MotorBike.gr

Brixton Crossfire 500 Storr: Φτάνει επιτέλους στις αγορές

13/10/2025

Ως μοντέλο 2026, το Brixton Crossfire 500 Storr φτάνει στις αγορές μετά από μια… ταραχώδη πορεία

Ύστερα από τρια ολόκληρα χρόνια αναμονής από τότε που η Brixton είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το πρωτότυπο Crossfire 500 Storr στην EICMA του 2022, η αυστριακή εταιρία αποφάσισε τελικά να προχωρήσει στη διάθεση της τελικής έκδοσης του μοντέλου στην αγορά.

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που στοχεύει στους κατόχους άδειας Α2, συνδυάζοντας εμφανή off-road στοιχεία με έναν ξεχωριστό σχεδιασμό, αποτέλεσμα της συνεργασίας της Brixton με το αυστριακό στούντιο σχεδίασης R!de.

Το μοντέλο είχε τραβήξει από νωρίς το ενδιαφέρον, καθώς η πορεία του προς την παραγωγή αποδείχθηκε αρκετά πιο περιπετειώδης από ό,τι είχε αρχικά υπολογιστεί.

Αφού κατοχυρώθηκε το σχέδιο του μοντέλου στα μέσα του 2023, όλα έδειχναν ότι η εμπορική του διάθεση θα ξεκινούσε σύντομα.

Παρ’όλα αυτά, το 2024 πέρασε με πολλές φήμες και καθυστερήσεις, ενώ στο μεταξύ η κινεζική Gaokin Moto, που είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του μοντέλου, ξεκίνησε πρώτη τη διάθεσή του στην τοπική αγορά της Κίνας.

Οι αναφορές από διεθνή μέσα τόνιζαν ότι, αν και το Storr είχε παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA του 2022, η διαδρομή του προς τις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες δεν θα ήταν εύκολη.

Η KSR Group, ιδιοκτήτρια της Brixton, βρέθηκε αντιμέτωπη με σοβαρά οικονομικά προβλήματα και προχώρησε σε διαδικασία αναδιάρθρωσης υπό δικαστική εποπτεία τον Σεπτέμβριο του 2023.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο, βελτιώνοντας τη θέση της εταιρίας για τη νέα χρονιά, αλλά προφανώς καθυστέρησε την παραγωγή και τη διάθεση του Storr στην Ευρώπη – γεγονός που εξηγεί γιατί η κινεζική έκδοση έκανε την εμφάνισή της πρώτη.

Παρά τις καθυστερήσεις, η Brixton προχώρησε τελικά στο επίσημο λανσάρισμα του Crossfire 500 Storr για το 2026, με τις πρώτες μονάδες να φτάνουν ήδη στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες.

Το μοντέλο βασίζεται σε έναν δικύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 486cc, ο οποίος αποδίδει 48 ίππους στις 8.500 rpm και 43 Nm ροπής στις 6.750 rpm, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ η κατανάλωση υπολογίζεται στα 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων να εξασφαλίζει αυτονομία κοντά στα 400 χιλιόμετρα.

Το βάρος φτάνει τα 209 κιλά, με μεταξόνιο 1.432 mm και ύψος σέλας 839 mm.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, η ανάρτηση προέρχεται από την KYB, ενώ τα φρένα φέρουν την υπογραφή της J.Juan.

Εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, δίσκους σε κάθε τροχό και ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω, ντυμένες με ελαστικά Pirelli 110/80 και 150/60 αντίστοιχα.

Το Storr διατίθεται σε δύο αποχρώσεις, Sage Green matt και Backstage Black, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει πλήρη LED φωτισμό, κάθετη TFT οθόνη, θύρα USB, προβολείς ομίχλης και δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό.

Με την τελική έκδοση πλέον διαθέσιμη, η Brixton επιστρέφει στην κατηγορία των μεσαίων adventure με μια πρόταση που στοχεύει στην ευρωπαϊκή αγορά – και μένει να δούμε αν η αναμονή τριών ετών άξιζε.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!