Βαριά καμουφλαρισμένο και αρκετά διαφορετικό από το πρωτότυπο εμφανίστηκε το F 450GS της BMW σε δοκιμές στην Ινδία
Πριν από λίγες μέρες επιβεβαιώθηκε ότι η BMW δεν θα ανανεώσει τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 310cc ώστε να περνάει τις προδιαγραφές Euro5+, αποσύροντας έτσι όλη τη σειρά G310 από την ευρωπαϊκή αγορά.
Τη θέση τους θα πάρει μια νέα σειρά μοτοσυκλετών, που θα έχει στην καρδιά της έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα 450cc, με το πρώτο μοντέλο να παρουσιάζεται ως κόνσεπτ στην EICMA και να είναι το F 450 GS.
Αναμένεται να δούμε το μοντέλο παραγωγής από κοντά και πάλι στην EICMA, τον Νοέμβριο, όμως διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες από δοκιμές του στην Ινδία, όπου και θα κατασκευάζεται από την TVS.
Αν και το μοντέλο της δοκιμής είναι αρκετά “καμουφλαρισμένο”, διακρίνονται ήδη κάποιες λεπτομέρειες, καθώς και κάποιες διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο που είδαμε στο Μιλάνο.
Το πρώτο που παρατηρεί κανείς είναι ο δικύλινδρος κινητήρας των 450cc που αποδίδει 48 ίππους, επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται για τη νέα σειρά που θα αντικαταστήσει τα 310.
Από εκεί και πέρα όμως βλέπουμε αρκετές διαφορές από το πρωτότυπο, το οποίο ήταν πιο “πολεμικό”.
Η ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση έχει κατέβει εδώ, ακολουθώντας περισσότερο μια φιλοσοφία δρόμου και όχι Off-Road, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τις ζάντες, που από ακτινωτές στο πρωτότυπο εδώ είναι αλουμινίου.
Βέβαια η BMW είχε ήδη εξαγγείλει ότι θα υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές παραγωγής, με τον τύπο των ζαντών να είναι μια από τις διαφοροποιήσεις.
Ωστόσο, όλα δείχνουν ότι το μέγεθος των 19” μπροστά και 17”΄πίσω θα είναι κοινό είτε με ακτινωτές είτε με ζάντες αλουμινίου.
Κατά τα άλλα, έχουμε και εδώ τον ψηλό λασπωτήρα, την ζελατίνα και το ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, μάλλον με μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων όπως και στο πρωτότυπο.
Ο συνολικός εξοπλισμός αναμένεται να είναι πλούσιος, με ρυθμιζόμενο πιρούνι, ημιενεργητικές αναρτήσεις, Cornering ABS, Riding Modes και Traction Control.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε όμως πόσα από αυτά θα περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό και πόσα θα βρίσκονται στα αξεσουάρ, όπως δεν γνωρίζουμε και την τιμή του μοντέλου.
Πάντως, με βάση τον σκληρό ανταγωνισμό στην κατηγορία και το γεγονός ότι το F 450 GS θα κατασκευάζεται στην Ινδία, όπως κατασκευαζόταν και η σειρά των G 310 (άρα μειωμένο κόστος παραγωγής), θα πρέπει να περιμένουμε από την BMW να “πιάσει το μήνυμα” που στέλνουν οι αγορές για μείωση των τιμών και να τοποθετήσει τιμολογιακά το F 450 GS κοντά στα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας.