm (1,3 kgm) στις 7.500 σ.α.λ.

Λόγω της αυξημένης ισχύος, το BKX 300 διαθέτει σύστημα εμπρός πέδησης με μπροστινό δίσκο διαμέτρου 280 mm, αντί για 240 mm όπως το BKX 125, και τα δύο με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων!

Και στους δύο κυβισμούς το πίσω φρένο είναι 240 mm με μονοπίστονη αιωρούμενη δαγκάνα.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του BKX 125 και του BKX 300 είναι σχεδόν πανομοιότυπα: ύψος σέλας 830 mm, μεταξόνιο 1.426 mm και ρεζερβουάρ καυσίμου 12 λίτρων που – χάρη στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και των δύο κινητήρων – υπόσχεται εξαιρετική αυτονομία 375 km (BKX 300) έως 500 km (BKX 125).

Το βάρος από την άλλη πλευρά, είναι στα 148 και 155 κιλά: μόλις 7 κιλά περισσότερα για το BKX 300. Λόγω των διαφορετικών πλαισίων, η απόσταση από το έδαφος των BKX 300 και 125 είναι 229 mm και 233 mm αντίστοιχα.

Περισσότερες πληροφορίες για την άφιξη και την τιμή τους θα έχουμε σύντομα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!