MotorBike.gr

Ducati: Παρουσίασε τα Multistrada και Diavel V4 RS

15/09/2025

Ξεκίνησαν τα Ducati World Premiere Days 2025, με την παρουσίαση των νέων Multistrada V4 RS και Diavel V4 RS

Η Ducati συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των RS εκδόσεών της, παρουσιάζοντας δύο νέα μοντέλα που αξιοποιούν στο έπακρο τον κινητήρα Desmosedici Stradale V4, προερχόμενο απευθείας από την Panigale.

Η Multistrada V4 RS και η Diavel V4 RS μοιράζονται τον ίδιο πυρήνα, όμως τον μεταφράζουν σε δύο διαφορετικές φιλοσοφίες: μια πολυδιάστατη sport-touring μοτοσυκλέτα με δυνατότητες superbike και ένα power-cruiser με επιδόσεις που πλησιάζουν αυτές ενός dragster.

Στην περίπτωση της Multistrada V4 RS, ο V4 κινητήρας των 1.103 cc αποδίδει 180 ίππους στις 12.250 rpm και 118 Nm ροπής στις 9.500 rpm, διαθέτοντας δεσμοδρομικό σύστημα, ξηρό συμπλέκτη STM-EVO SBK και εξάτμιση Akrapovič εξελιγμένη αποκλειστικά για το μοντέλο.

Για πιο ομαλή απόδοση στις χαμηλές στροφές, η Ducati προχώρησε σε προσαρμογές στο λογισμικό και στην τελική σχέση μετάδοσης, κρατώντας όμως τον εκρηκτικό χαρακτήρα στις ψηλές.

Χαρακτηριστικό είναι ότι, όπως και στις superbike μοτοσυκλέτες της εταιρίας, ο πίσω κύλινδρος μπορεί να απενεργοποιηθεί στο ρελαντί ώστε να μην υπερθερμαίνεται.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο monocoque, συνδυασμένο με μονόμπρατσο ψαλίδι και σφυρήλατες ζάντες Marchesini 17 ιντσών, ενώ το υποπλαίσιο είναι από τιτάνιο, μειώνοντας το βάρος κατά 2,5 κιλά.

Οι αναρτήσεις είναι ημι-ενεργές Öhlins Smart EC 2.0, με ξεχωριστά προγράμματα (Track, Dynamic, Touring, Low Grip), ανεξάρτητα από τα riding modes.

Στα φρένα βρίσκουμε μπροστά διπλούς δίσκους 330 mm με δαγκάνες Brembo Stylema και πίσω δίσκο 280 mm, με Cornering ABS τελευταίας γενιάς.

Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι κατά 3 κιλά χαμηλότερο από την Multistrada Pikes Peak, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων, ελαφριών ζαντών και μικρότερης μπαταρίας.

Η Multistrada V4 RS διακρίνεται και για τα ηλεκτρονικά της, με ραντάρ εμπρός και πίσω για Adaptive Cruise Control και Blind Spot Detection, αλλά και το νέο Ducati Vehicle Observer που παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τις δυνάμεις που ασκούνται στη μοτοσυκλέτα.

Διαθέτει τέσσερα power modes (Full, High, Medium, Low), με το Full Power να προσφέρεται αποκλειστικά σε αυτήν την έκδοση, καθώς και πέντε riding modes, μεταξύ αυτών και το Race.

Στην TFT οθόνη 6,5 ιντσών εμφανίζονται νέα γραφικά εμπνευσμένα από τα superbike μοντέλα της εταιρίας, ενώ το Ducati Connect επιτρέπει σύνδεση με smartphone μέσω ειδικού, αεριζόμενου χώρου φόρτισης.

Από την άλλη πλευρά, η Ducati Diavel V4 RS φέρνει τον ίδιο κινητήρα σε ένα εντελώς διαφορετικό σώμα.

Αποδίδει 182 ίππους στις 11.750 rpm και 120 Nm ροπής στις 9.500 rpm, διατηρώντας τον ξηρό συμπλέκτη STM-EVO SBK και το Ducati Quick Shift 2.0.

Με κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης, εκμεταλλεύεται πλήρως την απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ με τη βοήθεια του Ducati Power Launch μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.

Το πλαίσιο είναι επίσης αλουμινένιο monocoque με μονόμπρατσο ψαλίδι, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins εμπρός και μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενα.

Οι ζάντες είναι σφυρήλατες αλουμινίου με σχεδίαση τύπου “Y”, ντυμένες με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, συμπεριλαμβανομένου του εντυπωσιακού πίσω, διαστάσεων 240/45.

Στα φρένα χρησιμοποιούνται οι ίδιες Brembo Stylema δαγκάνες με δίσκους 330 mm εμπρός και 265 mm πίσω.

Το βάρος έχει μειωθεί και εδώ κατά τρία κιλά σε σχέση με την στάνταρ Diavel V4, χάρη σε ζάντες, ανθρακονήματα και μπαταρία λιθίου.

Η Diavel V4 RS διαθέτει τρία power modes (High, Medium, Low) και τέσσερα riding modes, με το Race να κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στη σειρά.

Το ταμπλό είναι TFT 5 ιντσών με RS γραφικά και δυνατότητα εμφάνισης χρόνων επιτάχυνσης.

Σχεδιαστικά ξεχωρίζει χάρη στη μονοθέσια διαμόρφωση, την ανθρακονημάτινη ουρά και εισαγωγές αέρα, τις κόκκινες δαγκάνες, τα τελικά από τιτάνιο και τη χαραγμένη με laser αρίθμηση κάθε μοτοσυκλέτας.

Με τις δύο RS, η Ducati δείχνει ξεκάθαρα πώς μπορεί να μεταφέρει τον αγωνιστικό της DNA σε δύο εντελώς διαφορετικούς κόσμους: τον τουριστικό, με την Multistrada, και τον muscle-cruiser, με την Diavel.

Κοινός παρονομαστής είναι η απόδοση και η τεχνολογία αιχμής, που υπόσχονται να κάνουν και τις δύο μοτοσυκλέτες μοναδικές στο είδος τους.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!