MotorBike.gr

CB1000F SE Concept: Παρουσιάστηκε επίσημα στη Suzuka

04/08/2025

Με καρδιά από Hornet, σύγχρονο μηχανικά αλλά ρετρό αισθητικά, το Honda CB1000F SE Concept αποτελεί φόρο τιμής στα CB750 F της δεκαετίας του ’80

Η Honda παρουσίασε επίσημα το νέο CB1000F SE Concept την 1η Αυγούστου 2025 στο περίπτερό της, στον 46ο αγώνα αντοχής Suzuka 8 Hours, στην πίστα του Suzuka στην Ιαπωνία – μάλιστα η Honda κέρδισε τον αγώνα με αναβάτες τους Johann Zarco και Takumi Takahashi.

 

Το μοντέλο έκανε εκεί την πρώτη του δημόσια εμφάνιση, ανεβάζοντας κατακόρυφα τις προσδοκίες για το ενδεχόμενο πέρασμά του στην παραγωγή, ως μια μοτοσυκλέτα που φιλοδοξεί να γεφυρώσει το ένδοξο παρελθόν των CB με τη σύγχρονη τεχνολογία και αισθητική.  

 

Η έκδοση SE αποτελεί μια ειδική παραλλαγή του CB1000F Concept, το οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2025 στην 41η Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Οσάκα, αναβιώνοντας την κουλτούρα των “naked sport touring” με έντονες νεορετρό επιρροές.  

Με σχεδιασμό που αποτίει φόρο τιμής στην εμβληματική CB750F των ‘80s, αλλά έχει και δανεισμένα στοιχεία από τη νέα CB1000 Hornet, το νέο CB1000F SE Concept εκπέμπει έναν χαρακτήρα που ισορροπεί μεταξύ παράδοσης και καινοτομίας. 

 

Σχεδιαστικά, το CB1000F SE ξεχωρίζει χάρη στο νέο ρετρό μασκάκι με ζελατίνα που περιβάλλει τον στρογγυλό LED προβολέα, δίνοντας μια πιο «εργοστασιακή» εικόνα και παραπέμποντας στα CB1100F και CB1000 Super Four T2.  

Η παρουσία φλας εμπρός-πίσω, πίσω φτερού, και βάσης πινακίδας ενισχύει περαιτέρω την εντύπωση ότι πρόκειται για μια μονάδα έτοιμη για την παραγωγή, αν και προς το παρόν η Honda δεν έχει προβεί σε κάποια επίσημη επιβεβαίωση.  

 

Όλα αυτά συνδυάζονται με τη διατήρηση μιας πολύ καθαρής και μυώδους σιλουέτας, με σαφείς αναφορές στις «χρυσές εποχές» των CB. 

Σε επίπεδο μηχανικών μερών, η μοτοσυκλέτα μοιράζεται βασικά εξαρτήματα με τη νέα CB1000 Hornet, όπως τον υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 998cc που προέρχεται από το CBR1000RR Fireblade του 2017, με απόδοση γύρω στους 150 ίππους. 

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP εμπρός και ρυθμιζόμενο μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, ακριβώς ό,τι συναντάμε και στη νέα Hornet του 2025.  

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει quickshifter (πιθανότατα με λειτουργία up/down), θερμαινόμενα γκριπ, έγχρωμη TFT οθόνη 5” με σύνδεση Honda RoadSync (το οποίο δεν είναι ακόμα διαθέσιμο στη χώρα μας), Keyless σύστημα εκκίνησης και σέλα με ραφές, μαλακό υλικό και ανάγλυφα γραμμένο “CB1000F” στο πίσω μέρος.  

Η εμφάνιση του Honda CB1000F στον 8ωρο αγώνα της Suzuka ενισχύει την πιθανότητα το μοντέλο να βγει στην παραγωγή, ενώ ταυτόχρονα σηματοδοτεί μια επιστροφή στις ρίζες των CB με σεβασμό στο παρελθόν και ματιά στραμμένη στο μέλλον.  

 

Αν τελικά το CB1000F SE περάσει στη γραμμή παραγωγής, θα μπορούσε να αποτελέσει μια ξεχωριστή πρόταση για όσους αναζητούν ένα μοντέρνο γυμνό όσον αφορά την τεχνολογία, αλλά με ρετρό ψυχή και εμφάνιση. 

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!