Η νέα CFMoto 750SR-S έρχεται με τετρακύλινδρο κινητήρα, “φορτωμένη” σουίτα ηλεκτρονικών και πλούσιο εξοπλισμό
Στην πίστα Xiamen International Circuit, η CFMoto πραγματοποίησε πρόσφατα την επίσημη παρουσίαση του νέου της sport μοντέλου, 750SR-S.
Η μοτοσυκλέτα αυτή, με τονίζοντα χαρακτήρα πίστας και τετρακύλινδρο κινητήρα, έρχεται να τοποθετηθεί στο υψηλότερο επίπεδο της σειράς SR, διεκδικώντας παρουσία στην κατηγορία των μεγάλων supersport.
Οπτικά, το 750SR-S απομακρύνεται αισθητά από τις προηγούμενες SR.
Το εμπρός μέρος κυριαρχείται από φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα DRL σε σχήμα γάντζου που εκτείνονται προς τα έξω, δίνοντας έντονη δυναμική στο φέρινγκ.
Το εξαιρετικά φαρδύ μπροστινό αεροδυναμικό φτερό, προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρία, πρόσθετη αρνητική άντωση (Downforce) 3 κιλών, συμβάλλοντας στη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Οι δύο εισαγωγές αέρα μπροστά συνθέτουν μια χαρακτηριστική «θέση επίθεσης» που θυμίζει μοτοσυκλέτες MotoGP, ενώ το πίσω μέρος με το μονούμπρατσο ψαλίδι και τη τετραπλή εξάτμιση τονίζει τον αγωνιστικό προσανατολισμό.
Στο μηχανολογικό κομμάτι, η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 749cc, που αποδίδει 82 kW (111 ίππους) και 80 Nm ροπής, με τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 230 χλμ./ώρα, ενώ η τεχνολογία MIT Valve έχει ενσωματωθεί για βελτιωμένη απόκριση και χαρακτηριστικό ήχο εξάτμισης.
Η ανάρτηση προέρχεται από την KYB, με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43mm εμπρός και μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Brembo M4.32 με διπλούς δίσκους μπροστά.
Ο τομέας των ηλεκτρονικών είναι πλήρης, όπως αναμενόταν άλλωστε από ένα τέτοιο μοντέλο.
Το CFMoto 750SR-S εξοπλίζεται με IMU έξι αξόνων, που προσφέρει cornering ABS και traction control, μονόδρομο quickshifter, καθώς και ride-by-wire γκάζο.
Επίσης, συναντάμε Cornering φώτα, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, αυτόματη ακύρωση φλας και Emergency Brake Lights, που ανάβει αυτόματα τα αλάρμ σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ειδοποιώντας τους χρήστες του δρόμου που κινούνται πίσω από την μοτοσυκλέτα.
Όλες οι πληροφορίες προβάλλονται σε έγχρωμη οθόνη TFT 6,2 ιντσών, η οποία συγκεντρώνει λειτουργίες πλοήγησης, τηλεμετρίας και ρυθμίσεων του συστήματος SIRS.
Παρότι η επίσημη τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, η CFMOTO δήλωσε πως η παραγωγή και η αλυσίδα προμηθευτών βρίσκονται στο τελικό στάδιο οργάνωσης, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται μέχρι το τέλος του έτους.
Το 750SR-S εκπροσωπεί τη μέχρι τώρα πιο ώριμη και φιλόδοξη προσπάθεια της CFMoto στον χώρο των τετρακύλινδρων supersport, και – έστω κι αν δεν στοχεύει άμεσα στα γνωστά ιαπωνικά θηρία – δείχνει με σαφήνεια τις δυνατότητες και τις προθέσεις της εταιρείας.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που, αν έρθει τελικά στην Ευρώπη, θα μπορούσε να προσφέρει μια εναλλακτική προσέγγιση στη μεσαία κατηγορία των sport μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας τεχνολογία, επιδόσεις και εντυπωσιακή σχεδίαση.