Αδυνάτισε και κέρδισε ίππους με τον νέο κινητήρα
Ανανεωμένο σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση το Ducati Multistrada V2 2025, εστιάζει ακόμα περισσότερο στον πιο εύκολο χειρισμό και την καλύτερη εργονομία. Επίσης είναι πιο ελαφρύ χάρη (και) στον νέο κινητήρα 890 κυβικών.
Για το 2025 η Ducati ακονίζει τα νύχια του μεσαίου crossover της. Το Ducati Multistrada V2 έχει βελτιωθεί σε πολλές λεπτομέρειες, από το πλαίσιο μέχρι τον νέο κινητήρα V2, ώστε να γίνει πιο εύχρηστο, πιο εύκολο στην οδήγηση, αλλά χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση.
Το μοντέλο του 2025 βελτιώνεται όσον αφορά το βάρος, μπροστά συναντάμε έναν τροχό 19 ιντσών, αλλά τα υπόλοιπα έχουν επανασχεδιαστεί γύρω από τον νέο δικύλινδρο κινητήρα V2. Ένα από τα δυνατά σημεία της νέας μοτοσυκλέτας είναι το δηλωμένο βάρος που δεν είναι ούτε διακόσια κιλά… είναι μείον ένα, αφού μιλάμε για 199 κιλά χωρίς βενζίνη στο ντεπόζιτο.
Το 2025 Multistrada V2 είναι επομένως 18 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό έγινε εφικτό χάρη στο αλουμινένιο πλαίσιο, το αναδιαμορφωμένο με ενισχυμένη πλευρική ακαμψία και βάρος μόλις 4 κιλά (!) που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό στοιχείο, το νέο ατσάλινο υποπλαίσιο και το ψαλίδι αλουμινίου.
Ο νέος κινητήρας V2 έχει παράλληλα βάρος 54,9 κιλά, δηλαδή 5,4 κιλά λιγότερο από τον Testastretta Evoluzione 11° που αντικαθιστά.
Ήδη στο επερχόμενο Panigale V2 και Streetfighter V2, η καρδιά του Multistrada V2 είναι ο νέος 90° V-2, 890 cc με ισχύ 115 ίππων στις 10.750 rpm και μέγιστη ροπή 92 Nm στις 8.250 rpm.
Χάρη στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων IVT, ο κινητήρας βλέπει το 70% της μέγιστης διαθέσιμης ροπής ήδη στις 3.500 rpm. Αυτό μεταφράζεται σε ομαλή απόκριση στο γκάζι και βελτιώνει την οδηγική άνεση, ειδικά σε μεγάλα ταξίδια ή σε αστική κυκλοφορία.
Το κιβώτιο ταχυτήτων, με αναθεωρημένες σχέσεις για οδήγηση με χαμηλές ταχύτητες, είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Ducati Quick Shift 2.0, για γρήγορες και ακριβείς αλλαγές.
Καλά νέα και στο μέτωπο συντήρησης: ο έλεγχος διάκενου βαλβίδων ρυθμίζεται κάθε 30.000 km. Η ανανεωμένη αισθητική βλέπει μια μπροστινή περιοχή που χαρακτηρίζεται από ένα νέο πιο κοντό και πιο αρμονικό «ράμφος», το οποίο ενσωματώνεται με τη ρυθμιζόμενη στο ύψος ζελατίνα.
Οι προβολείς LED και το DRL (Daytime Running Light) διαθέτουν χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από το Panigale και το Multistrada V4, δίνοντας μια αναμφισβήτητα επιθετική αλλά και μοντέρνα συνολική εμφάνιση.
Από αεροδυναμικής άποψης, το V2 είναι εξοπλισμένο με πλευρικούς εκτροπείς και μεταφορείς αέρα που βελτιώνουν τη “θερμική επιβάρυνση” του αναβάτη, κατευθύνοντας τον καθαρό αέρα προς τα πόδια του. Τα φλας έχουν επανατοποθετηθεί για να βελτιστοποιήσουν τη ροή του αέρα και να εξασφαλίσουν καλύτερη ορατότητα.
Ακόμα και από αυτή την άποψη, έχουν γίνει αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν, όλες – προφανώς – με στόχο την μεγαλύτερη άνεση τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Η σέλα, συμπεριλαμβανομένου του πίσω τμήματος, έχει επανασχεδιαστεί για να βελτιώσει τη φιλοξενία της προς τους επιβαίνοντες, με επιλογές ρυθμιζόμενου ύψους που κυμαίνονται από 850 mm έως 830 mm. Για όσους το επιθυμούν, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής σέλας, ανυψωμένη στα 870 mm ή χαμηλωμένη στα 810 mm.
Επιπλέον, στην έκδοση V2 S με ημι-ενεργή ανάρτηση Ducati Skyhook (DSS), η λειτουργία Ελάχιστης Προφόρτισης επιτρέπει στο κάθισμα να χαμηλώνει έως και 790 mm με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, διευκολύνοντας τα πόδια να έρχονται σε επαφή με το έδαφος.
Μιλώντας για ανάρτηση, για το Multistrada V2 έχουμε διαφορετικό πιρούνι Marzocchi 45 mm και μονό αμορτισέρ πίσω (επίσης Marzocchi) με συνδέσμους για προοδευτική λειτουργία – αμφότερες οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.
Η έκδοση V2 S είναι εξοπλισμένη με την προαναφερθείσα ημιενεργή ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, με λειτουργίες όπως antidive (που μειώνει τη βύθιση κατά το φρενάρισμα) και antisquat (που περιορίζει τις αντιδράσεις του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση).
Οι τροχοί, 19″ μπροστά και 17″ πίσω, είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II, ενώ το σύστημα πέδησης της Brembo διαθέτει διπλό μπροστινό δίσκο 320 mm και έναν μόνο δίσκο 265 mm πίσω.
Η νέα οθόνη 5″ TFT επιτρέπει να παρακολουθείτε τις πέντε λειτουργίες οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Enduro και Wet) που ρυθμίζουν την ισχύ, την απόκριση του κινητήρα, το cornering ABS, τον έλεγχο πρόσφυσης (DTC) και τον έλεγχο τροχών (DWC).
Η έκδοση V2 S περιλαμβάνει επίσης το σύστημα πολυμέσων Ducati, το οποίο επιτρέπει να συνδέσετε το smartphone σας για να διαχειριστείτε κλήσεις, μουσική και πλοήγηση μέσω του συστήματος Turn-by-turn.
Το Cruise Control και η λειτουργία Coming Home, που κρατά τα φώτα αναμμένα για να διευκολύνει την πρόσβαση στο σπίτι σας, ολοκληρώνουν το πακέτο.
Το νέο Ducati Multistrada V2 θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2025 σε δύο εκδόσεις: V2 και V2 S, με χρώματα Ducati Red και Storm Green, καθώς και σε έκδοση 35 kW για κατόχους άδειας A2. Οι τιμές ξεκινούν από 16.690 ευρώ στην Ιταλία για το βασικό μοντέλο και 19.390 ευρώ για την έκδοση S.