MotorBike.gr

Ducati: Βγήκε στην παραγωγή το Desmo450 MX

28/05/2025

Δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων, Traction Control και απόδοση 63,5 ίππων 

Η πρώτη motocross μοτοσυκλέτα της Ducati δεν είναι πλέον κόνσπεπτ ή πρωτότυπο μοντέλο μόνο για αγώνες, καθώς η Desmo450 MX βγήκε και επίσημα στην παραγωγή στο εργοστάσιο του Borgo Panigale,  στην Ιταλία.  

Τα νέα αυτά έρχονται αμέσως μετά το δεύτερο βάθρο του Jeremy Seewer στο Γαλλικό Grand Prix, δίνοντας μια νότα γιορτής στην έναρξη της παραγωγής και από τον Ιούλιο του 2025 η Ducati Desmo450 MX θα αρχίσει να φτάνει στις αντιπροσωπείες της Ευρώπης. 

 

Η Desmo 450X αναπτύχθηκε με τη βοήθεια του 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή Motocross, Tony Cairoli και του Alessandro Lupino, ο οποίος οδηγώντας την κατέκτησε το Ιταλικό Πρωτάθλημα.  

Στην καρδιά της βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος κινητήρας 449,6cc, με το χαρακτηριστικό δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων της Ducati. 

 

H απόδοσή του φτάνει τους 63,5 ίππους στις 9.400 rpm και τα 53,5 Nm ροπής στις 7.500 rpm, με το βάρος να είναι μόλις στα 104,8 κιλά (χωρίς υγρά και με άδειο το ντεπόζιτο των 7,2 λίτρων), ενώ εξοπλίζεται και με Traction Control (πρωτοτυπία στο χώρο του Motocross).  

Διαθέτει δύο Riding Modes, ενώ ο αναβάτης μπορεί να “φτιάξει” πλήρως δικά του Riding Modes μέσω της εφαρμογής Ducati X-Link, πειράζοντας το επίπεδο απόκρισης του γκαζιού, το επίπεδο του Traction Control, το Engine Brake Control και το Launch Control.  

 

 Στο χαμηλό βάρος συνεισφέρει και το ελαφρύ, αλουμινένιο πλαίσιο, με ελάχιστες συγκολλήσεις και αυξημένη ακαμψία, που συνεργάζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa, διαμέτρου 49mm, με διαδρομή 310mm και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας και της ίδιας διαδρομής.  

Στα φρένα συναντάμε δαγκάνες της Brembo (διπίστονη μπροστά και μονοπίστονη πίσω), οι οποίες πιάνουν πάνω σε δίσκους της Galfer (ένας δίσκος 260mm μπροστά και ένα δίσκος 240mm πίσω), ενώ οι ακτινωτές ζάντες είναι βεβαίως διαμέτρου 21” μπροστά και 19” πίσω και τις ντύνουν ελαστικά Pirelli Scorpion MX32 Mid Soft, διαστάσεων 80/100 και 110/90 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.  

 

“Ψάξαμε για στοιχεία της ταυτότητας της Ducati και βρήκαμε την εγγύτητα της αγωνιστικής μας δράσης και των μοντέλων παραγωγής”, ανέφερε ο CEO της Ducati, Claudio Domenicali. “Προσθέστε σε αυτό και έναν μεγάλο αριθμό (που μας εξέπληξε) οπαδών του Off- Road μέσα στην οικογένεια της Ducati και έχετε την Desmo450 MX, μια γρήγορη, διασκεδαστική μοτοσυκλέτα για όλους τους αναβάτες”.  

Φυσικά ο κατάλογος των έξτρα που μπορεί να προσθέσει κάποιος είναι πολύ μεγάλος και μπορεί να φέρει την Ducati Desmo450 MX σχεδόν στα στάνταρ της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, με εξάτμιση τιτανίου Akrapovič, billet τιμονόπλακες, δαγκάνες Brembo Racing και πολλά άλλα.  

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!