Νέος κινητήρας 111,3 ίππων, διπλό ντεπόζιτο και σχεδίαση σαν την 800 MT-X για τη νέα CFMoto 1000 ΜΤ-Χ
Η CFMOTO διευρύνει τη γκάμα των adventure μοντέλων της παρουσιάζοντας τη νέα 1000MT-X, το κορυφαίο μοντέλο της σειράς που έρχεται να συμπληρώσει την 800MT-X, από την οποία δανείζεται τη βασική της σχεδιαστική γραμμή.
Η εμφάνιση ακολουθεί τη γνώριμη αισθητική της οικογένειας MT, όμως η νέα χιλιάρα εισάγει λύσεις που την τοποθετούν πιο κοντά στην καθαρόαιμη off-road χρήση, παρά σε έναν Touring χαρακτήρα.
Κύριο χαρακτηριστικό αποτελεί το διπλό ντεπόζιτο καυσίμου (χωρητικότητας 22,7 λίτρων), τοποθετημένο χαμηλά και με κλίση προς τα κάτω για καλύτερη συγκέντρωση μαζών και χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ το ψηλό μπροστινό φτερό και η αλουμινένια ποδιά για τον κινητήρα και το κάρτερ λαδιού δείχνουν πως το μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να αντέχει και σε πιο δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες.
Στο επίκεντρο βρίσκεται ο ολοκαίνουργιος δικύλινδρος κινητήρας των 1.000 κυβικών εκατοστών, σχεδιασμένος και κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από τη CFMOTO.
Διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι Ride-by-Wire, δύο προγράμματα οδήγησης και Quickshifter δύο κατευθύνσεων, με συμπλέκτη υποβοήθησης και ολίσθησης.
Η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 111,3 ίππους στις 8.500 rpm, ενώ η ροπή αγγίζει τα 105 Nm στις 6.250 rpm, τιμές που τοποθετούν τη 1000MT-X ανάμεσα στις πιο δυνατές προτάσεις της κατηγορίας των χιλιάρων adventure.
Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο χωροδικτύωμα, όπως και στην 800 MT-X και συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB, με διαδρομή 230 mm εμπρός και πίσω.
Για όσους προτιμούν χαμηλότερο ύψος, η CFMoto προσφέρει κιτ που περιορίζει τη διαδρομή στα 190mm, μειώνοντας έτσι το ύψος σέλας από τα 870 στα 830 χιλιοστά.
Το σύστημα φρένων φέρει την υπογραφή της Brembo, με δαγκάνες M4.32 και ημι-ακτινική τρόμπα που πιάνουν σε δύο δίσκους 320mm μπροστά και έναν δίσκο 260mm πίσω (με διπίστονη δαγκάνα) επιβεβαιώνοντας ότι η CFMoto αντιμετωπίζει τη 1000 MT-X όχι απλώς ως μια μεγαλύτερη εκδοχή της 800, αλλά ως μια πλήρως εξελιγμένη adventure μοτοσυκλέτα με δική της ταυτότητα και σαφή προσανατολισμό προς την περιπέτεια.
Οι ακτινωτοί τροχοί, 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, φορούν ελαστικά διπλής χρήσης, δείχνοντας τον διπλό χαρακτήρα του μοντέλου, ικανού να κινηθεί με άνεση τόσο στην άσφαλτο όσο και σε πιο απαιτητικά χωμάτινα περάσματα.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από κάθετα τοποθετημένη οθόνη TFT 8 ιντσών (μια ίντσα μεγαλύτερη από την οθόνη του 800 MT-X), με ανανεωμένο γραφικό περιβάλλον και πλήρη συνδεσιμότητα Bluetooth.
Ο φωτισμός είναι πλήρως LED, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, Cruise Control, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, Traction Control με τρία επίπεδα, Cornering ABS και διαφορετικά Riding Modes.
Η διάθεση της CFMoto 1000 ΜΤ-Χ αναμένεται στις αρχές του 2026 και η τιμολογιακή της τοποθέτηση λογικά θα την καταστήσει μια δυνατή και ανταγωνιστική πρόταση στην κατηγορία των μεγάλων Adventure.









































