MotorBike.gr

Benelli Leoncino Bobber 400, 2025: Oλοκαίνουργιο και V-2!

12/07/2024

Ένα Leoncino σε τυπικό αμερικάνικο στυλ Bobber

Παρουσιάσηκε επίσημα από την εταιρία σε έκθεση στην Κίνα πριν από δύο μήνες και σύντομα θα κυκλοφορήσει στην τοπική αγορά, το νέο cruiser Benelli Leoncino Bobber 400 με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα V-2, που πιθανά να δούμε και στις ευρωπαϊκές αγορές, μιας και εμπίπτει στη δημοφιλή κατηγορία διπλωμάτων Α2.

Ένα νέο μοντέλο Leoncino εμφανίστηκε από την Benelli στις αρχές του καλοκαιριού, ένα κομψό bobber με κινητήρα V2 και μερικές ιδιαίτερες λεπτομέρειες.

Το νέο Benelli Leoncino Bobber 400 πρωτοεμφανίστηκε στην έκθεση μοτοσυκλετών του Πεκίνου, τον Μάιο του 2024, στο Beijing Motorshow, αλλά χωρίς να ανακοινώνονται τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ακολούθησαν κάποια στοιχεία τον Ιούνιο του 2024, τα οποία όμως δεν ανακοινώθηκαν απευθείας από την Benelli, αλλά από την κινεζική αρχή κατοχύρωσης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και πατεντών.

Το νέο Benelli Leoncino Bobber 400 είναι επίσημα εγγεγραμμένο στην Κίνα με τον κωδικό τύπου BJ400-12H, κι αυτό το καθιστά το πρώτο στην οικογένεια μοντέλων της Leoncino για την κατηγορία cruiser.

Έχει καθαρά γραμμές bobber-cruiser, κοντή ουρά και χοντρές ζάντες 16 ιντσών, ενώ το νέο Benelli Leoncino Bobber 400 γίνεται το πρώτο Benelli με κινητήρα V2, μια διάταξη που δεν έχουμε ξαναδεί σε μοτοσυκλέτα της ιταλικής φίρμας. Μέχρι στιγμής η Benelli διαθέτει γκάμα με μονοκύλινδρα και δικύλινδρα μοτέρ.

Ο νέος κινητήρας είναι υδρόψυκτος, με 385 cc και μέγιστη απόδοση 35 ίππων (26 kW). Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων (τελική μετάδοση με ιμάντα), και η μέγιστή του ταχύτητα ανακοινώθηκε στα 152 km/h.

Ενδιαφέρον έχει το ευδιάκριτο κάλυμμα του φίλτρου αέρα στη δεξιά πλευρά του V2, το οποίο είναι ευτραφές και διαφανές (!) – μια ακόμα πρωτιά για την εταιρία.

Το πρότυπο cruiser φοράει εξάτμιση με διακριτικές, μαύρες ματ σωλήνες 2 σε 2, που βγαίνουν από την δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας.

Τα δύο αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση είναι κλασικά, ενώ μπροστά υπάρχει ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι, (με μεγάλη γωνία κάστερ) πολύ πιο μοντέρνας σχεδίσης.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν δίσκο ανά τροχό (μεγάλο μπροστά με 4έμβολη δαγκάνα) και δικάναλο ABS. Τα ελαστικά είναι τυπικά για Bobber: 130/90-16 μπροστά, 150/80-16 πίσω. Το μεταξόνιο των 1.520 mm είναι επίσης μακρύ και… κατάλληλο για αυτού του τύπου τη μοτοσυκλέτα.

Η Benelli δηλώνει συνολικό βάρος στα 170 κιλά, πιθανότατα χωρίς καύσιμο στο ντεπόζιτο, ενώ τα λοιπά χαρακτηριστικά του Benelli Leoncino Bobber 400 περιλαμβάνουν τον ορθογώνιο προβολέα LED, τη στρογγυλή οθόνη TFT καθώς και τους καθρέφτες στα άκρα του τιμονιού και τη βάση για τις πινακίδες κυκλοφορίας και τα πίσω φώτα βιδωμένα στο ψαλίδι.

Κλασικά και σε αυτό το μοντέλο υπάρχει η μεταλλική φιγούρα του μικρού λιονταριού στο μπροστινό φτερό, όπως σε όλα τα μοντέλα Leoncino.

Το Leoncino Bobber 400 είναι πιθανά η νέα εναλλακτική -και από άποψη τιμής- της Benelli στην κατηγορία των ελαφρών cruisers και bobbers A2, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής λόγω του χαμηλού ύψους σέλας.

Μιας και αποδίδει 35 ίππους, βρίσκεται πολύ πιο κάτω από το όριο των 48 ίππων που ισχύει για την κατηγορία διπλωμάτων Α2 και γίνεται ιδανικό για το συγκεκριμένο κοινό μοτοσυκλετιστών. 

Η τιμή του αναμένεται να είναι κοντά στις 5.500 με 6.000 ευρώ και θα φτάσει στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2025, αν βεβαίως παρουσιαστεί επίσημα από την Benelli στην έκθεση του Μιλάνου στο τέλος του χρόνου.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!