MotorBike.gr

Benelli TRK 552, 552 X 2024: Ανανέωση και περισσότερα κυβικά!

27/02/2024

Έρχονται καινούργια TRK μεσαίου κυβισμού

Επίσημη παρουσίαση της Benelli TRK 552 και 552 Χ έγινε σε αντιπροσώπους της εταιρίας στην Κίνα και οι φωτογραφίες διέρρευσαν στον ευρωπαϊκό Tύπο.

Τα πρώτα δείγματα του νέου Benelli TRK 552 έφτασαν στους αντιπροσώπους της Benelli στην Κίνα στα τέλη Φεβρουαρίου και εδώ βλέπουμε την αναβάθμιση του γνωστού μας και πετυχημένου 502, το οποίο έγινε πλέον 552 και περιλαμβάνει διάφορες αναβαθμίσεις.

Το μεσαίου κυβισμού Adventure Benelli TRK ακολουθεί τη γνωστή οδό και ανεβάζει ελαφρά τον κυβισμό του, όπως έχουν κάνει κι άλλες εταιρίες με αντίστοιχα μοντέλα, με ονόματα όπως 510, 552 ή ακόμα και 550 ή και 552 για την περίπτωσή μας.

 

 

Ο κυβισμός του νέου κινητήρα που φοράει το TRK, με αύξηση της διαμέτρου και της διαδρομής (70,5x71mm) ο οποίος είναι σαφώς υποτετράγωνος, φτάνει στα 554 κυβικά εκατοστά.

Από ευρωπαϊκή σκοπιά, το Enduro TRK είναι μια εξέχουσα περίπτωση, καθώς το Benelli TRK 502 βρίσκεται στην κορυφή των ταξινομήσεων στην Ιταλία τα τελευταία χρόνια και ψηλά σε πωλήσεις σε άλλες χώρες όπως και η Ελλάδα.

 

 

Από πλευράς design, η νέα TRK 552 υιοθετεί τις γραμμές της νέας TRK 702 με τους αλλαγμένους προβολείς, ζελατίνα, ρύγχος και πλαϊνά του φέρινγκ, ενώ δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Μιας και ο κυβισμός του 552 έχει ανέβει, η ισχύς θα μπορούσε να φτάνει τους 61 ίππους (45 kW) στις 8.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 55 Nm στις 6.000 σ.α.λ., αλλά αν ισχύσει κάτι τέτοιο, τότε αυτή θα είναι η “δυνατή” έκδοση, η οποία ίσως θα διατίθεται εξτρά.

 

 

Γιατί όταν το TRK 552 έρθει στην Ευρώπη, θα αποδίδει 48 ίππους (35 kW), ώστε να είναι κατάλληλο για το δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας Α2.

Απ΄ ό,τι βλέπουμε δεν διακρίνονται ριζοσπαστικές αλλαγές στο πλαίσιο της Benelli TRK 552, η οποία εμφανίστηκε με ακτινωτές ζάντες και 19 ιντσών μπροστινό τροχό (και με χυτές ζάντες και 17άρη μπροστά), αλλά κυρίως με χυτό αλουμινένιο ψαλίδι τύπου μπούμερανγκ, που αντικαθιστά το προηγούμενο σύνολο από χαλύβδινους σωλήνες.

 

 

Ρυθμιζόμενο θα είναι και το αμορτισέρ, αλλά και το ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι της Marzocchi, ενώ οι δαγκάνες φρένων δεν φέρουν πλέον τα λογότυπα της Benelli αλλά της θυγατρικής της Brembo, της J.Juan.

Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Metzeler Tourance,  υπάρχει οθόνη TFT, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι όλα LED.

Αλλαγές βλέπουμε και στα όργανα, όπου υπάρχουν και ενδείξεις πιέσεων ελαστικών, ενώ στα αριστερά της οθόνης υπάρχει μια θύρα USB με αδιάβροχο καπάκι.

Σύντομα θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!