MotorBike.gr

Benelli TRK 902: Έφτασε επιτέλους η μεγάλη Adventure

05/11/2025

Δύο εκδόσεις για την Benelli TRK 902, με χυτές αλουμινένιες ζάντες και ακτινωτούς τροχούς, δυνατό κινητήρα και πλούσιο εξοπλισμό

Η Benelli συνεχίζει την πορεία της στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων Adventure παρουσιάζοντας στην EICMA 2025 τη νέα οικογένεια TRK 902.

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που περιμέναμε εδώ και αρκετό καιρό και είχαμε ήδη δει ως πρωτότυπο, η οποία έρχεται να εξελίξει τη συνταγή που καθιέρωσε την 502 και αργότερα την 702 στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.  

 

 

Οι δύο εκδόσεις, TRK 902 Xplorer και TRK 902 Stradale, μοιράζονται την ίδια τεχνική βάση, αλλά έχουν διαφορετικό προσανατολισμό: η πρώτη με σαφή Adventure διάθεση και η δεύτερη με καθαρά τουριστικό χαρακτήρα για χρήση κυρίως στην άσφαλτο. 

Η σχεδίαση ακολουθεί τη γνώριμη αισθητική των TRK, με έντονους όγκους στο ρεζερβουάρ, αιχμηρό LED προβολέα και καθαρές γραμμές που συνδυάζουν σύγχρονη εμφάνιση με ταξιδιωτική πρακτικότητα.

  

 

Το ντεπόζιτο είναι μεταλλικό, 20 λίτρων, και στενεύει στο τελείωμά του ώστε να προσφέρει άνεση στα γόνατα του αναβάτη, ενώ οι χειρολαβές του συνεπιβάτη είναι ενσωματωμένες στο ουραίο τμήμα, προσφέροντας καθαρή και στιβαρή εικόνα.  

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 904cc που μοιράζονται οι δύο εκδόσεις αποδίδει 95,2 ίππους στις 9.000 rpm και 90 Nm ροπής στις 6.500 rpm, με ηλεκτρονικό γκάζι και συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.  

 

 

Έχει ρυθμιστεί ώστε να δίνει έμφαση στη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, προσφέροντας πιο γεμάτη απόκριση σε πραγματικές συνθήκες ταξιδιού ή εκτός δρόμου οδήγησης.  

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, με ενισχυτικές πλάκες στα πλάγια και συνεργάζεται με αναρτήσεις της Marzocchi – ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστά και μονό αμορτισέρ με τηλεχειριζόμενη προφόρτιση και ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς πίσω 

 

 

Το σύστημα φρένων προέρχεται από τη Brembo, με διπλούς δίσκους 320 mm και τετραπίστονες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες εμπρός, και δίσκο 260 mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα. 

Η TRK 902 Xplorer διαφοροποιείται με τροχούς 19” μπροστά και 17” πίσω, ακτινωτούς tubeless με σφυρήλατα αλουμινένια στεφάνια, ντυμένους με Pirelli Scorpion Rally STR M+S ελαστικά, δίνοντας σαφή προσανατολισμό στη διπλή χρήση.

  

 

Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 215 mm, η διαδρομή των αναρτήσεων τα 170 mm, και το ύψος σέλας τα 840 mm, προσφέροντας τις δυνατότητες για πιο απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές.  

Αντίθετα, η TRK 902 Stradale είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην άσφαλτο, με τροχούς 17 ιντσών εμπρός και πίσω, ντυμένους με Pirelli Angel GT II, μικρότερη διαδρομή ανάρτησης στα 130 mm, και ύψος σέλας 805 mm, που κάνει τη θέση οδήγησης πιο προσιτή και άνετη για καθημερινή χρήση ή ταξίδι με συνεπιβάτη και αποσκευές 

Η Stradale διαθέτει μεγαλύτερη ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ενώ τα φλας έχουν μεταφερθεί από τους χούφτες στα πλαϊνά του ψυγείου. 

Και στις δύο εκδόσεις, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια TFT οθόνη 7 ιντσών (κάθετα τοποθετημένη στην Xplorer), με συνδεσιμότητα Bluetooth και Wi-Fi, ενσωματωμένη πλοήγηση (turn-by-turn και χάρτης) 

Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρεις χαρτογραφήσεις (Sport, Touring, Urban)Traction Controlαπενεργοποιούμενο ABS και Quickshifter δύο κατευθύνσεων.  

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης Cruise ControlTPMS για έλεγχο πίεσης ελαστικών, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ με τρία επίπεδα ρύθμισης, καθώς και θύρα USB 

Στην Xplorer περιλαμβάνονται στάνταρ τα προστατευτικά κάγκελα, η αλουμινένια ποδιάπρόσθετοι LED προβολείς και κεντρικό σταντ, ενώ στη Stradale οι ίδιες επιλογές προσφέρονται ως προαιρετικές, μαζί με πλήρες σετ αποσκευώνdashcam και σύστημα οπίσθιου ραντάρ που ειδοποιεί για οχήματα στα τυφλά σημεία, τόσο στον καθρέφτη όσο και στην οθόνη (όλα στον κατάλογο των αξεσουάρ). 

Με τη νέα οικογένεια TRK 902, η Benelli δείχνει να περνά σε μια ώριμη φάση, επενδύοντας όχι μόνο στην ισχύ αλλά και στην τεχνολογική πληρότητα και στην προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε αναβάτη.  

Η Xplorer στοχεύει σε όσους ψάχνουν μια μοτοσυκλέτα με περισσότερες Off-Road δυνατότητες, ενώ η Stradale απευθύνεται σε αυτούς που θα παραμείνουν περισσότερο στην άσφαλτο.  

Δύο διαφορετικές εκδοχές της ίδιας φιλοσοφίας, που επιβεβαιώνουν ότι η Benelli θέλει πλέον να σταθεί ισότιμα απέναντι στις μεγάλες δυνάμεις της κατηγορίας. 

 

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!