MotorBike.gr

CFMoto 250 Dual 2026: To είδαμε από κοντά

08/10/2025

Έρχεται λίαν συντόμως

Μια μοτοσυκλέτα σαν το CFMoto 250 Dual 2026 δεν θα έπρεπε να έχει δίπλα στον κυβισμό του μόνο το Dual, αλλά και τη λέξη Clever, μιας και είναι μια έξυπνη μοτοσυκλέτα που έρχεται την κατάλληλη στιγμή στην κατάλληλη χώρα. Η τιμή του υπολογίζεται να ανακοινωθεί κοντά στις 3.500 ευρώ.

Πλήθος είναι οι μοτοσυκλετιστές και οι μοτοσυκλετίστριες που θα ήθελαν να έχουν ένα ελαφρύ, στενό, προσβάσιμο και εύκολο στη χρήση μονοκύλινδρο 250άρι  “εντουράκι”, που να πηγαίνει παντού και να κάνει τα πάντα. Γενιές και γενιές ανδρών και γυναικών μοτοσυκλετιστών έχουν διανύσει πολλά-πολλά χιλιόμετρα πάνω σε τέτοιες μοτοσυκλέτες που υπήρχαν άφθονες στην Ελλάδα στο παρελθόν.

Έτσι η CFMoto, μετά την επιτυχία του 450ΜΤ, της “κατάλληλης μοτοσυκλέτας – που ήρθε την κατάλληλη στιγμή” και έκανε θραύση στην Ελλάδα (Νο1 σε πωλήσεις, με ταξινομήσεις το 8μηνο του 2025), τώρα μοιάζει να έρχεται η σειρά του 250 Dual. Όπου “Dual” σημαίνει διττή προσωπικότητα/χρήση, Dual Purpose λένε οι Αμερικάνοι τα δικά μας ψευδοεντούρο On/Off, που πηγαίνουν και στο χώμα και στην άσφαλτο.

 

 

Η αποστολή του 250 Dual είναι να είναι προσιτό, ευέλικτο και να διαθέτει και κομψότητα όπως βλέπετε. Είτε για μετακινήσεις, είτε για ψώνια, είτε για περιπέτειες το Σαββατοκύριακο, το 250 συνδυάζει νεανικό σχεδιασμό, καθημερινή πρακτικότητα και υπόσχεται αξιόπιστη απόδοση. Το Dual αποτελεί λαμπρό παράδειγμα αυτής της φιλοσοφίας.

Αυτά τα μοντέλα είναι κατασκευασμένα για να κινούνται απρόσκοπτα στους δρόμους της πόλης, να αντιμετωπίζουν ποικίλα εδάφη και να διαχειρίζονται δύσκολες καιρικές και οδικές συνθήκες — διατηρώντας παράλληλα ζωντανή τη συγκίνηση της οδήγησης μοτοσυκλέτας.

 

 

Μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 38mm (με διαδρομή 160mm, όπως και πίσω) και μονό πίσω αμορτισέρ πίσω.

Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών (ότι πρέπει και για το χώμα) και ο πίσω 18 ιντσών. Τα λάστιχα είναι διπλής χρήσης, ελαφρώς τρακτερωτά.

 

 

Υπάρχει δισκόφρενο στον μπροστινό και στον πίσω τροχό με διάμετρο 265mm και 220mm αντίστοιχα, με δικάναλο ABS, το οποίο μάλιστα απενεργοποιείται στον πίσω τροχό.

Η μοτοσυκλέτα κινείται από έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 249cc με ψεκασμό, που αποδίδει 24 ίππους στις 8.000 rpm και έχει ροπή 2,5 kgm στις 7.000 rpm.

 

 

Με βάρος στα 155 κιλά (γεμάτο), καλή απόσταση από το έδαφος στα 265 mm και ύψος σέλας στα λογικά 840 χιλιοστά, απευθύνεται σε ένα ευρύτατο κοινό.

Το ντεπόζιτο είναι 13 λίτρων, υπάρχει θύρα USB και μια πίσω σχάρα αποσκευών για καθημερινή χρήση, πλήρης φωτισμός LED και μια κομψή, στενή έγχρωμη οθόνη/όργανο στο τιμόνι.

Σύντομα θα γνωρίζουμε και την ημερομηνία άφιξης του CFMoto 250 Dual 2026 στην Ελλάδα, αλλά και την τιμή του.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!